Olen ostamassa DS:ää ja pelejä siihen. Onko eri Nintendogs-peleillä mitään muuta eroa kuin koirarotujen valikoima?
Mikä on halvin Nintendo DS- pelikauppa Tampereella tai halvin verkkokauppa?
_kiitos_
Nintendogsversiot
4
469
Vastaukset 4
- huskie
Tuokin koirarotujen valikoima on erilainen vain alussa, ja niihin kaikkiin saa lopulta pelaamalla kaikki samat piskit. Jotkut keräiltävät tavarat on tosin versiokohtaisia, mutta sillä ei ole pelin kannalta merkitystä. Osta se, minkä halvimmalla saat.
Suosittelen huuto.nettiä pelien hankintaan (esim. jotkut ostamani DS-pelit on olleet käytettyinäkin ihan uuden veroisia mutta hinta puolet kaupan hinnasta) ja suomalaisista verkkokaupoista olen käyttänyt Konsolinettiä. En tiedä onko se halvin, mutta niillä ei tule ainakaan postikuluja, jos maksaa ennakkoon. Se DS-konsoli kannattaa ehkä ostaa mielummin uutena ja oikeasta kaupasta, mutta Tampereen paikkoja en osaa sanoa. :p - Naksu
Ei oikeastaan ole merkitystä, minkä version ottaa. Jos olet vakavasti päättänyt, että ottaisit esim. labradorinnoutajan ekaksi koiraksi, niin kannattaa tietysti ottaa Labradorinnoutaja & Friends-versio.
Kuten tossa jo sanottiinkin, joka versiossa on "henkilökohtaisia tavaroita", joita ei muissa versioissa ole. Mun kaverilla on mäyräkoira-versio ja mulla labradori. Kaverini sai pelissä "Tiara":n, joka oli minusta hieno. Halusin heti samanlaisen. Sitten kävikin ilmi, että se on yksi mäyräkoira-paketin omista tavaroista.- Esci93
Mistä tietää, mitkä tavarat ovat missäkin versiossa?
- huskie
Esci93 kirjoitti:
Mistä tietää, mitkä tavarat ovat missäkin versiossa?
Tää oli joskus wanhoissa Nintendogs-ketjuissa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001311&posting=22000000013452693
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom1181275- 2251026
- 67970
- 58942
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen66896Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal250850Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki36788Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi70765Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on72752- 42726
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58680- 56641
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26608Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut
Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen176503Et pysty peittämään minulta
Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet47494- 18488
Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"
Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja12477- 24474
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää98454- 56453