Tanssilavailta ja kuutamoyö

sanneliina

Olin vierailulla tätini kesämökillä Vehmersalmella Savossa. Minut oli majoitettu saunamökkiin ja olin pian saanut huomata, että vaikka en mitään majailemisestani joutuisikaan maksamaan, minulta perittäisiin vuokra saunapuiden pilkkomisena. Moinen toiminta alkoi jo toisena päivänä tympäistä, joten päätin lähteä lavatansseihin Enonlahden lavalle. Täti suostui lainaamaan minulle sinne päästäkseni vanhan rättisitikkansa, josta olin hyvin kiitollinen, koska matkaa oli sentään kuusi kilometriä. Ja rättisitikka ainoa auto, jollaiseen olen heikkona sikäli, kuin nainen voi heikkona automerkkiin olla...
Tanssilavalla esiintyi viimevuotisissa lavatähtikisoissa kolmanneksi sijoittunut Noora. Hän oli jäänyt kakkoselle äärimmäisen niukasti, tuomariston puheenjohtajalla oli kuulemma ollut joku muu suosikki. Ikänsä puolesta Noora kyllä vaikutti siltä, kuin olisi ainakin viime vuonna voinut kisata vaikka tenavatähdenkin tittelistä.

Noora lauloi iloisia, tosin lähinnä tanssiyleisölle suunnattuja kappaleita humppaorkesterin säestäessä. Se kuulosti aika hupaisalta, sillä hänen sinänsä nätissä, mutta lapsellisessa äänessään ei oikein ollut sitä syvyyttä, mitä laulut oikeastaan olisivat vaatineet. Lavatansseissa oli kuitenkin varsin hyvä tunnelma ja ehdin itsekin humpata itseni hikeen kolmen eri jätkän käsivarsilla.
Olimme vilvoittelemassa heistä viimeisen kanssa lavan seinustalla, kun taskulämpimän kossun kuumentama illan ensimmäinen parini hyökkäsi kimppuumme haukkuen minua huoraksi ja kaveria raiskaajaksi. Huumorintajuni ei siinä tilanteessa ihan riittänyt, varsinkaan, kun tämä takametsien donjuan löi pullonsa rikki seinään ja alkoi ajaa meitä takaa. Juoksin kohti parkkipaikkaa, havaitsin tätini rättisitikan olevan kuin lähtövalmiina, joten hyppäsin siihen ajaen pakosalle.
Pullonraadonheiluttaja jäi katsomaan perävalojamme. Viimeisin kavaljeerinikin oli päässyt pakoon ja istui pelkääjän paikalla. Ajettuani isomman tien laitaan kysyin kaverilta, mihin päin hän oli menossa. Hän sanoi, ettei tiedä, mutta maanantaiaamuna pitäisi olla Kuopiossa. Sanoin sen kyllä järjestyvän, mutta nyt kyydin olevan vain tätini mökille tai tarkemmin sanottuna sen saunakamariin, mikäli kiinnostaisi. Kaveri sanoi kiinnostavan.
Kysyin hänen nimeään, se oli Antero. Kysyin, huvittaisiko häntä vielä käydä pyörähtämässä tanssilavalla, hän sanoi, ettei tuntenut sellaiseen mitään erityistä hinkua. Kellokin oli jo yli yhdentoista, joten päätin palata tädin mökille. Siellä olisi kuitenkin sauna, joka tällaisen suorituksen jälkeen tekisi hyvää.

