Poltetaanko tupakkaa

Jotain kokenut

Poltetaanko Wienissä tupakkaa sisätiloissa? Tarkoitan baareja, julkisia kulkuneuvoja, kahviloita, yliopistoa yms. Käsittääkseni Wienissä on tupakkalakeja, mutta niitä ei välttämättä noudateta.

2

628

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustajaaa

Viime vuonna olin Itävallassa, ja kun astuin lentokentän aulaan, ilma muuttui heti hirmu savuiseksi.. sen jälkeen tuntui siltä että siellä poltettiin joka paikassa, myös julkisilla paikoilla, ainakin rautatieasemien sisällä. kahviloissa myös

• Dilbert

Wien (ja koko Itävalta) on edelleenkin tupakkalakien osalta kehitysmaa - lähes joka paikassa saa polttaa ja myös poltetaan.

Baarit, kahvilat, kuppilat ja ravintolat ovat yleensä varsin savuisia ja kaikkialla saa polttaa. Savuttomia tiloja ei minulle ainakaan koskaan tullut vastaan... Myös yritysten toimitiloissa, konttoreissa yms. saa sauhutella vapaasti. Julkisissa kulkuneuvoissa ei käsittääkseni kylläkään saa polttaa.

Wienin lentokenttä Schwechat on varmasti euroopan savuisin lentokenttä - suosittelen henkigytssuojaimia, sillä rööki haisee ja savu leviää tehokkaasti n.s. "tupakointialueilta"....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1606
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1007
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      777
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe