Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pojat: Ihanne, langan laihat tytöt?

kysellijä.

Tämä kysymys on nyt lähinnä pojille, mutta kai tytötkin voi vastata.
Eli, kelpaako teille nykyajaan pojille normaali painoiset ihmiset? Tietysti se riippuu muutenkin ihmisestä, mutta kun mitä minä olen katsellut niin meidän koulussa tuntuvat kaikki jotka seurustelevat olevan laihoja.
Onko meillä normaalipainoisilla/vähän pulleammilla mitään mahdollisuuksia nykyaikana?

22

2726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bored

      en jaksaisi edes vastata..samaa lässytystä kuin ennenkin.haepa entiset viestit tästä aiheesta ja lue sieltä.eiköhän poikien mielipide tästä ole tullut jo aika selväksi.

      Lyhyesti:Miten on,haluaisitko sinä alipainoisen poikaystävän?Enpä usko,kai nyt sinullekin normaalipainoiset kelpaisivat!Revipä siitä..

    • ,.,.,

      itse ainakaan ole langanlaiha ja seurustelen. Poikaystäväni kylläkin on erittäin laiha ja painaa minuakin vähemmän. Eli kyllä ne normaalipainoiset ja tanakammatkin pojille "kelpaavat" (huono sana tiedetään :D)

    • Minä vaan

      Heips, ei se ole oikeen tuosta kiinni. Tyttöystäväni ei ole langan laiha, vaan ihan normaalipainoinen pienellä kivalla pömppömahalla varustettu ihana tyttönen. Olen siis 18-vuotias nuori mies itse :D Kyllä se on muut asiat jotka ratkaisee.

      • 196cm\74kg

        Täytyy myöntää että itse katselen lähinnä "normaali"-vartaloisia neiti-ihmisiä... Langan laihat eivät kuitenkaan iske eikä pullukatkaan...

        "Toiset tykkää muhkummasta."

        Loppujen lopuksi kuitenkin ajatusmaailma ratkaisee, toimiiko homma vai ei.

        Itsekään en mikään painohirmu ole.(nimim.)


      • laiheliini
        196cm\74kg kirjoitti:

        Täytyy myöntää että itse katselen lähinnä "normaali"-vartaloisia neiti-ihmisiä... Langan laihat eivät kuitenkaan iske eikä pullukatkaan...

        "Toiset tykkää muhkummasta."

        Loppujen lopuksi kuitenkin ajatusmaailma ratkaisee, toimiiko homma vai ei.

        Itsekään en mikään painohirmu ole.(nimim.)

        Mikä määritellään langan laihaksi? Itse olisin enemmän kuin tyytyväinen muutamaan lisäkiloon, mutta kun paino ei nouse sitten millään.
        Eikä todellakaan pidä paikkaansa, että vain laihat kelpaavat tyttöystäviksi.
        Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää nämä aiheet, joissa on ilmeisesti tarkoitus pönkittää pullukampien itsetuntoa mollaamalla hoikempia.
        Aloitusviestit ovat lähes aina tyyliin :
        "oon läski ja mulla ei oo poikakaveria. miks kaikki pojat aina seurustelee vaan rumien tikkujen kans?"
        Sitten vastaukset ovat luokkaa :
        "kyllä mulla ainakin on poikakaveri vaikka oonki ylipainonen. musta ja mun poikakaverista laihat on rumia."
        Oli ehkä vähän kärjistettyjä esimerkkejä, mutta pakko kerrankin päästää patoutumat ulos :)
        Loppupeleissä luonne ratkaisee, oli sitten tonnikeiju tai kukkakeppi.


    • Satu-vm87

      Olen vähän "pyöreä", mutta ainakin painoindeksin mukaan vielä täysin normaalipainoinen, ja kyllä itselläni on ollut viimeiset kolme vuotta tuo sama poikaystävä.
      Hänen mielestään olen kuulemma kauniimpi ja seksikkäämpi kuin yksikään malli ja/tai missi, jotka ovat hänen mielestään suurimmaksi osaksi aivan liian laihoja.
      Ja tuo mieheni on itsekin ihan normaalipainoinen.

    • Maibek

      Olen pyöreä ja tiedän sen,mutta en välitä siitä. Olen seurustellut 2 vuotta poikaystäväni kanssa, eikä hänkään välitä. Aerobiccaan 3 kertaa viikossa (olen hiljattain aloittanut sen) ja olen asettanut itselleni määränpään,mutta vain itseni vuoksi. Olen joskus ollut lihavampi ja joskus laihempi,koska olen aina urheillut,mutta myös syönyt.:) Ja ainakaan tässä iässä(17v) ei tunnu enää kukaan välittävän,vaikka olenkin muita pullukampi. Luonne on se,mikä ratkaisee!

