Elisalla on olemassa vakuutus varkauksien varalle, mutta jos vaikka joku muu toheloi kännykän rikki(tai itse) ,niin onko sellaiseen mistään saatavilla vakuutusta? On aika paska juttu jos kytkykaupassa sattuu vaikka vuotaa reppuun kaljaa ja känny ui siellä.
kännykkävakuutus?
4
1012
Vastaukset
- sinulla
ole kotivakuutusta? Kotivakuutus kattaa ja korvaa kaiken.Itselläni on korvannut digikameroista aina kännyköihin asti. Mutta mitenkäs tuo kytky känny? Luetaanko se sinun omistukseesi, vai operaattorin omistukseen?
- fgsd
Ite just sain rahat vakuutusyhtiöltä ku tipahti luuri pönttöön, ja korvaukset oli aika kohtuulliset kun osas vaan pyytää,Matkavakuutukseen meni ku tapahtu mökillä, mukava ku saa joskus jotain takasikki maksetuista vakuutuksista.
- vakuutus
Kannattaa tarkistaa omasta kotivakuutuksesta, miten se korvaa ko. vahinkoja. Omavastuun joutuu itse maksamaan, mutta luulisi korvattavaa jäävän ainakin 2vuoden kytkykaupan aikana.
- spete
Jos on laaja turva korvaa, jos suppea/normaali ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760