Voiko kissa saada vatsatautitartunnan ihmiseltä?
Olen itse toipilaana kyseisen taudin jäljiltä ja
nyt kun pystyy jo ajatella muutakin kuin omaa huonoa oloa, iski huoli siitä, voiko kissani saada tartunnan? Olisin äärettömän kiitollinen vastauksista, yritin etsiä netistä ja aiemmista keskusteluista vastauksia, mutten onnistunut löytämään.
Tarttuuko vatsatauti ihmisestä kissaan?
mauku§
3
5976
Vastaukset
- romangolo
ei tartu, itsellä on ikäni ollut kissoja ja tietty vuosien varrelle mahtuu myöskin vatsatautia, mutta koskaan se ei ole kissoihin tarttunut, minusta voit olla ihan rauhassa kissasi suhteen.
Pikaista paranemista itsellesi!- mauku§
Kiitokset vastauksesta! olisi ollut hirmu kurjaa tartuttaa tuo pikkuinen.
- Anonyymi
Itsellä Noro virus ja kissa juurikin oksensi ja maha kurnuaa. Toki voi sattuma olla että samoja oireita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406