Seinän väliin ruiskutettiin 70 luvulla jotakin eristettä mikä on nyt kutistunut juoksujen vierestä noin 50 mm ja ikkunan alla on 100 mm tyhjä tila eli seinä on osittain eristämättä onko olemassa jotakin ainetta minkä voisi ruiskuttaa turvallisesti seinän väliin
Puhallettava seinä eriste -70 luvulta
skf
2
1074
Vastaukset
- Asennuttaja
Ei pysy seinissä ryhdissä mikään ruiskutettava, nykyisetkään. Vaihda seiniin sopivat, löytyvät Parocilta, Isoverilta tai Rockwollia
- humpuukia
Se oli ureavaahtoa jota silloin ruiskuteltiin. Kansanomaisesti sitä kutsutaan humpuukiksi syystä jota kuvailit. Nykyään käytetään uretaani vaahtoa joka on muovipohjaista eikä kutistu.
Urtsin ruikkimisessä pitää ollavarovainen ettei vaurioita rakenteita koska sen laajenemis voima on melko voimakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222