Miten pyttyä viilataan?? pitääks se viiä iha liikkeeseen vai miten? neuvokaa? haluaisin viilata pyttyä.?? ja en osaa niin se on vähän vaikeeta?
pytyn viilaus
42
26713
Vastaukset
- ...viilaa
Jos täällä joudut aiheesta kyselmään, älä missään tapauksessa viilaa. Saat sylinterin pilattua 95% varmuudella.
- turbopappa
..lähe viilaa sitä pyttyä,jos et tiedä asiasta mitään moni on rikkonut pytyn viilaamalla huuhtelukanavat päin persettä,mutta kannattaa hommata tuo esko maunon virittäjän käsikirja 4 kaksitahtimoottorit,siinä kerrotaan aika paljon pytyn viilauksesta.
- joku säätäjä vaan
kuka apina sano et pytyn viilaamine auttaa...ehkä voi sen verran viilailla jos on tarkotuksena kantta laskee...muuten on ihan typerää mennä viilan kaa heilumaan
- Ur-Quan
Kuule, viilaaminen todellakin auttaa!
Pako- ja Imukanavat ne kuuluu viilata.
Jos korkeammaksi viilaat, tulee vehkeestä kierroskone.
Jos sivuillepäin, saat alakiekoilla enemmän vääntöä
En jaksa enempää selittää
- minäkään
Tossa on linkki missä selitetään http://www.motot.net/wiki/Viilaus
- Welder0078
Einää nyky jonnet tiiä viilaamisesta mitään vaikka kuinka luulevat että tietäisivät mopoista.. naurattaa ihanxd. ne vaa ostaa jonku kalliin "virisylinterin" ja kehuu kuinka vitusti on tehoja... itselläni on sentään derbi sendassa viilattu vakiosylinteri ,kevennetty vauhtipyörä,laskettu kansi 24mm kaasari malossin läpät. Turbokit lacada. Sylinterin pakoaukon aukiolo on viilattu 192* asteeseen ja levettä pakoaukolla on 69%. Ylösvirtaus kanavat on siistitty ja avarrettu sopivaksi. Myös huuhtelu lähdöt ja lohkot on viilattu sopiviksi. Kansi on laskettu ja squish välys on 0.5mm. kyllä voin sanoa että jättää viivoissa nää perus 70cc airsal mopot. Huiput on suoralla 107km/h gps ja lähtee kuin homo pillun päältä. 2t moottorit on helvetin mielenkiintoisia virittää. En tajua sitä bolt on meininkiä virittäminen on paljon mielenkiintoisempaa jos joutuu itse laskemaan ja tutkimaan ja kokeilemaan asioita eikä vain lyödä valmista sylinteriä kiinni.
- Jutustelija1
Kuulostaa hyvältä, ja kun sinulla on alle 50cc niin ei tarvitse pelätä ''kiinni jäämistäkään'' niin paljoa.
- Jutustelija1
Jutustelija1 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, ja kun sinulla on alle 50cc niin ei tarvitse pelätä ''kiinni jäämistäkään'' niin paljoa.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - 70cc
Ite ostaisin 70cc airsalin mieluummin paljon mukavampi ajaa ja mäntää ei tarvii olla aina vaihtamas ja jos haluu lisää tehoo nii viilaa vaan
- Anonyymi
mikä putki
- Anonyymi
Vitun pässi, samalla tavalla virittäisit mutta 70cc pytyn kera, huiputtais ainakin 115-125. kyllähä 50cc:n saa myös kulkemaa mutta 70cc vielä enemmä.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kuinka homo lähtee pillun päältä😂😂
- Anonyymi
Idea siinä Bolt onissa on se että se on yksinkertasta ja luultavasti myös paljon luotettavampi kuin itse viilattu pytty.
- tenkuuuonn
kyl vakiosylintereist saa tehoo iha hyvi jos tietää mitä tekee. minä viilasin detsin 70cc airsalin pakoaukon 197 asteesee ja levensin reilust ja levensin huuhtelut ja korotin pyttyy 1mm ja laskin kantta 3mm ja kaasarina on 22mm lortto ja 85cc honda cr läppärunko ja lohkot avarrettu ja viilattu sopivaks. Sit löytyy motoforcen kisakampura ja kestävämmät kytkin levyt ja jouset ja vauhtis kevennetty. tehoa löytyy valehtelematta ~18hp eli tehoa on aivan helvetisti! jättää helposti 4t kemmut ja kaikki mopot. huiput on 116gps ja pidemmil väleil menis 120.