Kun ajamiseni tasoittui, havaitsin auton takapenkillä salamatkustajan. Se oli tutunnäköinen nuori tyttö. Pysäytin auton ja kysyin, mitä hän teki siinä. Noora sanoi paenneensa autooni lähentelijää, mutta minä olin tullut sopivasti väliin. Tämä kaikki oli käynyt niin äkkiä, ettei hän ollut älynnyt ruveta edes huutamaan apua. Mielestäni sellaiseen ei olisi ollut mitään syytä, en ollut aikeissa huumata tai raiskata häntä. Varsinkin jälkimmäinen vakuuttelu huvitti Nooraa suuresti. Anterokin vakuutti, ettei Noora olisi vaarassa.
Kysyin mitä Noora nyt halusi, johon hän sanoi, ettei juuri nyt tiedä. Kysyin, pitäisikö hänet viedä takaisin lavalle, mutta kuultuaan, mitä kello oli, kielsi. Hiukan siitä saattaisi tulla ohjelmajärjestäjän kanssa keskustelua, mutta Noora sanoi olevansa valmis vaikka lopettamaan koko keikkailun, sen verran raskasta ja varsinkin tällaisina iltoina turhauttavaakin se kuulemma oli.
Noora sanoi, että hänen oli ollut määrä mennä keikan jälkeen bändiläisten kanssa hotelliin Kuopioon. Sanoin voivani ajaa hänet sinnekin, vaikka matkaa saattaisi tulla paljon, mutta Noora pyysi, etten suotta vaivautuisi. Kukaan ei kuitenkaan huomaisi hänen puuttumistaan ennen aamukymmentä ja jos joku yrittäisi hänen kännykkäänsä soittaa, sekin soisi keikkabussissa. Naurahdin ja sanoin ottavani hänetkin mukaani mökille, sieltä hänet voisi aamulla hakea vaikka poliisi.

Ajoin mökille. Auto piti jättää vähän kauemmas päärakennuksesta, mutta emme paukutelleet ovia. Täti oli jo nukkumassa, joten menin suoraan saunamökille, Noora ja Antero seurasivat minua. Istuimme sohvalle ja tarjosin heille jaffat, täti kun ei absolutistina sallinut edes vierailleen saunakaljoja.
Kysyin vierailtani, kiinnostaisiko heitä saunoa, itselleni ainakin lämmittäisin, koska tuli hiki. Riisuin päällimmäiset vaatteeni ja menin lisäämään pökköä pesään. Täti oli alkuillasta saunonut, joten jälkilämpöä oli vielä jäljellä, eikä saunan löylykuntoon saaminen kestäisi kuin vartista puoleen tuntiin.
Noora innostui oitis ja ryhtyi riisumaan esiintymismekkoaan. Anterokin alkoi riisuutua. Nooran paita, sukat ja lopulta pikkuhousutkin tekivät mekolle seuraa nopeaan tahtiin. Olin aika ihmeissäni, sillä yleensä tuollaiset noin 15-17-vuotiaat tytöt ovat kaikkein ujoimpia, varsinkin jos seurassa on poikia. Mutta ehkä Noora ei muistanut Anteron mukanaoloa tai ajatellut, että tämä oli poika. Tai mies. Tai jotain siihen suuntaan ainakin...
Olin vielä melkein täysissä pukeissa, kun Noora jo täysin alasti. Hänessä oli vielä lapsenpyöreyttä, rinnat olivat kuitenkin yllättävänkin isot ja kiinteät. Nooran jalkojen välistä pilkotti pikkuinen vako, jota verhosi ohuehko karvajuopa. Hänen kroppansa oli kuitenkin treenatun oloinen ja jäntevä, Noorasta tulisi varmasti vielä upeannäköinen nainen. Siis vielä upeamman, mitä hän jo oli.
Nooran puhtaan alastomuuden näkeminen sai minut hetkeksi unohtamaan oman riisuutumiseni, mutta ryhdistäydyin pian ja heitin loputkin vaatteistani pois. Nyt katseemme kääntyivät Anteroon, joka myös oli jo alasti. Kuin yhteisestä sanattomasta sopimuksesta ryntäsimme laiturille ja suoraa päätä järveen. Suvasveden sisältö oli lämmintä ja pehmeää, mutta koska tiesin siinä olevan virtauksia, kehoitin Nooraa ja Anteroakin pysyttelemään laiturin tuntumassa. Ihan pimeääkään ei ollut, koska sattui olemaan täysikuu.

