A very shy insinööri guy goes into a bar and sees a beautiful woman sitting at the bar. After an hour of gathering up his courage he finally goes over to her and asks, tentatively, "Um, would you mind if I chatted with you for awhile?"
She responds by yelling, at the top of her lungs, "No, I won't sleep with you tonight!" Everyone in the bar is now staring at them. Naturally, the guy is hopelessly and completely embarrassed and he slinks back to his table.
After a few minutes, the woman walks over to him and apologizes. She smiles at him and says, "I'm sorry if I embarrassed you. You see, I'm a graduate student in psychology and I'm studying how people respond to embarrassing situations."
To which he responds, at the top of his lungs, "What do you mean $200?"
ei voi olla totta
5
3093
Vastaukset
- -kkk-
Voisit laittaa otsikonkin lontoolla niin me muut osattaisiin ohittaa nämä...
- jusa_:lla on ilmeisesti
kusta päässä jos se luulee, että kukaan jaksaa lukea noita sen paskoja läppiä. Toisaalta kun näkee nimimerkin, ei tartte lukee niitä.
- allreserved
jusa_:lla on ilmeisesti kirjoitti:
kusta päässä jos se luulee, että kukaan jaksaa lukea noita sen paskoja läppiä. Toisaalta kun näkee nimimerkin, ei tartte lukee niitä.
Just opittu ulkomaan kiäliä ?
- Justiiina
Hauska vitsihän se oli.
Mä referoin sen;
Insinööri meni baariin ja näki kauniin naisen, jota tuijotteli pitkään.
Kerättyään rohkeutta hän meni naisen luon ja ehdotti jutustelua.
Nainen vastasi rääkäisemällä keuhkojen täydeltä "En halua mennä sänkyyn kanssasi!!!"
Kaikki baarissa kääntyivät katsomaan. Nolona mies luikahti takaisin omaan pöytäänsä.
Muutamien minuuttien kuluttua nainen tuli pyytämään anteeksi mieheltä sanoaen "Anteeksi, kun nolasin sinut noin. Valmistun psykologiksi ja opiskelen kuinka ihmiset vastaavat noloissa tilanteissa.."
Johonka mies vastasi keuhkojen täydeltä "MITÄ?! 200 DOLLARIA!!!"- hakkmat
Suomennoksesi sai minut hyvälle tuulelle, kun ymmärsin tuon loppuosan vitsistä. itse en enää käy baareissa. Eikä minulla olisi puoltakaan tuosta hinnasta käteisenä. Minun mieleni tekeekin vain omaa vaimoa ja häntä saan kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368