- Anonyymi
18heppaa tuossa ei varmasti ole moni on yrittäny ja melkee jokaselta jääny saamatta. ja vaan yks yli 19hp saanu suomessa
- ylhääl
nii ja putken on scr 50/70.
- missä_pihvi
??? mitä järkeä tuossa on. Osta valmis piikki tai isompi. Halvempi ja tehokkaampi. Samat rapsut, jos jää kiinni. Tai ei sentään. Pyörä on ainakin laillinen.
- nääin
Vähän isommalla pytyllä ja viilalla ruvetaan pääsemään jo vakio kevareiden ohi. Pelkällä 50cc:llä ja tehoputkella voitetaan jo nelarikevarit kiihtyvyydessä.
Mopoissa on vielä se että niitä on halpa ja helppo virittää verrattuna isompiin. Ja karkuun pääsee jos tietää reitit. - Anonyymi
Hanki vaikka joku kuussatanen niin alkaa pärjätä virimopoillekin, ja silti rikos on pienempi kiinni jäädessä. Pelkkä ajokortitta ajo, pikku sakko ja ajokieltoa, joka ei mitään vaikuta kun onhan se ajaminen jo muutenkin ollut kiellettyä. Virimopossa on muutama muukin ongelma.
- radoille.kisaamaan
Yleisessä liikenteessä käytettäviä ajoneuvoja ei saa virittää. Asia on kilparadoilla eri mutta kilpa-ajoneuvot eivät ole liikennekelpoisia.
Tajutkaa: normaali liikenne ei ole mitään kilpailua. Tarkoituksena on päästä pisteestä A pisteeseen B sääntöjen mukaan ajaen koska liikenteessä on muitakin kuin sinä ja moposi. Ymmärrättekö?- nääin
Niin? Tarkoittaako viritetty mopo automaattisesti sitä että ajetaan 180kmh 40 alueella mummojen ja lasten yli? No eipä taida.
Eipä teissä autoilijoissakaan paljoa oo kehumista kun vaikka ajaisi ihan rajotusten mukaan tai ylikin niin aina tulee joku keski-iän kriisi audillaan muna huurussa kiilaamaan itteni ja vastaantulijat ettei vaan jää mopon taakse. - polta.sit.korttis
nääin kirjoitti:
Niin? Tarkoittaako viritetty mopo automaattisesti sitä että ajetaan 180kmh 40 alueella mummojen ja lasten yli? No eipä taida.
Eipä teissä autoilijoissakaan paljoa oo kehumista kun vaikka ajaisi ihan rajotusten mukaan tai ylikin niin aina tulee joku keski-iän kriisi audillaan muna huurussa kiilaamaan itteni ja vastaantulijat ettei vaan jää mopon taakse.Huoh... jonnet... 🙄
- nääin
Nonii ja voi vittu, eihä sieltä tullu mitää järkevää vastausta.
- loputon.suo
nääin kirjoitti:
Nonii ja voi vittu, eihä sieltä tullu mitää järkevää vastausta.
Heh, jonnea vituttaa kun toinen osapuoli ei mennytkään lankaan ja alkanut loputtomaan väittelyyn näinkin joutavanpäiväisestä asiasta 😆
- nääin
Hyvä baitti ku söin saatana.
- nääin
nääin kirjoitti:
Hyvä baitti ku söin saatana.
Tuosta voi katsella vastineeksi vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia vermeistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - Anonyymi
Omasta mielestäni vakio mopot jäävät autoilioiden jalkoihin jo 40 kmh alueella kun autoilijat ajavat sitä 50 kmh ja ajaa sitten ihan mopon perseessä kiinni kun mopo ei kulje kovempaa. Täten viritin oman moponi kulkemaan sen 55-60 kmh riippuen päivästä ettei ny ihan jää autoilijoiden jalkoihin liikenteessä... omasta moelestäni mopot olis paljon turvallisempia laitteita jos niillä sais ajaa sen 50-60 ettei autoilijat lähtis ihan joka paikassa tekemään riskialttiita ohituksia
- Anonyymi
polta.sit.korttis kirjoitti:
Huoh... jonnet... 🙄
Faktoja kumminki...
- Anonyymi
nääin kirjoitti:
Niin? Tarkoittaako viritetty mopo automaattisesti sitä että ajetaan 180kmh 40 alueella mummojen ja lasten yli? No eipä taida.
Eipä teissä autoilijoissakaan paljoa oo kehumista kun vaikka ajaisi ihan rajotusten mukaan tai ylikin niin aina tulee joku keski-iän kriisi audillaan muna huurussa kiilaamaan itteni ja vastaantulijat ettei vaan jää mopon taakse.Just tämä. Minä ostin mopon uutena ja jaksoin ajaa vakiona 2pv koko ajan oli vaa tien tukkona yms. Nyt mopo menee sen 100kmh mutta en silti aja sitä vauhtia kuin asiaan kuuluvalla paikalla lähinnä kulkee sen verran että ei huuda 70-90kmh vauhdis aivan täysiä ja on tosiaa siis vielä 50cc (viilattu stage6). Ja onhan se muutenkin iha vitun hyvä tunne kun on sitä tehoa jalkojen välissä. Voi vaa ohitella autoja ja vakio kevareita.
- viilattu.pytty
viilasin vessanpytyn pakokanavat niin että kyllä nyt paska liikkuu liukkaasti...
- sinnevaanmuitteperv
painukaa helvettiin täältä riehumasta kun ette osaa asiallisesti keskustella aiheesta!
- Lapinlintu
Paljos veikkaatte että tulee kulkemaan mh kun tekniikkana toimii vakio 50 viilattu pako 193astetta huuhtelut 130 ytp laskettu 1mm 24pwk kevennetty ducatin vauhtis ja meinailin jotaa scr corse hm 50/70 putkee välejä meinasin 14/52 kyllä pitäs ainakii 100kmh mennä ????...
- Qwerty09888
Olettaen kaasarin olevan hyvissä säädöissä niin eiköhän se sen 105 mene.
- Anonyymi
Qwerty09888 kirjoitti:
Olettaen kaasarin olevan hyvissä säädöissä niin eiköhän se sen 105 mene.
noilla väleillä varmaan enemmän
- Anonyymi
Kansi irti. Lattaviilalla kulmasta kulmaan n.0,5 mm syvät urat. Varo että et liian syvälle
- Anonyymi
Missä pirkanmaan alueekka ois joku ihminen tai liike joka osais viilata hyvin pyttyä kun itse en osaa ni en halua riskeerata
- Anonyymi
Minä
- Anonyymi
Heh, joo on se. Tekis mieli murjaista
- Anonyymi
Kato joku petri ranki video
- Anonyymi
Pytyn viilaus on ihan helppoa pitää olla vain tarkka ja maltillinen ja pakoaukon viilaukseen ei tarvitse muutakun jyrsin terän ja vinkun ja palan hioma paperia ellei ole tremeliä ja hieno varaisia teriä ja kannattaa muistaa että jos viilaa pakoa korkeammaksi nii koneesta tulee kierros kone ja jos viilaa sivuille nii teho alue siirtyy itse kannatan että.viilaa sivuille ja korkealle 50cc viilattu pytty esim derpiin on omasta mielestä paras pytty keulimiseen ja ennenkuin alkaa laittamaan pannua takaisin nii pitää tarkistaa että männän renkaat ei ota mihinkään kiinni.viilaus on halvin viritys keino ja sillä saa jos viilaa hyvin ja pako aukon lisäksi huuhteluita niin saa yhtä paljon tehoa kuin vaikka 70cc narakun pytystä ja jos haluaa airsalin 70cc-80cc tehoihin nii suosittelen viilaamaan männän helmasta 2mm pois ja madaltaa kansi 1-3mm ja nämä keinot käyvät am6 rabasa ja pvn ja oikeestaan jokaisen 2t mopoon ja jos ajattelee keulimiseen ja kaiken laisiin temppuihin parhaat pytty ovat vakio 50cc melkein tappiin viilattuna tai sitten stage6 street race 50cc ilman viilausta tai sitten viilaa pako aukkoa 2mm ja sitten tietenkin vanha kunnon 70cc airsali perkele
- Anonyymi
Kuka vittu jaksaa oikeesti ajaa mopolla sitä 45-55vauhtia itsellä ollut aina viritetty mopo muistan kun sain mopo kortin oli pvssä paikallaan 80cc malossi gianellin tehari dellorton 20mm kaasari välit oli muistaakseni 28takana edessä 17 ja derpissä oli ekana 70cc airsal ja sitten talven aikaan laitoin 88br ja pv meni sen 113kmh ja derpi meni sen 132kmh ja oli tottakai yksi koulu mopokin ja se oli ihan orkkis pv kulki sen 68 ja suosittelen että jos viritystä aijot tehdä nii olemaan yksi koulu mopo vai onko nykyään niitä ratsioita että poliisit tuli koululle testaamaan kaikkien mopot
- Anonyymi
Kantsii samalla opetella viilaamaan poliisia linssiin tai on muuten ihan kuses...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760