Heips!
Olen jo pitkään miettinyt pulin hankintaa.
Onko kenelläkään mitään tietoa paljonko puli noin suurinpiirtein maksaa?
Pulin hinta?
5
4111
Vastaukset
- KatiT
Kysymyksestäsi on vierähtänyt aikaa, jos vaikka olet vastauksen jo muuta kautta saanutkin...
Jokainen kasvattaja voi määritellä hinnan nykyään haluamakseen; toki siihen vaikuttaa mm. vanhempien terveystulokset, näyttelytulokset, mahdolliset käyttötulokset... kuka mitäkin painottaa.
Mutta tuntuma on, että hinta asettuu 750-1000 € välille.
Pentujakin on kuluvana vuonna kivasti rekisteröity, ja vieläkin tälle vuodelle on pentueita tiedossa.
Tervetuloa joukkoomme, jos päädyt tähän huikeaan narukoiraan :)
Rotujärjestön sivuilla kannattaa kans pyörähtää http://www.unkarinpaimenkoirat.com - valoska
Hei,
otappa yhteyttä, jos et ole ollut vielä yhteydessä.
http://kotisivu.mtv3.fi/narukera
[email protected] - ammi !
Hei viestistäsi oli jo aikaa mutta omaan puli tyttööni olen ollut tyytyväinen.Sen on kasvattanut kennel Castlewolf. osoite
on [email protected]
ps pentue tulossa ja meillekin tulee toinen !!! - Anonyymi
Mii
- Anonyymi
Puli koiran hinta vuonna2024 on 1400-1600. Tieto on fakta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639