Honda mönkijän sähkövaihteet

trx foreman 450

Kysyisin Honda foremanin 450 sähkövaihteista.Mönkijä on vuosimalli 2004,
Saa sammuttaa virrat välillä että saa vaihteen päälle ja jos ajaa kovempaa että kierrokset nousee niin on välillä vaikeus saada pienempi vaihde päälle.onko vika vai muuten vaan yleistä.

11

18070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama vika

      Mulla samanlainen oire ensin nyt hävis vaihteet kokonaan! Vaihteen vaihtaja oli ainakin kunnossa et uskoisin vian olevan jossain rekeessä!

    • jaseetyh

      se ei ole vika... sejohtuu siitä että solenoidi joka kytkee vaihteen päälle on niinsanotusti vetopäällä, eli jos tekee että vaihteet ei mene päälle liikauta mönkijää eteen ja taakse niin johan loksahtaa vaihteet päälle!

      • trx foreman 450

        Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.


      • atv
        trx foreman 450 kirjoitti:

        Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

        Kokeileppa eri merkkisiä öljyjä niin luulis ongelman häipyvän.


      • trx foreman 450
        trx foreman 450 kirjoitti:

        Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

        Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.


      • honda ongelma
        trx foreman 450 kirjoitti:

        Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.

        Anteeksi, mutta missä tämä sensori sijaitsee


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Liikuntappa mönkkäriä sillon kun se sammuu vaihde päällä kuorman tai telojen kanssa..oon muutaman kerran jäänyt metsään ko. ongelman vuoksi..


    • Honda 450 ES/2002

      Nopeassa ajossa ei anna vaihtaa pienemmälle , jos kierrokset liian kovat, ettei tule vaihderikkoa, Parkista lähdettäessä, jos on liian jäykät öljyt(pakkanen) ja akussa ei virtaa , saattaa joutua hakemaan "rattaan lovea "liikuttamalla mönkijää. Itsellä toiminut alkuperäisöljyllä kohtuu hyvin, jos on tarvis voi ensin vähän lämmittää konetta ennen liikkeellem lähtöä.

    • Grizzly700i

      No terve. Mikähän vika tuli 500 foremaniin, kun takarenkaat ei ole tavallaan käytössä. Eli mönkiä muuttui etuvedoksi. Ojassa ajaessa kuului helvetillinen rusahdus ja sen jälkeen vika ilmeni. Onko vika perässä/mitä on mennyt rikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe