Alunperin kun skype asennettiin, toimi kuin unelma. Yhtäkkiä ei enää vastapuoli kuule ääntä, eikä koesoitossakaaan toimi, ei myöskään koneen oma äänennauhotus ota kuin heikkoa signaalia kun suunnilleen kurkku suorana karjuu. Kuulokkeet on vaihdettu, että niissä ei pitäisi olla vikaa. Äänensäädöt olen käynyt sekä skypestä että koneelta läpi tuhanteen kertaan vianmäärityksineen muineen, mutta ei ole auttanut.
Pitääkö ostaa vielä kolmannet kuulokkeet, kun en ymmärrä, että missä muualla tämä voi tökkiä kuin kuulokkeissa. Ääni itsellepäin kyllä kuuluu oikein hyvin.
Onko joku yksinkertainen asia mitä en ole älynnyt, missä voi mennä pieleen?
Skypen olen myös asentanut useampaan kertaan uudelleen ja palomuuriasetukset pitäisi olla ok...
Ei kuulu ääntä!
9
1000
Vastaukset
- Sköpöttelijä
on mikrofonin boosteri. Olet varmaan senkin moneen kertaan tarkistanut?
- mikrofonin
liittimessä voi olla kosketushäiriö. Vähän kun varovasti liikuttaa liitintä, niin voi auttaa.
- TARKISTA LIITTIMEN PAIKKA
Vaihdoin ubs:n eri paikkaan ja alkoi kuulua, kumma kyllä.
- KJJIU
SAMA TÄÄLLÄ ! Outo homma mutta alko pelittää portin vaihdolla.
- hjhjj
KJJIU kirjoitti:
SAMA TÄÄLLÄ ! Outo homma mutta alko pelittää portin vaihdolla.
Mutta nyt ei kuulu vastaanottaja ääntä ollenkaan !
- Anssi
Omassa uudessa Toshibassani oli samanlaiselta kuulostava ongelma. Epäilen kontaktihäiriötä. Vika löytynee läppärin mikrofonijackista.
Tervaisin Anssi - Apua!!
Mulla sama juttu! Ääni kuuluu hyvin, mutta ääni ei mene! Voisiko joku auttaa meitä?
- gjjhj
Siis sama vika täällä. Help...help... kuuluuko ..??
- ldldkfjfi
Minulla ongelma ratkesi kun vaihdoin mikrofoni asetukset headsetin sijaan koneen kaiuttimiin, eli headset ja jotain sijaan koneen kaiuttimet, realtek high definition audio tai jotain sinnepäin, sillä tavalla ääneni kuuluu ainakin testisoitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897