Katri Helena

kesämiäs

Tietääkö kukaan, missä Katri Helenan laulussa lauletaan kertosäkeessä "katkesi siima, karkasi kala" jne.?? Kyseessä aika rytmikäs iskelmä, jota on viime viikkoina soitettu mm. Iskelmällä.. Kiitos :)

14

3736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1987

uusin sinkku onnenonkija.

• kesämiäs

Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)

• tökö
        kesämiäs kirjoitti:

Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)

Tässä toinen kesämies joka haluaisi tuon saman biisin ittelleen. Tai edes useammin radiossa kuultavaksi... Sentään itse Katrista en nyt haaveilekaan, kyllä tämä biisi riittäisi...Ja Katri Helenaa mennään kuuntelemaan (ja katselemaan) kun vaan lähelle heittäytyy...

• kesänainen

Onnen onkija on tuo laulu jossa hersyvät sanat ja menevä sävel!

• kesänainen

Vaan olihan jo tieto täällä! Hyvä niin, tätä kappaletta voi mainostaa kyllä useasmmankin kerran.

• Saija T.

Se kipale oli myös mun mieleen, kysyin yhdeltä tutulta, joka on joskus roudannut Petomania, siis K-H:n orkkaa, että ei ihan uusia biisejä, sanoitus ainakin olisi tehty jo 10 vuotta sitten, joku Kaisu Liuhala, ihan tuntematon suuruus ainakin mulle, mutta hyvä kipale se oli, erilainen mitä K-H:lla muuten viimevuosina ollut. Ihan hyvä, että hioo välillä ihan uusiksi musaansa. Lisää poweria.

• tökö

Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...

• Anonyymi
        tökö kirjoitti:

Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...

Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??

Kaisu Liuhala on sanoittanut Onnenonkijan. Minulla on Katrin CD Elämänlangat jossa kyseinen kappalekin on. Ei vaan ole kenellekään kelvannut kun olen yrittänyt myydä pois.

• packard

Se Katri Helenan Biisi on onnenonkija!

• Anonyymi

Katrin piisi hyvä " Vanha Nainen hunningolla😍🤗💃.

• Anonyymi

Se on Kutri-Hellun levyltä "Isojen poikien ja tuhmien tyttöjen lauluja". Kappaleen nimi on "Katosi kiguli Venukseen"

• Anonyymi

Anna mulle tähtitaivas

• Anonyymi

Kalastaja-Eemelin valssi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe