office 2003 oem uudelleenaktivointi?

marko soft

Joudun päivittämään koneeni 2000:sta xp:hen. Tietäiskö joku, miten käy office 2003:n, kun sen unistalloi ja sitten asentaa uudelleen. Eli onnistuuko se yleensäkään?

Koitin asentaa samaa officea toiseen koneeseen (ihan kokeeksi...)ja aktivointi esti sen. Mahtaako tuo aktivointi sitten "nollautua" asennuksen poistossa vai onko oem-versio (ja yleensäkin office) kertakäyttöinen...mikä tuntuu vähän älyttömältä.

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieto luultavasti
    • toimia.

Mene koneessasi: C:/Documents and settings/All user/Application data/Microsoft/Office/Data

Siellä on tiedosto Opa11.dat.

Kopioi se ja kun olet asentanut Officen uudelleen, niin liitä Opa11 samaan paikkaan. Huom! Tämä täytyy tehdä ennen aktivoimista. Itse asiassa aktivointia ei tämän jälkeen tarvitsekaan.

En ole itse päässyt kokeilemaan ohjeen toimivuutta, koska Officeni on jo XP:ssä. Ehkä joskus sitten Vistan kanssa kokeilen.

Joten kerro, jos onnistui.

• marko soft

kiitokset vinkistä! Katsoin myös Microsoftin sivuilta asiaa, ja siitä puhutaan sen verran epämääräisesti, että luulen uudelleenasennuksessa tulevan helposti hämminkiä...toivottavasti tuo kopiontitemppu toimii.

• toimia.
        marko soft kirjoitti:

kiitokset vinkistä! Katsoin myös Microsoftin sivuilta asiaa, ja siitä puhutaan sen verran epämääräisesti, että luulen uudelleenasennuksessa tulevan helposti hämminkiä...toivottavasti tuo kopiontitemppu toimii.

Kun tässä on nyt innostuttu antamaan vinkkejä, niin keräillin tulevaisuuden Vistaa varten tuon Officen aktivointia ja edellisen lisäksi löysin tämän.

http://www.auditmypc.com/office2003hack.asp

Ei aavistustakaan, toimiiko. Mutta jos edellinen ei toimi, kokeile tätä.

• marko soft
        toimia. kirjoitti:

Kun tässä on nyt innostuttu antamaan vinkkejä, niin keräillin tulevaisuuden Vistaa varten tuon Officen aktivointia ja edellisen lisäksi löysin tämän.

http://www.auditmypc.com/office2003hack.asp

Ei aavistustakaan, toimiiko. Mutta jos edellinen ei toimi, kokeile tätä.

...menikin ihan ongelmitta. Office ilmeisesti tunnisti kyseessä olevan saman koneen (vai paikan?). Tiedä sitten miten se sen tekee. Jos komponentteja (ja missä määrin?)on vaihdettu niin lieköhän tilanne on sama?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe