Mikä kiihottaa eniten?

naisessa/miehessä

Minusta kiihottavinta on, kun on tiukat napahousut
naisella. Miehen pepusta yleensä naiset tykkää
kuulemma.

16

4016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipunen

Hmm...ei voi nimetä yhtä kohtaa, mikä on kiihottavin. Ihmiset ovat niin yksilöllisiä. Jokaisesta löytyy jotain kaunista, kun "sillä silmällä" katsoo. Minut voi lumota vaikkapa miehen pehmeä, seksikäs puheääni. Lihaksikkaita ja kiihottavia peppuja miehillä näkee valitettavan harvoin, joten yleensä pitää etsiä jotain muta katseltavaa. Miehen kädet ja pohkeet voivat myös saada aikaan kuumia väreilyjä! Voi miettiä miltä tuollaiset kädet tuntuisivat omalla vartalolla...hmm. Hyvät selkä- ja rintalihakset ovat ihan jees. Tietysti kasvojen piirteet ja ilmeikkyys ovat tärkeitä. Itse pidän sellaisista nauravasilmäisistä miehistä. Ja yksi hassu kohta mihin kiinnitän huomiota on korvat...!!! Silmät ja katseen laatu kertoo myös paljon. Kiihottavimmillaan mies on mielestäni silloin, kun hän ei itse edes tiedä olevansa tarkkailun kohteena eli keskittyessään johonkin ruumiilliseen työhön...esim.autoa korjaavaa miestä katsellessaan voi moni nainen tuntea pikkuhousujen kostuvan ;). Minua ainakaan ei kiihota pätkääkään itseään täynnä olevan näköinen kiiltokuvapoika kesäisellä kaljaterassilla talvella treenaamiaan lihaksiaan esittelemässä...yök...siinä on aito miehisyys kaukana! Aidot suomalaiset työmiehet on yleensä niitä namipaloja joissa katse naisen katse lepää!

• mummo ikäpalstalta

Tätähän mä oon aina sanonu. Remonttireiskatyyppi on minuun aina eniten vedonnut ja moottoripyörän raplaaja.

• yh isä 35
        mummo ikäpalstalta kirjoitti:

Tätähän mä oon aina sanonu. Remonttireiskatyyppi on minuun aina eniten vedonnut ja moottoripyörän raplaaja.

Kyllä se on naisessa sirous ja iloisuus;)
        Esim.Arja Koriseva tai Heidi Kyrö.Ei liian hintelä eikä liian pönäkkä vaan SIRO JA ILOINEN;)

• täältä jostakin

Miehessä itsevarmuus/selkärankaisuus.

• janina

Miehessä on seksikästä pituus, lihasta ja iso maha. Myös ronskit jutut ja äijämeininki saavat ison plussan. Hjallis Harkimo ja ns. mallipojat oksettavat.

• Hmmm

Itse pidän fyysisesti vetävänä pitkiä, voimakkaan näköisiä miehiä. Miehen ei saa olla liian "sliipattu".

• AlmandaN

Minä haluaisin vielä lisätä, kasvot kuin kirveellä muotoiltu! Hmm.. pikkaisen käytetty myös hiomalaitetta, ettei tule piikkejä...

• vielä nuo
        AlmandaN kirjoitti:

Minä haluaisin vielä lisätä, kasvot kuin kirveellä muotoiltu! Hmm.. pikkaisen käytetty myös hiomalaitetta, ettei tule piikkejä...

hyvin muodostuneet ja lihaksikkaat hauikset ja nallekarhumainen olemus..mur..ja nainen melkein rukoilee saada olla saaliina ;)

• AlmandaN
        vielä nuo kirjoitti:

hyvin muodostuneet ja lihaksikkaat hauikset ja nallekarhumainen olemus..mur..ja nainen melkein rukoilee saada olla saaliina ;)

...Rukoilee...? Hunajan kanssa (kehoni kauttaaltaan sivelty...) olisin keväällä "Pesäkolon" edessä odottamassa tätä hmm... heräävää nallekarhua.

• totuus org
        AlmandaN kirjoitti:

...Rukoilee...? Hunajan kanssa (kehoni kauttaaltaan sivelty...) olisin keväällä "Pesäkolon" edessä odottamassa tätä hmm... heräävää nallekarhua.

makean nälkä ;))

• manilla

Leveät hartiat ja iiihanat selkälihakset.. Sydän pomppailee jo ajatuksestakin :)

• naisessa

Hyvä perse, sellanen kauniin pyöreä,rinnat,nännit jotka kivasti paidanläpi näkyy.
      No tietysti silmät ovat suuressa osassa kokonaisuutta tärkeät.
      Hyvä ryhti, kuinka kantaa itseään.

• Helposti kiihottuva

Minua kiihottaa pelkkä poikaystävän nimen sanominen vähissä vaatteitta

• 8765544467

Tämä olikin hyvä ja virkistävä aihe.:P
      Minut saa ajatuksien pauloihin nainen,
      jolla on pyöreä peppu..suht iso sellainen
      Sitten yks mihin kiinnitän katseeni on kädet..
      pienet ködet,ovat tunteelliset.

• Jänkhä.

Minä kiihotun kun ajattelen lehtoria vaimon kanssa. Vaimo oli
      lehtorin rakastajatar yliopistossa.

• pikkuomppopeppulihas

ongelmia roppakaupalla : nallekarhulla voi olla selkä mutta ei timmit habat saati peppu.kireä paita rinnat ei näy myöskää nallemaiselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe