Belgianjänis

merja

Millaisia belgianjänikset ovat luoteeltaan? paljon olen kuullut että ne ovat tempperamenttisiä yms mutta mitä tuo sana pitää sisällään? Onko belgianjäniksenjäniksen hoito samallaista kuin minkä tahansa kanin vai pitääkö ottaa jotain erikoista huomioon? Kania olen ostamassa varmaan vasta keväällä mutta Belgianjänis kiinostaisi kovasti.

5

7445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegs

olen ennen omistanut uros belgianjäniksen ja suosittelen todella ihmiselle, jolla on kokemusta jo kaneista. nämä jänekset ovat mitä ihastuttavimpia lemmikkejä!!
      ei sovi kuitenkaan aloittelijalle, voi olla aika vaikea käsitellä.. eivätkä ole mitään sylipupuja. mun belgi rakasti kyllä ihmisiä ja HUOMIOTA, mutta ei se sylissä viihtynyt.
      paljon tietoa belgeista (sekä kuvia) löytyy mun sivuilta, http://www.kanienkotikolo.urli.net -> kanirodut ja värit -> belgianjänikset

• Bubble

Meillä majailee yksi belgianjänis. Meidän jänö on paljastunut luonteeltaan erittäis seuralliseksi, ja ystävälliseksi mutta toisinaan se on varsin kärsimätön. Isolla jäniksellä riittää myös paljon energiaa jonka sen täytyy saada purkaa, muuten siitä muotoutuu varsinainen terroristi. Uteliashan se on ja eloisa, mutta mitään varsinaista tuhoa se ei ole aiheuttanut:)
      HOidon puolesta meidän jänö ei ole eronnut muista asukkaista. Tietenkin iso kani tarvitsee suuren tilan jossa pomppia ja ronskimmat otteet millä käsitellä. Mutta itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että näitä isompia jäniksiä on jopa mukavempi ja helpompi käsitellä kuin niitä kääpiökokoisia:)

• Suksi134

Mistä voi ostaa Belgian jäniksiä

• belggari

En itse suosittele ensimmäiseksi enkä edes toiseksi kaniksi:) Vaativat tukevat ja oikeaoppiset otteet esm. kynsiäleikattaessa. Luonteeltan oma belggarini on erittäin utelias,sosiaalinen,huomionkipeä ja rohkea. Painaa tällähetkellä 13kg:) Seuraa kuin koira omistaajaa jopa vessaan :D Mutta muistathan että jokainen kani on oma yksilönsä ja belggareitakin on moneen lähtöön:)!

• Anonyymi

Hän taitaa olla belgianjätti ei belgianjänis. Ja painosta päätellen hieman lihava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      227
      5531
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      133
      5085
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4878
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      128
      2153
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      404
      1827
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      45
      1720
    7. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      90
      1687
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1637
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      93
      1362
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      380
      1317
    Aihe