Kissantappajat

tunnustakaa

Tunnusta, jos olet tappanut kissan.
Ennen vanhaan aina kissanpojat heitettiin
navetan kivijalkaan.

7

260

Vastaukset

• kissanpoikien rääkkääjät heitettiin saunantaakse kaivoon

• :D Entä jos tunnustaisin ? Mitä sä sit tekisit ?

• Toimittaisin mielisairaalaan.
      Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
      diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
      alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
      seuraavista tavoista

4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
      (mukaan lukien eläimet).

• asiantuntijalääkäri kirjoitti:

Toimittaisin mielisairaalaan.
      Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
      diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
      alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
      seuraavista tavoista

4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
      (mukaan lukien eläimet).

No, onhan tässä maassa useampikin ammatti-teurastaja, joten hoidapa heidät ensin sinne mielisairaalaan. Itse ovat ammattinsa valinneet.

• En ole tappanut.

• Pari kattia ampunut haulikolla.

• En ole . Minun nuoruudessa mies kulki hevoskärryineen taloista taloon ja huuteli onko kissoja myytävänä. Mies teki niistä hattuja hanskoja ja tuli sitten niitä kauppaaman. Me piilotimme kissat, kun kauppiaan ääni alkoi raitilla kuulua- Kissat ovat viisaita eläimiä ne juoksivat eellä piilopaikkaame,vaistosivat vaaran. Minä rakastan valtavasti Veera kissaani joka on jo 11 vuotta

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    138
    2482
  2. Aamun kolari ja tienhoito

Aamulla tapahtui kuolonkolari hiljaisten risteyksen kohdalla. Ajettiin juuri ennen kolaria Kuusamo-Suomusalmi väliä. Ehdittiin Suomussalmelle kun alk
    Suomussalmi
    61
    1528
  3. Oliko autokolarissa ollut...

... lapsia? Tämän aamusessa.
    Suomussalmi
    1
    750
  4. Sun katseessa on jotain mikä ei sovi sinne

Sellaista surumielisyyttä. Vaikka muuten vaikutat olevan iloinen ja puhelias. Kerran aiemmin ajattelin, että se on voisi olla halveksuntaa mua kohtaan
    Ikävä
    39
    702
  5. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    11
    459