uusi monitori

muni

Olen hankkimassa litteenäyttöä kotitietokoneseen. Mihin seikkoihin pitää kiinnittää valinnassa huomiota? LCD ai TFT? CrystalBrite vai ei? Ja mitä vielä...

Onko suosituksia esim. merkinsuhteen?

Ihan pihalla.

5

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kksdhkshkd

      Ainakin näihin kannattaa kiinnittää ostossa huomiota:

      Koko ja resoluutio (yleisin 1024x1280 ja 17 tai 19 tuumaa)
      Nopeus/vasteaika (väh. 16ms)
      Kontrasti
      Kirkkaus
      Katselukulmat
      Hinta

      • ostin

      • muni
        ostin kirjoitti:

        alkuviikosta http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1641
        tuon. En tosin kyseisestä kaupasta. Hinta laatu ok. joskus ollut testivoittaja : )

        Nooh... eihän se vanhaa putkeani kuvankäsittelyssä voita mutta nyt näin.

        Kiitos neuvoista. Ostin tuon Itsen suositteleman näytön Verkkokaupasta ja hyvältä näyttää, ja hintakin oli sopiva.

        Ainoa mikä häiritsee on se, että kuvissa joskus näkyy sotkua yksityiskohdissa, mikä ei näkynyt vanhassa putkimonitorissani, mutta joku hinta kait on maksettava käyttömukavuudesta ja tilansäästöstä.

        Peleihin en vielä ole kokeillut.

        Tosi tyytyväinen olen ratkaisuuni.


    • Gigantista

      Ihan hyvältä näyttää ja ilmeisesti kestääkin sen kolmevuotta minkä antavat takuutakin. Jos ei pelikäyttöä niin aivan riittävä näyttö.
      http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Xb1sy0IM3hU000EBLyX_m6QV00007nYMiyNJ?ProductID=3DDD4QFW9dsAAAEK1NtN_ju1&CatalogCategoryID=zVvD4QFWyhAAAAEFojqk4pVm&filename=productpage_text, producttype_text, prodtypes_vartypes_text&windowtitle=ENVISION L705A&includepage=inc/product_item_specification

    • jos lituska näyttöö oot ostaas niin kannataan tuota merkkii miekin ostin juuri uuden saman merkkisen uuden näytön olen ollut tyytyväinen entiseen näyttöön,on erittäin hyvä kuvan laatu voin sanoa,ViewSonic VP2030B tilasin juuri tuon ite uskon että on hyvä näyttö mitä olen kuullut siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      601
      4183
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3448
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      67
      3051
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2931
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2264
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2201
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2157
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1965
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1950
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1919
    Aihe