Olen hankkimassa litteenäyttöä kotitietokoneseen. Mihin seikkoihin pitää kiinnittää valinnassa huomiota? LCD ai TFT? CrystalBrite vai ei? Ja mitä vielä...
Onko suosituksia esim. merkinsuhteen?
Ihan pihalla.
uusi monitori
5
735
Vastaukset
- kksdhkshkd
Ainakin näihin kannattaa kiinnittää ostossa huomiota:
Koko ja resoluutio (yleisin 1024x1280 ja 17 tai 19 tuumaa)
Nopeus/vasteaika (väh. 16ms)
Kontrasti
Kirkkaus
Katselukulmat
Hinta- ostin
alkuviikosta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1641
tuon. En tosin kyseisestä kaupasta. Hinta laatu ok. joskus ollut testivoittaja : )
Nooh... eihän se vanhaa putkeani kuvankäsittelyssä voita mutta nyt näin. - muni
ostin kirjoitti:
alkuviikosta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1641
tuon. En tosin kyseisestä kaupasta. Hinta laatu ok. joskus ollut testivoittaja : )
Nooh... eihän se vanhaa putkeani kuvankäsittelyssä voita mutta nyt näin.Kiitos neuvoista. Ostin tuon Itsen suositteleman näytön Verkkokaupasta ja hyvältä näyttää, ja hintakin oli sopiva.
Ainoa mikä häiritsee on se, että kuvissa joskus näkyy sotkua yksityiskohdissa, mikä ei näkynyt vanhassa putkimonitorissani, mutta joku hinta kait on maksettava käyttömukavuudesta ja tilansäästöstä.
Peleihin en vielä ole kokeillut.
Tosi tyytyväinen olen ratkaisuuni.
- Gigantista
Ihan hyvältä näyttää ja ilmeisesti kestääkin sen kolmevuotta minkä antavat takuutakin. Jos ei pelikäyttöä niin aivan riittävä näyttö.
http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Xb1sy0IM3hU000EBLyX_m6QV00007nYMiyNJ?ProductID=3DDD4QFW9dsAAAEK1NtN_ju1&CatalogCategoryID=zVvD4QFWyhAAAAEFojqk4pVm&filename=productpage_text, producttype_text, prodtypes_vartypes_text&windowtitle=ENVISION L705A&includepage=inc/product_item_specification jos lituska näyttöö oot ostaas niin kannataan tuota merkkii miekin ostin juuri uuden saman merkkisen uuden näytön olen ollut tyytyväinen entiseen näyttöön,on erittäin hyvä kuvan laatu voin sanoa,ViewSonic VP2030B tilasin juuri tuon ite uskon että on hyvä näyttö mitä olen kuullut siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän512685Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h912325Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on61689En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa541200Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2771063On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi691055- 71914
- 17900
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja21800Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54761