kieltämättä hauska idea,että saa lukea joka päivä sarjakuvaa..mutta tuo rocky on mielestäni k-15 huumoria..enkä näin aloitus sivulla pidä sitä soveliaana.olen ehkä tylsä mutsi,mutten vielä viitsisi selitellä noita vitsejä ..täytynee vaihtaa kait aloitus sivua!!!!Nemissä sarkastinen huumori on hienosti piilotettua niiltä jotka eivät sitä ymmärrä..toisin kuin Rockyllä peitto heiluu visuaalisesti!!
Rocky vs Nemi
4
566
Vastaukset
- säälittävä, kun
olen ihastunut Nemiin? Haluaisin sen näköisen ja tyylisen tyttökaverin...
- Nemin Ystävä
Todella veikeä tyttö. Kaikista asioista en ole samaa mieltä, mutta eihän sitä tarvitsekaan olla. Pakko myöntää, että olen pihkassa sarjakuvahahmoon!
Pitänee hankkia elämä... - Nimetön
Pikemminkin päin vastoin.kukapa ei ihastuisi kuvan kauniiseen(EI BLONDIIN)pimeällä huumorilla höystettyyn gootti typyyn.olin itsekkin ennen raskautta sellainen ikuinen gootti..ja tulen olemaan heti kun ruumiini palautuu niihin mittoihin että saisin kaikki ihanat mustat pitsiset vaatteet takaisin.. mahtumaan päälleni..ja paljastanpa vielä senkin, että moni aito gootti on myös biseksuaali ja omaa tyttöystävän...ainenkin siihen asti kunnes avioituu taviksen kanssa ja hommaa itsensä paksuksi..aatteistani ja vaatteistani en kuitenkaan aio miehen enkä lapsen takia kokonaan luopua..voin tai ehkä vähän olosuhteiden pakosta jouduinkin jo hivenen hillitsemään ulkoista minääni..mutta jos tapaat "Nemin" ota kiinni jos saat, mutta älä luulekkaan että kesyttämään pystyisit! ONNEA YRITYKSEEN!
- nemi fani & itse kadna
nemi, aito ja oikea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46699- 57690
- 54688
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616