    • Loser

      Se nyt tuli tuossa jo ilmi, mutta annanpa oman kantani:

      Mielestäni ei ole mitään väliä sattuuko olemaan pullukka! Se osoittaa vain, että osaa pitää huolta itsestään. Itse en pidä sellaisista tytöistä, jotka ovat kuin suppilon väärästä päästä vedetty.

      • Tipsuntee

        Sanoit, että hiukan pulleammat näyttävät sen, että osaavat ainakin pitää huolta itsestään. Ei pidä paikkaansa laisinkaan! No kyllä jotkut voivat ja jotkut syövät pelkkää lehmänpaskaa kaiket päivät. No anteeksi, että tuli noin ikävästi. Itse olen laiha ja melkeinpä lähellä langanlaihaa! Arvatkaapa vain, kuinka itken sitä. Joo´o, tiedetään.. "No miks et sit tee asial jtn.??!" Kyse on taas geeneistä, kuten lihavillakin. Mulla on taas sellaset geenit, et en lihoo millää.. Tai no voin kovan syömisen jälkeen kyl olla hiukan pyöreempi, mut se laskee yön aikana, joten ei mtn mahiksii. Ja kyl mä syön mielestäni terveellisesti ja osaan pitää huolta itsestäni. Koska seuraan ruokaympyrää ja sillon tällön hemmottelen itteäni eritavoin ;)


      • Loser
        Tipsuntee kirjoitti:

        Sanoit, että hiukan pulleammat näyttävät sen, että osaavat ainakin pitää huolta itsestään. Ei pidä paikkaansa laisinkaan! No kyllä jotkut voivat ja jotkut syövät pelkkää lehmänpaskaa kaiket päivät. No anteeksi, että tuli noin ikävästi. Itse olen laiha ja melkeinpä lähellä langanlaihaa! Arvatkaapa vain, kuinka itken sitä. Joo´o, tiedetään.. "No miks et sit tee asial jtn.??!" Kyse on taas geeneistä, kuten lihavillakin. Mulla on taas sellaset geenit, et en lihoo millää.. Tai no voin kovan syömisen jälkeen kyl olla hiukan pyöreempi, mut se laskee yön aikana, joten ei mtn mahiksii. Ja kyl mä syön mielestäni terveellisesti ja osaan pitää huolta itsestäni. Koska seuraan ruokaympyrää ja sillon tällön hemmottelen itteäni eritavoin ;)

        Pointtini taisi mennä hieman ohi kohdallasi, joten selvennetään:

        Nykyajan kauneusihanteena pidetään juuri tuota, jota minä kutsun suppilovartaloksi. Maailma on tätä myöden pullollaan anorektikkoja. Tästä siis pointti. Ei niin, että kukaan laihoista ei osaisi pitää itsestään huolta (olen itsekin laiha), mutta jos laihuuden saavuttaminen vaatii totaalista kieltäytymistä syömisestä, ollaan hakoteillä.

        Ok, myönnän yleistyksen tässä asiassa.

        "Kyse on taas geeneistä, kuten lihavillakin."

        Tämä on se yleisin selitys, joka pitää paikkansa alle 10 % tapauksista. En ole kuullutkaan geenistä, joka estää lihoamisen?

        P.S Enkä muuten itse edes seuraa ruokaympyrää.


    • MINÄÄ

      MIKSEI OIS OLETTE KAUNIITA SIINÄ MISSÄ MUUTKIN JA BLONDIT VARSINKIN

    • Aika usein kysyttyä mut vastaanpa silti, toiset tykkää laihoista ja toiset tykkää muhkummasta :) Mä tykkään et saa olla vähä pullea :)

      Mut entäpä tytöt sitten, oko pulleammilla pojilla mitään saumaa? meinaaan että pitääköyksikään tyttö erityisesti jos poka on aavistuksen ylipainoinen..

      • miiie**

        Nnoh.. Ite olen 167 ja painan 49 kiloa.. En todellakaan yritä laihduttaa, ehkä enemmänkin lihottaa.. En vahdi mitä syön (paitsi että syön edes vähän terveellisemmin), mutta siis.. Kun jotkut sanovat että "laihat tytöt on rumia" ottakaa huomioon, että ei mekään voida sille (niinkuin ei kaikki ylipainoiset) paljoa paskaakaan...! Olen laiha, mutta eipä ole rintojakaan (aat). Että että.. niih.. En tiedä..

