Kuinkahan paljon maksaa uusi turvavyö -97 Primeraan?On repeytyny noin sentin matkalta vyön reunasta ja katsastusmies vaati että se pitää uusia.Olen katsastanut kyseisen auton 2kertaa aiemminkin ja vyön repeytymä on ollut samanlainen.Jos on tietoa vaihdosta/hinnasta niin kertokaa...Kiitos jo etukäteen!
Turvavyön vaihtohinta?
5
14964
Vastaukset
- huoltoliikkeisiin!
soitapa pikimmiten korjaamolle ja kysy sieltä "päivän hinta"!
onhan tuo nyt jo edesvastuutonta ajaa rikkinäisen vyön kanssa -eihän se enää suojaa sitä vähääkään mitä ehjä vyö!!!
oman turvallisuuden takia se vyö kannattaa vaihtaa, ei "katsastussedän" sanomisten/sanomatta jättämisten takia... - visia
Miksi sen pitää olla uusi? Hae purkaamolta, ei luulisi paljoa maksavan. Olen nänyt siellä niitä laatikoittain ja eri merkkien yhteensopivuudessa ei taida eroja olla. Tai ota vanha malliksi. Eikä ole kummoinen vaihtaa.
- aina uusi
"Miksi sen pitää olla uusi?"
-no tietenkin turvallisuuden takia, eihän niistä romuttamon vöistä tiedä mitä kolarivöitä ne nyt sitten sattuvat olemaan!
uusi vöitä saa autotarvikeliikkeistä -pientä korvausta vastaan ;)
- mm33
kerropa mistä autoliikkeestä saa halvan vyön? Merkkiliikkeissä maksaa paljon, vaihto mukana 350e, halpaa? Päivän hinta purkaamolla 20e...
- Vyöt
Turvavyö Oy hyvinkäällä,vaihtaa vyöt edullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3942182Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2171001
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832