Itse oon ollut tähän pienempään Marauderiin
ihan suht. tyytyväinen, mun tyyliin ja ajeluihin täydellisen sopiva, myös matkapyöräksi.
Eikä hintakaan paha...
Keski-Euroopassa ja Saksassa tulee Maraudereja
vastaan vaikka kuinka, mutta Suomessa en ole nähnyt kuin ihan muutamia. Onkohan Suomessa mitään Marauder-harrastajien porukkaa tyyliin:
http://www.marauder-park.de/
Samoin jos jollain on kokemuksia 1600:sta / sellainen myytävänä, niin voisinpa olla
kiinnostunut...
Gallup: Onko kellään Marauder?
5
1683
Vastaukset
- anssi
Moi! Huomasin nettimotossa olevan myynnissä vähänajetun Marauderin 1600.Id numero oli 372525.
- Hanu
Itse tuotain Saksasta -98 Marauderin, sattui löytymään vielä vähän ajettu (20650 km) alkuperäiseltä omistajalta. sain kuitit katsastuslaput, huoltokirjan ynm. muut mukaan.
tykkään VZ:n jykevästä ulkonäöstä. Äänenvaimentimet vaihdoin heti (nyt on Big Bolognat), mutta aion vaihtaa eri malliset, näissä turhan kovat äänet.
Välitykset sais olla vähän harvemmat matka-ajoon.- sinulla
ne bolognat myytävänä?
- Ha-nu
sinulla kirjoitti:
ne bolognat myytävänä?
Mä annoin ne velipojan 1400 intruderiin.
- kisu pusu
miksi..vieläkö veli pojalla putket paukkuu,,,hä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140