Ne ketkä on kyseistä peliä pelannut, niin voisitteko kertoa, onko tuo peli hyvä? Ylipäätäänsä, voittaako se San Andreaksen? Onko Liberty City tehty samanlailla kuin GTA3?
Pitäisikö hankkia vai ei?
Liberty City Stories
4
514
Vastaukset
- ei älä tee sitä
Ei kannata hankkia itse melkein koko pelin heitin ulos kun olin ostanu. Se on samanlainen ko gta3 kaikki storiesilla varustetut gtat tulee olemaan rahastusta ja väli pelaamista siihen asti kun se iso gta jolkaistaan.
- Muo harmitti.
Sii on samat valtiot kun sii yhes GTA 3 ja tehtävät on tosi helppoi.
- nobody messes with me!
Kannattaa hankkia jos tykkäsit vice citystä.Itse tykkään;mainio mafia juoni;tehtävät taattua gta:ta.Suosittelen.Kaupunkihan on sama kuin GTAIII:ssa mutta silti.
Älä hanki missään tapauksessa se on pelkkää rahastusta mutta jos sulla ei ole GTA3 sit voit harkita ostoa mutta ei muussa tapauksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691