Ne ketkä on kyseistä peliä pelannut, niin voisitteko kertoa, onko tuo peli hyvä? Ylipäätäänsä, voittaako se San Andreaksen? Onko Liberty City tehty samanlailla kuin GTA3?
Pitäisikö hankkia vai ei?
Liberty City Stories
4
509
Vastaukset
- ei älä tee sitä
Ei kannata hankkia itse melkein koko pelin heitin ulos kun olin ostanu. Se on samanlainen ko gta3 kaikki storiesilla varustetut gtat tulee olemaan rahastusta ja väli pelaamista siihen asti kun se iso gta jolkaistaan.
- Muo harmitti.
Sii on samat valtiot kun sii yhes GTA 3 ja tehtävät on tosi helppoi.
- nobody messes with me!
Kannattaa hankkia jos tykkäsit vice citystä.Itse tykkään;mainio mafia juoni;tehtävät taattua gta:ta.Suosittelen.Kaupunkihan on sama kuin GTAIII:ssa mutta silti.
Älä hanki missään tapauksessa se on pelkkää rahastusta mutta jos sulla ei ole GTA3 sit voit harkita ostoa mutta ei muussa tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770