ISOKIVIJÄRVI

HelläMiesHML

Heipsan! Kertokaattes keuruun immeiset mulle millainen järvi ja missä päin keuruuta on isokivijärvi? jos tiijätte niin kertokee myös jotta onko kovasti kalaisa järvi. Karu/rehevä? Täynnä mökkejä.
kiitos kovasti!

4

1983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päin

on sellainen järvi. Siellä on ainakin yhdellä tutulla mökki ja toinen tuttu alkaa rakentaa. Käymään on kutsuttu, muttei ole vielä ehditty.
      Enempää en minä tiedä, ensin luulinkin, ettei sellaista järveä ole Keuruulla ollenkaan.

On se muuten kumma, kun tälle Keuruu - palstalle ei tule kirjoituksia. Eikö keuruulaiset osaa keskustella, vai eivätkö löydä tänne.
      On kai siellä netti-osaajia varmaan siinä kuin muuallakin.

• Mökkiläinen

Meillä on ollut mökki Iso-Kivijärven rannalla jo kymmenisen vuotta. Mukava järvi , jossa on kyllä kalaakin ja jossa voi kalastella useista mökeistä huolimatta. Rannoilla on kalamiesten veneitä enkä ole kuullut kenenkään panevan pahakseen kalamiesten touhuja. Järvessä on isoja haukia ja jonkin verran muutakin kalaa kuten kuhaa. Vesi on ruskeaa, mutta ei se ole meitä haitannut. Syvimmät paikat ovat vajaa kymmenen metriä eikä näillä näkymin ole tulossa uusia vesistön pilaajiakaan.
      Tervetuloa käymään.Ajat vai Keuruulta Ähtäriin päin noin 20 km ja käännyt koivumäen tielle.

• dfgh,j.y,mn

Isokivijärven seudulla on myös kohtuullinen karhu tiheys; )

• leukunukko

Hei
      Meillä on ollut mökki Isolla Kivijärvellä yli 15 vuotta.Ihan mukava järvi ja ainakin meidän puolestamme saa kalastella. Kaloja on järvessä aika hyvin ja niitä saa kun osaa pyytää. Pilkkiminen on suosituimpia kalastelumuotoja.
      Hauet ovat isoja ja ahvenetkin. Mateitä ei ole eikä rapuja mutta ei haittaa minua. Särkiä on myös aika vähän ,on kylläkin.
      Mökkiläisiä näkyy aika usein, mutta en ole kenenkään kuullut ketään kiusanneen tai hätistelleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163