Olisiko jollain tietoa:
-Voidaanko suomalaiselle hommata Kuuban turistiviisumi Lontoosta? Tarkoituksena olisi hankkia lomamatka Lontoosta eikä Suomesta, joten tuleeko tämän kanssa ongelmaa?
-Tiedätkö jonkin hyvän ko. matkanjärjestäjän Briteistä? Hinnoista?
-Kuubaan suositellaan otettavaksi mukaan euroja. Briteissä on punnat. Onkos ne yhtä kelpoa valuuttaa vai hakkaako eurot punnat Kuubassa?
Muutakin tietoa otetaan kiltisti vastaan.
KIITOS ETUKÄTEEN
Mm. turistiviisumista
3
845
Vastaukset 3
- viisumia
ei tarvitse hommata samasta paikasta.
- chaparrita
Minä olen juuri hommannut viisumin Kuubaan Meksikosta eikä tarvinut kuin kopion passista ja senkin faksasin.
- dinero
Suomalainen tarvitsee vain niin sanotun turistikortin eikä varsinaista viisumia ja
sellaisen saa lomakkeen täyttämällä Kuuban
suurlähetystöstä ja maksamalla 25 euroa.
Lomakkeella ilmoitetaan lähtöpaikka ja kohdehotelli tms. ja aika jolloin ollaan matkalla.
Kortti on voimassa 6 kuukautta.
Kuuba hyljeksii vain us-dollareita ja yhdysvaltalaisia luottokortteja. Muut valuutat kuten punnat kelpaavat. Luottokorteista menee
kova provisio maksettaessa, joten kannattaa ottaa
käteistä valuuttaa, jonka vaihtaa sitten turistipesoihin pankissa tai lentokentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410