Latasin koneelleni datastorage.fi:n ds-backup internetin välityksellä tapahtuvan varmuuskopiointiohjelman kokeiluversion. En ole ATK-virtuaasi ja siksi olenkin nyt epävarma voiko tällaiseen järjestelmään luottaa. Ohjelma näyttää suorittavan varmuuskopioinnit kaikesta minkä itse määrittelen täysin automaattisesti vaikka koneeni ei ole ollut päällä kuin satunnaisesti. Olen ollut kahdesti tilanteessa, missä varmuuskopiot olisivat olleet enemmän kuin tarpeellisia eli haluaisin kommentteja uskaltaako varmuuskopioinnin jättää pelkästään tällaisen palvelun varaan ja lopettaa muistinvarainen cd-polttelu? Vaihtoehto tuntuisi helppoudessaan houkuttelevalta eikä hintakaan päätä huimaa. Ja mitä tarkoittaa 256 bit Blowfish salausalgoritmi, onko se varmasti turvallinen?
Datastorage.fi:n varmuuskopiointi
ATK-asioissa epävarma
2
132
Vastaukset
- 24f
Haluaisin lainaa 10000ekaikki nimimerkit ovat jo käytössä
- 25g
eeeee
Nuo viisi olivat ylimääräisiä, saa n€ ilmais€ksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922154Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882069- 981792
- 4421725
- 71424
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1111262- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72830Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822