Alunperin kun skype asennettiin, toimi kuin unelma. Yhtäkkiä ei enää vastapuoli kuule ääntä, eikä koesoitossakaaan toimi, ei myöskään koneen oma äänennauhotus ota kuin heikkoa signaalia kun suunnilleen kurkku suorana karjuu. Kuulokkeet on vaihdettu, että niissä ei pitäisi olla vikaa. Äänensäädöt olen käynyt sekä skypestä että koneelta läpi tuhanteen kertaan vianmäärityksineen muineen, mutta ei ole auttanut.
Pitääkö ostaa vielä kolmannet kuulokkeet, kun en ymmärrä, että missä muualla tämä voi tökkiä kuin kuulokkeissa. Ääni itsellepäin kyllä kuuluu oikein hyvin.
Onko joku yksinkertainen asia mitä en ole älynnyt, missä voi mennä pieleen?
Skypen olen myös asentanut useampaan kertaan uudelleen ja palomuuriasetukset pitäisi olla ok...
Ei kuulu ääntä!
9
989
Vastaukset
- Sköpöttelijä
on mikrofonin boosteri. Olet varmaan senkin moneen kertaan tarkistanut?
- mikrofonin
liittimessä voi olla kosketushäiriö. Vähän kun varovasti liikuttaa liitintä, niin voi auttaa.
- TARKISTA LIITTIMEN PAIKKA
Vaihdoin ubs:n eri paikkaan ja alkoi kuulua, kumma kyllä.
- KJJIU
SAMA TÄÄLLÄ ! Outo homma mutta alko pelittää portin vaihdolla.
- hjhjj
KJJIU kirjoitti:
SAMA TÄÄLLÄ ! Outo homma mutta alko pelittää portin vaihdolla.
Mutta nyt ei kuulu vastaanottaja ääntä ollenkaan !
- Anssi
Omassa uudessa Toshibassani oli samanlaiselta kuulostava ongelma. Epäilen kontaktihäiriötä. Vika löytynee läppärin mikrofonijackista.
Tervaisin Anssi - Apua!!
Mulla sama juttu! Ääni kuuluu hyvin, mutta ääni ei mene! Voisiko joku auttaa meitä?
- gjjhj
Siis sama vika täällä. Help...help... kuuluuko ..??
- ldldkfjfi
Minulla ongelma ratkesi kun vaihdoin mikrofoni asetukset headsetin sijaan koneen kaiuttimiin, eli headset ja jotain sijaan koneen kaiuttimet, realtek high definition audio tai jotain sinnepäin, sillä tavalla ääneni kuuluu ainakin testisoitossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398