Ne ketkä on kyseistä peliä pelannut, niin voisitteko kertoa, onko tuo peli hyvä? Ylipäätäänsä, voittaako se San Andreaksen? Onko Liberty City tehty samanlailla kuin GTA3?
Pitäisikö hankkia vai ei?
Liberty City Stories
4
522
Vastaukset
- ei älä tee sitä
Ei kannata hankkia itse melkein koko pelin heitin ulos kun olin ostanu. Se on samanlainen ko gta3 kaikki storiesilla varustetut gtat tulee olemaan rahastusta ja väli pelaamista siihen asti kun se iso gta jolkaistaan.
- Muo harmitti.
Sii on samat valtiot kun sii yhes GTA 3 ja tehtävät on tosi helppoi.
- nobody messes with me!
Kannattaa hankkia jos tykkäsit vice citystä.Itse tykkään;mainio mafia juoni;tehtävät taattua gta:ta.Suosittelen.Kaupunkihan on sama kuin GTAIII:ssa mutta silti.
Älä hanki missään tapauksessa se on pelkkää rahastusta mutta jos sulla ei ole GTA3 sit voit harkita ostoa mutta ei muussa tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637