niin, minkäs kokoinen lapikas teidän vähän yli 1 vuotiailla on?
meillä poika 1v 4kk, melkolailla ollut suurikokoinen aina ja kenkä on tällä hetkellä 22 kokoinen..näyttää vaan niin kamalan suurelle. no, kohtahan se koko onkin jo 44..hih.. (:
kengän koko
5
2031
Vastaukset
- vajaa 1v. tytölle
ja koko on 21. Mut hei, pysyypähän paremmin pystyssä... :)
- tyttö 1v2kk
ja kengänkoko 23... "Vauvakengissä" ei riitä koot. Isoveikka 3v ja kengänkoko 29... Varmasti menee jo alasteella äidin ohi, pituudessakin :)
- poika 1v.
Meillä pojalla oli aikanaan tasan 1 vuotiaana kengän koko 25, että ei se 22 ole vielä iso, sehän on ns. normaali. Oli hieman tekemistä noiden poikani kenkien etsimisessä, kun ns. vauvakenkiä ei ollut niin isoja ja isompien lasten kengät olivat sitten liian isomaisia.
Nyt poika on 5 v. ja kengän koko 35-36. Taitaa olla kenkä 40, kun kouluun menee... :D - prinssin äiti
Meillä ekat kengät ostettiin pojan ollessa 1v ja koko oli 22. Richter merkkiset (koot vaihtevat hirveesti merkeittäin). Nyt poika 1v3kk ja kesäsandaalit ovat 23. Isäälläänkin iso jalka, itsellä suht pieni.
- ...
Meillä tytölle meni silloin vajaa yksvuotiaana, 19-20 kokoiset, vähän yli yksvuotiaana 20-21, nyt 1v 5kk, menee 22, ovat ehkä hieman isot, mutta 21 en uskalla laittaa etteivät ole liian pienet, 21 sandaaleista tulee varpaat hieman yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3352051Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul371876Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis631363Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21186- 771137
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet831081Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen951031Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1131019Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain169895Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7889