Paljonkohan suunnilleen maksaa ihan perus kultaiset kihlasormukset...?
Paljon sormukset maksaa?
ak--
123703
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Palasin takaisin LieksaanOlen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin …
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Kävin viime viikolla katteleen, niin 14 karaatin kultasormukset oli noin 100-120€.... Sellaset pyöreäpintaiset ja sileät! Mutta ne oli vähän paksumpia, olikohan jotain 4-4,5mm... Että se paksuuskin siinä vaikuttaa!
Suosittelen kyllä että lähtee ihan itse katteleen liikkeisiin, että mitä hintaa ne tarjoaa!
(sormukset ovat todellakin aivan perus-perus- puolipyöreät ja kultaiset) 120 eurolla eli minun oli hieman halvempi kun sormus oli pienempi mutta yhteishinta oli 120€ ja kaiverrus kuului hintaan.
kapeat (olikohan 2mm leveys) kultaiset saa jo alle 30 €:lla.
3 mm kihlasormukset 50 ekee kappale. 2 mm liian kapeat, kaiverrus vaikeaa....
maksoi 3mm sormukset 59euroa/kpl, mutta hinta vaihtelee myös eri liikkeiden välillä - joissakin liikkeissä vastaavat sormukset voivat olla jopa89e/kpl.
Tampereella kultajousessa on tavalliset Au More kihlasormukset hintaan 39e
Kiitos paljon tiedosta..nyt on pientä hajua hinnoista :)
Jos sun pitää tällaista kysyä keskustelupalstalla niin kannattaa harkita kyllä rengastuspuuhiakin. Paitsi, että kyllähän niistä tilastoista on myös joidenkin huoli pidettävä. Että go ahead sitten vaan tonttu!
Juu no empäs minä siksi kysynytkään että itse olisin kihloihin menossa vielä piiitkiin aikoihin :)
Kaverin meni kihloihin ja sormukset maksoi 100-200 euroa.
no nykypäivänä tuo puoli pyöree aumore kihla maksaa 2mm 79e ja 3mm 149e.
Itse ihastuin au moren kihlaan missä onko se sitte timantti leikkaus no kuitenkin:) maksaa 99e ja miehelleni kelta-valkokultanen kihla jonka hinta 289e.
Koska hän ei halua pelkkää kultaista:)
Ja meneehän miehen kihla vihkisormuksenakin:)
Joten maksan siitä mieluusti nuon paljon:)
Mutta päivämme on vasta tulossa,mutta olemme löytäneet jo omamme
Kultajousi näyttää edelleen myyvän näitä AuMore "merkkisiä" sormuksia.
Kysyisin, että mikä helvetin merkki se tämä tämmöinen on. Vaikka kuinka yrittää googlata, niin aumorea ei löydy mistään. Kaiken lisäksi kultajousi ei sivuillaan ilmoita sormusten kulta pitoisuuksia, joten vähän virtsalta haiskahtaa!!! Sääli sinänsä, koska muuten sormukset kaikessa yksinkertaisuudessaan kauniita ja hinta haarukkakin vaikuttaa sopivalta 2mm 89 euroa ja 4 mm alle kolme sataa.
Tietysti hinnoittelu on päin prinkkalaa, jos sormukset on jotain höttöntöttön kultaa.