Osaisikohan kukaan vastata tällaiseen juttuun...?
Olen opiskellut avoimessa kasvatustieteiden appron. Nyt olen sitten miettinyt, että opiskelisin vielä erityispedagogiikan appron. MUTTA: Jotta ensi kevään hauissa saisi sen max. 3 pistettä, täytyykö se appro olla kokonaan suoritettu vai riittääkö se vähimmäismäärä joka 3 pisteeseen tarvitaan, kun yo:n sivuilla lukee: "cl/perus- ja aineopinnot väh. 35 ov= 3 p
HUOM. Kahdesta tai useammasta suoritetusta approbaturista/perusopintokokonaisuudesta saa 3 pistettä."
Eli siis onko oltava ne kaksi approa kokonaan suoritettuna?
Vähän epäselvästi, mutta toivottavasti joku tajus....
Avoin yliopisto
4
1137
Vastaukset 4
- JukkaV
Täytyy olla kaksi kokonaista approa. Erityispedagogiikan approsta on myös hyötyä esimerkiksi erityispedagogiikan valinnoissa Jyväskylän yliopistoon. Suosittelen menemistä jonnekin kansanopistoon suorittamaan noita opintoja - esim. Alkio-opistolla taitaa olla mahdollisuus jopa kasvatustieteiden aineopintojen suorittamiseen lukuvuoden aikana.
- minä vaan
Niin mä vähän ajattelinkin, että kaks kokonaista approa. Ei muuta kun opiskelemaan sitte syksyllä.
Ja kiitti sulle nopeasta vastaamisesta:) - JukkaV
minä vaan kirjoitti:
Niin mä vähän ajattelinkin, että kaks kokonaista approa. Ei muuta kun opiskelemaan sitte syksyllä.
Ja kiitti sulle nopeasta vastaamisesta:)Ja jos tahdot helpottaa "taakkaasi", tee pari- ja ryhmätöitä niin paljon kuin voit. :)
- Avoimessa
on nykyään opiskella!:(
Ei siihen riitä normaali ihmisen palkka tai varallisuus enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars2013359- 971505
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2621168- 1301158
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä871003- 99888
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun113722Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56715Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617