Millaisia belgianjänikset ovat luoteeltaan? paljon olen kuullut että ne ovat tempperamenttisiä yms mutta mitä tuo sana pitää sisällään? Onko belgianjäniksenjäniksen hoito samallaista kuin minkä tahansa kanin vai pitääkö ottaa jotain erikoista huomioon? Kania olen ostamassa varmaan vasta keväällä mutta Belgianjänis kiinostaisi kovasti.
Belgianjänis
5
7490
Vastaukset
- gegs
olen ennen omistanut uros belgianjäniksen ja suosittelen todella ihmiselle, jolla on kokemusta jo kaneista. nämä jänekset ovat mitä ihastuttavimpia lemmikkejä!!
ei sovi kuitenkaan aloittelijalle, voi olla aika vaikea käsitellä.. eivätkä ole mitään sylipupuja. mun belgi rakasti kyllä ihmisiä ja HUOMIOTA, mutta ei se sylissä viihtynyt.
paljon tietoa belgeista (sekä kuvia) löytyy mun sivuilta, http://www.kanienkotikolo.urli.net -> kanirodut ja värit -> belgianjänikset - Bubble
Meillä majailee yksi belgianjänis. Meidän jänö on paljastunut luonteeltaan erittäis seuralliseksi, ja ystävälliseksi mutta toisinaan se on varsin kärsimätön. Isolla jäniksellä riittää myös paljon energiaa jonka sen täytyy saada purkaa, muuten siitä muotoutuu varsinainen terroristi. Uteliashan se on ja eloisa, mutta mitään varsinaista tuhoa se ei ole aiheuttanut:)
HOidon puolesta meidän jänö ei ole eronnut muista asukkaista. Tietenkin iso kani tarvitsee suuren tilan jossa pomppia ja ronskimmat otteet millä käsitellä. Mutta itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että näitä isompia jäniksiä on jopa mukavempi ja helpompi käsitellä kuin niitä kääpiökokoisia:) - Suksi134
Mistä voi ostaa Belgian jäniksiä
- belggari
En itse suosittele ensimmäiseksi enkä edes toiseksi kaniksi:) Vaativat tukevat ja oikeaoppiset otteet esm. kynsiäleikattaessa. Luonteeltan oma belggarini on erittäin utelias,sosiaalinen,huomionkipeä ja rohkea. Painaa tällähetkellä 13kg:) Seuraa kuin koira omistaajaa jopa vessaan :D Mutta muistathan että jokainen kani on oma yksilönsä ja belggareitakin on moneen lähtöön:)!
- Anonyymi
Hän taitaa olla belgianjätti ei belgianjänis. Ja painosta päätellen hieman lihava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1205272Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434970Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693988- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta683299IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523271Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160