Honda mönkijän sähkövaihteet

trx foreman 450

Kysyisin Honda foremanin 450 sähkövaihteista.Mönkijä on vuosimalli 2004,
Saa sammuttaa virrat välillä että saa vaihteen päälle ja jos ajaa kovempaa että kierrokset nousee niin on välillä vaikeus saada pienempi vaihde päälle.onko vika vai muuten vaan yleistä.

11

22507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama vika

Mulla samanlainen oire ensin nyt hävis vaihteet kokonaan! Vaihteen vaihtaja oli ainakin kunnossa et uskoisin vian olevan jossain rekeessä!

• jaseetyh

se ei ole vika... sejohtuu siitä että solenoidi joka kytkee vaihteen päälle on niinsanotusti vetopäällä, eli jos tekee että vaihteet ei mene päälle liikauta mönkijää eteen ja taakse niin johan loksahtaa vaihteet päälle!

• trx foreman 450

Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

• atv
        trx foreman 450 kirjoitti:

Ei Tahdo auttaa, olen kokeillut.Onko mahdollista että on vääränlaatuinen öljy,ei voitele kunnolla,koska lämpöisenä toimii paremmin.

Kokeileppa eri merkkisiä öljyjä niin luulis ongelman häipyvän.

• trx foreman 450

Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.

• honda ongelma

Muuta vikaa ei ollut kuin angle sensor oli hapettunut tai muuten vaan likainen,vähän aikaa kun liikutteli ja voiteli niin alkoi pelittää.

Anteeksi, mutta missä tämä sensori sijaitsee

• Anonyymi

• Anonyymi

Liikuntappa mönkkäriä sillon kun se sammuu vaihde päällä kuorman tai telojen kanssa..oon muutaman kerran jäänyt metsään ko. ongelman vuoksi..

• Honda 450 ES/2002

Nopeassa ajossa ei anna vaihtaa pienemmälle , jos kierrokset liian kovat, ettei tule vaihderikkoa, Parkista lähdettäessä, jos on liian jäykät öljyt(pakkanen) ja akussa ei virtaa , saattaa joutua hakemaan "rattaan lovea "liikuttamalla mönkijää. Itsellä toiminut alkuperäisöljyllä kohtuu hyvin, jos on tarvis voi ensin vähän lämmittää konetta ennen liikkeellem lähtöä.

• Grizzly700i

No terve. Mikähän vika tuli 500 foremaniin, kun takarenkaat ei ole tavallaan käytössä. Eli mönkiä muuttui etuvedoksi. Ojassa ajaessa kuului helvetillinen rusahdus ja sen jälkeen vika ilmeni. Onko vika perässä/mitä on mennyt rikki

• Jutustelija1

Niin no aika helppo se on tuosta päätellä että on mennyt vedon välittämiseen tarvittavaa osaa rikki kun on osunut kaiketi johonkin. Jos olet laitto miehiä niin korjaa itse ja jos taas et niin vie liikkeeseen.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe