Osaisikohan kukaan vastata tällaiseen juttuun...?
Olen opiskellut avoimessa kasvatustieteiden appron. Nyt olen sitten miettinyt, että opiskelisin vielä erityispedagogiikan appron. MUTTA: Jotta ensi kevään hauissa saisi sen max. 3 pistettä, täytyykö se appro olla kokonaan suoritettu vai riittääkö se vähimmäismäärä joka 3 pisteeseen tarvitaan, kun yo:n sivuilla lukee: "cl/perus- ja aineopinnot väh. 35 ov= 3 p
HUOM. Kahdesta tai useammasta suoritetusta approbaturista/perusopintokokonaisuudesta saa 3 pistettä."
Eli siis onko oltava ne kaksi approa kokonaan suoritettuna?
Vähän epäselvästi, mutta toivottavasti joku tajus....
Avoin yliopisto
4
1082
Vastaukset
- JukkaV
Täytyy olla kaksi kokonaista approa. Erityispedagogiikan approsta on myös hyötyä esimerkiksi erityispedagogiikan valinnoissa Jyväskylän yliopistoon. Suosittelen menemistä jonnekin kansanopistoon suorittamaan noita opintoja - esim. Alkio-opistolla taitaa olla mahdollisuus jopa kasvatustieteiden aineopintojen suorittamiseen lukuvuoden aikana.
- minä vaan
Niin mä vähän ajattelinkin, että kaks kokonaista approa. Ei muuta kun opiskelemaan sitte syksyllä.
Ja kiitti sulle nopeasta vastaamisesta:) - JukkaV
minä vaan kirjoitti:
Niin mä vähän ajattelinkin, että kaks kokonaista approa. Ei muuta kun opiskelemaan sitte syksyllä.
Ja kiitti sulle nopeasta vastaamisesta:)Ja jos tahdot helpottaa "taakkaasi", tee pari- ja ryhmätöitä niin paljon kuin voit. :)
- Avoimessa
on nykyään opiskella!:(
Ei siihen riitä normaali ihmisen palkka tai varallisuus enää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808