        Ja sitten tuohon tassulle :) Oma poikakaveri on vuoden nuorempi, tavallisen kokoinen. Ei minua haitaisi vaikka pieni pömppis tulisi, se on söpö ^^ Mutta pakko myöntää, että jos lihava eikä hyvännäköinen poika tulisi pyytämään "alaks olee" ni öö, en kyl alkais. Siis ainahan voi ystäviä olla, mutta niin.,. EN tiedä, ei mun makuun :) Tosiaan silti, jos poika olisi maailman huomaavaisi, ihanin, mukavin ja kiltein, niin miksi ei =)


      • kesähymy

        En mä ainakaan vaadi pojalta mitään unelmavartaloo.. et pitäs olla kun joku rantavahti Baywatchista X) Ei sentään!
        Enemmän mulla ehkä merkitsee koko. Ehkä se on se joku biloginen vietti, että pojan pitää pystyä suojelemaan.:)

        Mutta tosiaan tosta koosta. Myönnän, että en vois kyllä tosi paljon ylipainosen kaa seurustella.. mutta siis ei esimerkiksi pieni maha haittaa pojalla mitään jos on muuten ihanat kädet ja ihana luonne ja tolleen.. ja tosiaan mua pidempi :o


      • kesähymy kirjoitti:

        En mä ainakaan vaadi pojalta mitään unelmavartaloo.. et pitäs olla kun joku rantavahti Baywatchista X) Ei sentään!
        Enemmän mulla ehkä merkitsee koko. Ehkä se on se joku biloginen vietti, että pojan pitää pystyä suojelemaan.:)

        Mutta tosiaan tosta koosta. Myönnän, että en vois kyllä tosi paljon ylipainosen kaa seurustella.. mutta siis ei esimerkiksi pieni maha haittaa pojalla mitään jos on muuten ihanat kädet ja ihana luonne ja tolleen.. ja tosiaan mua pidempi :o

        mun mielestä on parempi, että on olemassa jonkulainen maha, siis sellanen mikä on pehmeä :)ei sellaset pyykkilaudat oo kivoja. mutta sehän oli vaa taas mun mielipide :P


      • Kiinnostunut...

        Niin, mikä on vähän pullea? semmonen 60 kiloako? :o


    • Neiti-ihminen89

      Omasta mielestäni ei todellakaan ole väliä ihmisenä onko ihminen langanlaiha vai ylipainoinen, mutta tietenkin se kertoo jotain ihmisestä. Esim. miten hyvin hän huolehtii itsestään. Jos on kauhean ylipainoinen, niin se kertoo että ei kauheasti taida välittää itsestään kun moisella terveysriskillä itseään kiusaa...

      Tietenkään eivät kaikki painolleen mitään voi. Ensimmäisenä tulee persoonallisuus ja luonne, mutta omasta kehosta huolehtiminen kertoo kyllä jotain luonteesta, vai???

    • Esimerkki

      Semmoset laihat millä ei oo muotoja on oksettavia! normaalipainoset näyttää parhaimmalta ja tuntuu parhaimmalta!

    • kyllästynyt

      nämä on taas näitä kyselyjä nämä. Tajutkaa hyvät ihmiset että kaikki on yksilöllisiä ja toisia kiinnostaa enemmän ulkonäkö toisia luonne. Ja ne jotka on mukamas niin sporttisia itse ja kehottaa "läskejä liikkumaan" ei tiedä kyllä kuinka rasittava ja varsinkin psyykettä uuvuttava projekti laihdutus on. itse olen siitä selvinnyt, olen nykyään normaalipainoinen, mutta minulla on vielä vatsaa. elän niin terveellisesti kuin kukaan voi, mutta syön myös paljon ja terveellisesti, liikun ja käyn salilla. ei lihavuus automaattisesti tarkoita epätervettä ja elämässä epäonnistunutta ihmistä. eikö olisi järkevämpää lopettaa tällaiset kyselyt koska vastaukset eivät ikinä muutu.. sporttiset ja itsevarmat karjut karjuvat ja lyövät lihavat maanrakoon kun itse ovat sen verran vahvoja ihmisiä (yeah right) ja laihat tulevat ruikuttamaan omista ongelmistaan (jotka kyllä ymmärrän koska ystävälläni on anorektikko). mutta koska kukaan ei kuitenkaan kuuntele tai edes lue tätä niin on aivan sama mitä sanon. vois vaikka lähteä syömään niin ihmiset saa vastedeskin ihmetellä että herranenaika ko tuolla ei ole itsekuria himpun vertaa.

    • Anonyymi

      Haluaisin tavata todella laihan naisen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe