kai se tämäkin, vaikka ei liikentees sattunutkaan. poikamme, silloin hieman yli vuoden, nukkui vaunuissa ulkona talvella pihan rajalla pensasaidan vieressä. katolta putosi lumet, ei ikinä ole näiden sietsemän vuoden aikana mitä tässä asuttu syöksyneet niin kauas. isosisko, 3v tuli sanomaan et äiti, joku heitti veikkaa lumipallolla, itkarista kuului vain kohinaa joka varmaan saikin sitten ikkunasta kurkkaamaan ulos. vaunut läjässä, kallelleen rungosta taipuneina, kuomu taipunut rungon tasoon ja päällä puolimetriä lunta ja jäätä. minä juosten ulos ja kyllä siinä kyynel jos toinenkin tuli kun sain lumet vaunujen päältä pois ja kuomun alta pujoteltua pojan jolle ei ihme kyllä ollut tullut jäljen jälkeä. elinikäinen kammo tosin varmaan, sen jälkeen ei vaunuihin saanut nukkumaan. varmaan ollut suojelusenkelit asialla kun oli pojalle tullut ostettua uudet vaunut ja itse mieheni jupinasta huolimatta vaatinut samanmerkkiset kuin edellisillä oli ollut eli orat. hyvät oli turvarakenteet, koriosa oli pysynyt täysin kuosissa ja pitänyt vielä lumenkin poissa ilman että kankaat olisi revenneet.
kyllä voi olla onni matkassa välillä. tai sit pojalla loppuu onni seuraavassa kohtaa, syntyikin elottomana.
onnettomuus
8
2710
Vastaukset
- sentään
Voi kyllä on jotain tärkeämpää varattuna teidän pikkuiselle. En voi edes kuvitella sitä kauhua mitä sinun on täytynyt kokea mennessäsi vaunujen luo. Ihan kylmät väreet menee vieläkin.
Itse en ole äiti, mutta ei kyllä ikinä haluaisi tällaista tapahtuvan kenenkään kohdalle.
Jumalan ja enkeleiden varjelusta - dogodogo
No huh huh, kyllä meni kylmät väreet..., mutta olipa teillä valtavasti onnea.... onneksi.
- erja.
"kyllä voi olla onni matkassa välillä. tai sit pojalla loppuu onni seuraavassa kohtaa, syntyikin elottomana."
Siis KUKA nyt syntyikin elottomana...??
Sekava lopetus.- ----
nyt mullakin toi loppu meni ohi...siis joku kolmas lapsi??vai??
- että..
---- kirjoitti:
nyt mullakin toi loppu meni ohi...siis joku kolmas lapsi??vai??
Siis varmaan ihan tää sama lapsi.
kuka sen lumen alle jäi.
kirjoittaja varmaan tarkoitti että onni loppuu varmaan seuraavalla kerralla kun alkoi koko elämä niin huonosti mutta jatkui onnenkantamoisella.
Siis syntyi elottomana mutta elvytettiin, olettaisin.
- säikähdys ja onnettomuus
Hei oli ihan pakko kirjoittaa kun sattui samanlainen tapaus,laitoi poikani vaunuihin ja läksin imuroimaan,onneksi vanhempi poikani soitti naapurista lisäaikaa leikkeihinsä ja kuulin romahduksen,lumet vaunuissa... selvisi onneksi silloin ilman mitään ,mutta nyt menetin hänet autoonnettomuudessa 14-ikäisenä.Hän oli erittäin vilkas ja eloisa lapsi.toivottvasti teille ei tapahdu vastaavaa.
- kajo
Millaiseen onnettomuuteen poika joutui.
- lapsukaiseni
kajo kirjoitti:
Millaiseen onnettomuuteen poika joutui.
poikani jäi auton alle pyörällä 6.9.2006 asiat vielä kesken ja suru ja ikävä suunnaton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289