Noora ui luokseni ja mitään varoittamatta alkoi haroa jalkoväliäni. Hämmästyin tällaisesta pelinavauksesta melkoisesti, mutta innostuneena siitä, mitä mahdollisesti tuleman pitäisi, vastasin samalla mitalla ja ryhdyin suutelemaan hänen kasvojaan. Noora työnsi sormensa pimpsaani ja tuntiessani tietynlaista värinää tein hänelle samoin. Muistimme Anteron läsnäolon vasta, kun huomasimme hänen istuvan noin metrin päässä meistä, laiturilla kalu pystyssä runkkaamassa. Noora otti sormensa pois sisältäni, siirtyi lähemmäs laituria ja kiipesi puolittain Anteron syliin, minun oikean käteni etu-ja keskisormet yhä pimpissään.
Antero levitti jalkojaan ja Noora nousi yhä ylemmäs. Hänen rintansa painautuivat Anteron reisiin ja lopulta hän ylettyikin ottamaan tämän jäykän kalun suuhunsa. Katselin Nooran pyöreää peppua ja punertavaa rusoposkista pimppiä takaapäin. Avasin hänen vakoaan sormillani vielä vähän ja havaitsin Anteron liikkeissä jotain yhä kiihtyvää. Arvasin hänen olevan juuri tulossa ja samassa tajusin, miksi Noora tuntui niin ahtaalta; hänhän oli ilmeisesti neitsyt. En kuitenkaan ruvennut kysymään asiaa, koska arvelin, ettei se minulle mitenkään kuuluisi ja että asia varmaan aamuun mennessä olisi korjattu.

Kiipesin laiturille yhä Anteron kullia imevän Nooran yli ja kiedoin käteni Anteron kaulaan. Suutelimme pitkään ja syvään. Tunsin äkkiä Nooran kielen etsivän alapäätäni ja levitin jalkojani, jotta hänen olisi helpompi päästä toiveittensa perille. Hain kädelläni Anteron kalun ja havaitsin sen taas osoittavan elonmerkkejä. Hyvä niin. Antero keskittyi rintoihini ja Noora alapäähäni ja makasin laiturilla selälläni saaden yhden erikoislaatuisimmista koskaan kokemistani orgasmeista.
Siirryin vuorostani Anteron kropan kiinnostavimpaan osaan, joka sojotti taas kovana ja innokkaana. Otin kaverin poskeeni ja aloin imeä innokkaasti. Käännyin kuusysiin, mutten pystynyt näkemään sitä, kumpi pimpsaani nuoli, Noora vai Antero. Kun Anteron sperma täytti suuni, olin itsekin laukeamistilassa. Klitorikseni tuntui olevan räjähtämäisillään ja pimpsani oli läpimärkä, eikä siinä varmasti ollut pisaraakaan järvivettä...
Sanoin, että sauna varmaan olisi jo valmis. Hipsimme sinne ja istuimme hetken lauteilla mitään puhumatta, vain puukiukaan pauhua kuunnellen. Heitin löylyä, jonka sihinä antoi lisää ääniefektiä ja lämpöä. Noora kysyi saippuaa, hän halusi pestä esiintymismaskinsa pois ja sanoin kaiken, mitä pesuhuoneesta löytyy, olevan vapaasti käytettävissä. Antero heitti lisää löylyä ja istuimme sitä kuunnellen pitkän tovin lauteilla.

Nooran peseytymisen ääni seinän takaa oli hiljennyt. Nousin, huuhtelin itseni lämpimällä vedellä. Antero jäi saunaan sen näköisenä, kuin haluaisi heittää vähän kipakammat löylyt. Suljettuani pesuhuoneen oven Noora kapsahti kaulaani ja suutelimme pitkään ja halukkaasti. Ennen kuin kunnolla ehdimme huomatakaan, olimme innokkaasti toistemme kimpussa. Työnsin Nooran saunatuvan sohvalle ja annoin vasemman käteni etu-ja keskisormien työntyä hänen pimppiinsä. Noora voihkaisi ja nuoli kasvojani. Hieroin hänen klitoristaan kiihtyvään tahtiin ja suutelin terhakoita nännejä. Olin itsekin läpimärkä, mutta en siinä tilanteessa voinut pyytää Nooraa tekemään mitään muuta, sillä hän oli ilmiselvästi paitsi kokemassa jotain ennenkuulumatonta, myös varsin väsynyt...
Anterokin tuli saunatupaan ja liittyi seuraamme otettuaan ensin huikan avatusta jaffapullosta ovensuussa. Hän valitsi minun pimpsani, eikä joutunutkaan työskentelemään kuin hetken, kun jo antoi lastinsa levitä sisälleni. Noora oli tällä välin ilmeisesti vähän toipunut, koska riensi ottamaan Anteron vehkeen suuhunsa ja nielemään loput siinä olleesta spermasta. Noorakin ilmiselvästi piti tästä makujen kuninkaasta, mainosta mukaellenhan spermassa on “maku, josta syntyy muistoja”...
Asia, joka minua aiemminyöllä oli kiusannut, oli kuitenkin vielä varmistamatta. En tietenkään halunnut kysyä Nooralta, oliko tämän pimpin tiukkuus immenkalvosta johtuvaa, joten katsoin velvollisuudekseni innostaa Anteroa vielä sen verran, että hän ainakin yhden aktin ehtisi mainittuun paikkaan suorittaa. Otin Anteron jortsun suuhuni ja vaikka se olikin jo osoittanut uhkaavia lerpahtamisen merkkejä, ei tämä vika sitä pitkään vaivannut. Noora levitti jalkojaan ja hänen avoin pimppinsä ja isokokoinen klitoriksensa olivat minustakin niin houkuttelevan näköisiä, ettei Anterolla varmasti ollut vaikeuksia unohtaa väsymystään ja työntää uudelleen jäykistynyttä elintään sinne, mihin se kuuluukin. Noora voihki, mutta se saattoi johtua nautinnostakin. Ainakaan neitsyeksi häntä ei tämän jälkeen voisi väittää, ja jos joku yrittäisi tehdä hänestä Britney Spearsin suomalaisen vastineen, olisin valmis esittämään vastalauseen, ajattelin.
Työnnyin Nooran ja Anteron väliin ja tunsin kahden kielen alkavan leikkiä klitoriksellani. Pian kuitenkin tunsin sisääni tunkeutuvan Anteron hellien sormien ja näin myös Nooran kiemurtavan orgasmin keskellä. Myös Antero oli lauennut, mitä ilmeisimmin Nooran pimpsaan.

Aamulla heräsin havaintoon, että täti oli aamu-uinnilla. Hän kopautti tuvan ikkunaan ja kutsui aamukahville. Mennessäni mökille havaitsin, että pöytä oli katettu neljälle. Täti ihmetteli, mihin olin vieraani jättänyt.
Kävin herättämässä Nooran ja Anteron ja vähän häveliään oloisina astelimme aamiaispöytään. Täti sanoi huomanneensa vieraat jo illalla, mutta arvellut, ettemme silloin olleet hänen seuransa tarpeessa. Hän käski minun käydä tankkaamassa auto samalla kertaa, kun veisin vieraani Kuopioon. Puutossalmen lossikin kulkisi jälleen, illalla siellä oli kuulemma ollut liikennekatko tukinuiton takia.
Ajoin rauhallisesti kylätietä kohti lossirantaa. Naurahdimme yhteen ääneen assosiaatiota Puutossalmesta, jossa uitetaan tukkia. Itseämme ei ainakaan eilisiltaisen tukinuiton aikana ollut puutos vaivannut...

4

8756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellu

      Sanneliina, oot tosi hyvä kirjoittaja. Oon lukenu muitakin sun juttujas ja ne oli vähintään yhtä hyviä!!

    • Öit....

      laukesin ;)

    • tukkimies

      Enpä heti tajunnutkaan, miten tuo Puutossalmen tukinuitto tähän liittyi, mutta aukeshan se... SANNELIINA, sun takias tukinuiton kaltaiseen luonnolliseen asiaankaan ei välttämättä enää voi suhtautua normaalisti! MIKÄ SUA OIKEIN VAIVAA??

      Ei vaineskaan, jatka samaan malliin!

    • misu

      Mistäs kekkasit tarinallesi juuri tämän miljöön?

      Niin tuli nuoruusaikojen muistot noista maisemista mieleen, että!

      Puutossalmella tukinuitossa :D *LMAO*

      Terveisiä vain sille yhdelle omalle Vehmerin "Anterolleni"!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe