Nyt pitäis nopeesti keksiä joku tehtävä mökille polttareihin morsiamelle, niin että palkintona olis illan juotavat hälle ja toisessa tehtävässä vaatteet iltaa varten! Ei vaan yhtään nyt raksuta että mitä se vois olla, varsinkaan kun mökille ei oikein pahemmin aikaisemmin päästä mitään valmistelemaan.. Ideoita otetaan erittäin kiitollisena vastaan!
leikkimielinen
2
1700
Vastaukset
- idea
... joka on toiminut ainakin silloin, kun muu polttariporukka on tarvinnut mökillä aikaa asioiden valmisteluun. Eli romanttista kirjepaperia kuori morsiamelle ja tehtävänä kirjoittaa kirje tulevalle aviomiehelle. Voidaan sopia, että kirjeen saa antaa esimerkiksi huomenlahjanomaisesti häitä seuraavana aamuna. On toiminut ja saanut sekä tuoreen aviomiehen että -vaimon silmät kyyneliin!
Toinen idea: annetaan morsiamelle joukko sanoja (morsiamesta riippuen joukossa voi olla "tuhmiakin" sanoja ja muutenkin laidasta laitaan), joista morsiamen tulee kirjoittaa runo tulevalle miehelleen. - on puusauna
niin morsian pilkkomaan saunapuita.
Tai vihdantekoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210