Paljon sormukset maksaa?

ak--

Paljonkohan suunnilleen maksaa ihan perus kultaiset kihlasormukset...?

12

3702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josanderi

      Kävin viime viikolla katteleen, niin 14 karaatin kultasormukset oli noin 100-120€.... Sellaset pyöreäpintaiset ja sileät! Mutta ne oli vähän paksumpia, olikohan jotain 4-4,5mm... Että se paksuuskin siinä vaikuttaa!
      Suosittelen kyllä että lähtee ihan itse katteleen liikkeisiin, että mitä hintaa ne tarjoaa!

    • sormukset

      (sormukset ovat todellakin aivan perus-perus- puolipyöreät ja kultaiset) 120 eurolla eli minun oli hieman halvempi kun sormus oli pienempi mutta yhteishinta oli 120€ ja kaiverrus kuului hintaan.

    • hanne

      kapeat (olikohan 2mm leveys) kultaiset saa jo alle 30 €:lla.

    • katima_1963

      3 mm kihlasormukset 50 ekee kappale. 2 mm liian kapeat, kaiverrus vaikeaa....

    • ...

      maksoi 3mm sormukset 59euroa/kpl, mutta hinta vaihtelee myös eri liikkeiden välillä - joissakin liikkeissä vastaavat sormukset voivat olla jopa89e/kpl.

    • tytteli^

      Tampereella kultajousessa on tavalliset Au More kihlasormukset hintaan 39e

    • ak--

      Kiitos paljon tiedosta..nyt on pientä hajua hinnoista :)

    • kandis

      Jos sun pitää tällaista kysyä keskustelupalstalla niin kannattaa harkita kyllä rengastuspuuhiakin. Paitsi, että kyllähän niistä tilastoista on myös joidenkin huoli pidettävä. Että go ahead sitten vaan tonttu!

      • ak--

        Juu no empäs minä siksi kysynytkään että itse olisin kihloihin menossa vielä piiitkiin aikoihin :)


    • Kaverin meni kihloihin ja sormukset maksoi 100-200 euroa.

    • <3

      no nykypäivänä tuo puoli pyöree aumore kihla maksaa 2mm 79e ja 3mm 149e.
      Itse ihastuin au moren kihlaan missä onko se sitte timantti leikkaus no kuitenkin:) maksaa 99e ja miehelleni kelta-valkokultanen kihla jonka hinta 289e.
      Koska hän ei halua pelkkää kultaista:)
      Ja meneehän miehen kihla vihkisormuksenakin:)
      Joten maksan siitä mieluusti nuon paljon:)
      Mutta päivämme on vasta tulossa,mutta olemme löytäneet jo omamme

    • fgvdfvsdfvsed

      Kultajousi näyttää edelleen myyvän näitä AuMore "merkkisiä" sormuksia.
      Kysyisin, että mikä helvetin merkki se tämä tämmöinen on. Vaikka kuinka yrittää googlata, niin aumorea ei löydy mistään. Kaiken lisäksi kultajousi ei sivuillaan ilmoita sormusten kulta pitoisuuksia, joten vähän virtsalta haiskahtaa!!! Sääli sinänsä, koska muuten sormukset kaikessa yksinkertaisuudessaan kauniita ja hinta haarukkakin vaikuttaa sopivalta 2mm 89 euroa ja 4 mm alle kolme sataa.

      Tietysti hinnoittelu on päin prinkkalaa, jos sormukset on jotain höttöntöttön kultaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe