Tietääkö kukaan, missä Katri Helenan laulussa lauletaan kertosäkeessä "katkesi siima, karkasi kala" jne.?? Kyseessä aika rytmikäs iskelmä, jota on viime viikkoina soitettu mm. Iskelmällä.. Kiitos :)
Katri Helena
14
3795
Vastaukset
- 1987
uusin sinkku onnenonkija.
- kesämiäs
Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)
- tökö
kesämiäs kirjoitti:
Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)
Tässä toinen kesämies joka haluaisi tuon saman biisin ittelleen. Tai edes useammin radiossa kuultavaksi... Sentään itse Katrista en nyt haaveilekaan, kyllä tämä biisi riittäisi...Ja Katri Helenaa mennään kuuntelemaan (ja katselemaan) kun vaan lähelle heittäytyy...
- kesänainen
Onnen onkija on tuo laulu jossa hersyvät sanat ja menevä sävel!
- kesänainen
Vaan olihan jo tieto täällä! Hyvä niin, tätä kappaletta voi mainostaa kyllä useasmmankin kerran.
- Saija T.
Se kipale oli myös mun mieleen, kysyin yhdeltä tutulta, joka on joskus roudannut Petomania, siis K-H:n orkkaa, että ei ihan uusia biisejä, sanoitus ainakin olisi tehty jo 10 vuotta sitten, joku Kaisu Liuhala, ihan tuntematon suuruus ainakin mulle, mutta hyvä kipale se oli, erilainen mitä K-H:lla muuten viimevuosina ollut. Ihan hyvä, että hioo välillä ihan uusiksi musaansa. Lisää poweria.
- tökö
Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...
- Anonyymi
tökö kirjoitti:
Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...
Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??
Kaisu Liuhala on sanoittanut Onnenonkijan. Minulla on Katrin CD Elämänlangat jossa kyseinen kappalekin on. Ei vaan ole kenellekään kelvannut kun olen yrittänyt myydä pois.
- packard
Se Katri Helenan Biisi on onnenonkija!
- Anonyymi
Katrin piisi hyvä " Vanha Nainen hunningolla😍🤗💃.
- Anonyymi
Se on Kutri-Hellun levyltä "Isojen poikien ja tuhmien tyttöjen lauluja". Kappaleen nimi on "Katosi kiguli Venukseen"
- Anonyymi
Anna mulle tähtitaivas
- Anonyymi
Kalastaja-Eemelin valssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862