Honda mönkijän sähkövaihteet

trx foreman 450

Kysyisin Honda foremanin 450 sähkövaihteista.Mönkijä on vuosimalli 2004,
Saa sammuttaa virrat välillä että saa vaihteen päälle ja jos ajaa kovempaa että kierrokset nousee niin on välillä vaikeus saada pienempi vaihde päälle.onko vika vai muuten vaan yleistä.

11

19827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama vika

Mulla samanlainen oire ensin nyt hävis vaihteet kokonaan! Vaihteen vaihtaja oli ainakin kunnossa et uskoisin vian olevan jossain rekeessä!

• jaseetyh

se ei ole vika... sejohtuu siitä että solenoidi joka kytkee vaihteen päälle on niinsanotusti vetopäällä, eli jos tekee että vaihteet ei mene päälle liikauta mönkijää eteen ja taakse niin johan loksahtaa vaihteet päälle!

• trx foreman 450

Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

• atv
        trx foreman 450 kirjoitti:

Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

Kokeileppa eri merkkisiä öljyjä niin luulis ongelman häipyvän.

• trx foreman 450

Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.

• honda ongelma

Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.

Anteeksi, mutta missä tämä sensori sijaitsee

• Anonyymi

• Anonyymi

Liikuntappa mönkkäriä sillon kun se sammuu vaihde päällä kuorman tai telojen kanssa..oon muutaman kerran jäänyt metsään ko. ongelman vuoksi..

• Honda 450 ES/2002

Nopeassa ajossa ei anna vaihtaa pienemmälle , jos kierrokset liian kovat, ettei tule vaihderikkoa, Parkista lähdettäessä, jos on liian jäykät öljyt(pakkanen) ja akussa ei virtaa , saattaa joutua hakemaan "rattaan lovea "liikuttamalla mönkijää. Itsellä toiminut alkuperäisöljyllä kohtuu hyvin, jos on tarvis voi ensin vähän lämmittää konetta ennen liikkeellem lähtöä.

• Grizzly700i

No terve. Mikähän vika tuli 500 foremaniin, kun takarenkaat ei ole tavallaan käytössä. Eli mönkiä muuttui etuvedoksi. Ojassa ajaessa kuului helvetillinen rusahdus ja sen jälkeen vika ilmeni. Onko vika perässä/mitä on mennyt rikki

• Jutustelija1

Niin no aika helppo se on tuosta päätellä että on mennyt vedon välittämiseen tarvittavaa osaa rikki kun on osunut kaiketi johonkin. Jos olet laitto miehiä niin korjaa itse ja jos taas et niin vie liikkeeseen.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe