Viikonlopun jälkeen...

Jonne-X

Pitkä viikonloppu takanapäin. Koko viikonloppu sukulaisia ja sitä ainaista samaa rumbaa. Olisitpa edes ollut mukana. No, työt tekevät välillä kiusaa suunnitelmiin. Vielä viimeiset 15 kilometriä ja saan vihdoinkin kypärän päästäni.

Ilta on taittunut yöksi kun viimein kaarran kotipihaan. Varoen avaan ulko-oven, etten kolistelisi liikaa. Sä oot jo nukkumassa kun mä tuun kotiin, sillä ainoastaan eteisen valo ottaa öisen kulkijan vastaan. Varoen riisun ajovarusteeni ja kypäräni eteiseen.

Huomaan oloni hieman väsyneeksi, vaikka illan viileä ajoviima pitikin pirteänä koko matkan. Vihdoin olen kuoriutunut pois ajovarusteistani ja hiivin hiljaa makuuhuoneeseen. Samalla kun riisun itseäni katselen kauniita kasvojasi eteisen valon loistaessa sisään huoneeseen. Katselen miten rintakehäsi kohoilee hengityksesi tahdissa ja huokaisen hiljaa. Suomaan miten kova ikävä minulla onkaan ollut.

Tuun luoksesi sängyn jalkopäähän ja raotan varovasti peittoa. Ryömin varoen peiton alle ja tunnen vartalosi lämmön alastomalla ihollani. Varovasti raotan jalkojasi erilleen, varon ettet heräisi. Sä inahdat hiljaa ja jatkat rauhallista untasi. Tuon kasvoni polviesi korkeudelle ja nuolaisen reittäsi varoen. Värähdät ja huomaan miten hengityksesi kiihtyy ja saan siitä intoa jatkaa. Kuljetan kieltäni kohti lemmen pesääsi, varovasti ihoa hivellen.

Tunnen miten alat tuoksua kiimalle. Voi luoja, miten se saakaan mut sekaisin himosta. Varovasti raotan pikkuhousujasi ja nuolaisen vakoasi kieleni kärjellä. Viimein heräät ja sanot mulle: ”Ihanaa kulta kun oot taas kotona!”

Mä en vastaa vaan otan ihanan klitoriksesi huulteni väliin ja alan imeä sitä. Sä painat päätäni tiukemmin pilluasi vasten. Raotan häpyhuuliasi sormillani ja nuolen ihanaa vakoasi pitkin vedoin. Pian tuon myös sormeni vaollesi ja painan sen sisään...

Kosteutesi valuu pitkin kättäni saaden mut himosta sekaisin. Alan lipoa klitoristasi mielipuolen tavoin. Sä hierot ja puristelet rintojasi ja alat voihkia ja huokailla. Nostan jalkasi olkapäilleni ja levitän pilluasi enemmän. Levitän pillusi kosteutta peppuvakoosi ja peppureiällesi. Nuolaisen muutaman kerran peppureikääsi ja se saa sut ihan villiksi himosta. Anot mua jatkamaan.

Eipä minua juuri tarvitse yllyttää. Upotan kostean sormeni peppuusi ja sä voihkit nautinnosta. Kieleni vien takaisin pillullesi, nuollen sitä hartaasti ja pitkään. Viimein nostan peiton kokonaan pois päältäsi ja käännyn kanssasi kuusysiin, koska haluan, että saat tuntea tuoksuni nenässäsi. Se tuoksu on aikuisen naisen himoa maailman kauneimpaan naiseen, sinuun Rakas.

Sormeni runkkaavat pilluasi ja kieli lipoo vaativin vedoin klitoristasi. Haluan että nautit kunnolla, rakkaani. Tunnen ihosi ihollani ja se saa mut uusiin ulottuvuuksiin himossani. Käännyn ja suutelen sua suulle. Kielesi seikkailee suussani ja huulesi ahmivat huuliani. Maistat oman makusi huuliltani, puristelet rintojani ja peppuani.

Kroppani värisee kosketuksessasi. Näykin kaulaasi ja suutelen korvalehteäsi. Otan rintasi käsiini ja hellästi puristelen niitä, samalla kun kuljetan huuliani kohti nännejäsi. Näykin niitä huulillani ja sormeni etsiytyvät taas kerran pillullesi.

Kieleni kulkee pitkin kylkesi kaarta, kohti kaunista pilluasi. Kun kieleni koskee klitoristasi, tunnen miten se värähtää. Kierrän huuleni sen ympärille ja imen sitä kiimaisena. Sormeni runkkaa kaiken aikaa pilluasi villisti.

Nostan taas jalkasi olkapäilleni ja upotan kasvoni vakoosi. Nenäni hivelee klitoristasi ja kieleni on syvällä sisälläsi. Etuormeni hakeutuu taas pepullesi ja uppoaa sisään. Vartalosi on kuin tulessa, se suorastaan hehkuu kiimaa.

Näykin klitoristasi kiihtyvällä tahdilla samalla imien sitä. Puristelet rintojasi ja voihkit korvaani nimeäni ja pieniä tuhmuuksia. Kieleni lipoo ihanaa nuppuasi ja tunnen miten sä saat ihanan orgasmin. Vartalosi jännittyy kaarelle ja laukeat mun huulilleni. Nuolen rauhoittavasti kiiman nesteitä pois pillustasi ja annan sormeni runkata vielä sua hellästi.

Nousen viereesi makaamaan, käännän sut kyljellesi niin, että kasvomme ovat vastakkain. Katson sua suoraan silmiin, annan pitkän kielisuudelman ja kuiskaan korvaasi: ”Rakastan sua mielettömästi!”

3

4762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne-X

      Vihdoin sain aikaiseksi nimimerkkini rekisteröinnin...

    • Kiihottunut

      ...peppujutut voisi jättää pois. Muuten tarina oli hyvä ja kiihottava.

    • hyvin

      Juttu alkoi erittäin hyvin, mut sit itse asia meni vähän niin ja näin. Tosta "Pian tuon myös sormeni vaollesi ja painan sen sisään... " -kappaleen jälkeen putosin kärryiltä. Jotenkin lähti etenemään liian nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe