Tietääkö kukaan, missä Katri Helenan laulussa lauletaan kertosäkeessä "katkesi siima, karkasi kala" jne.?? Kyseessä aika rytmikäs iskelmä, jota on viime viikkoina soitettu mm. Iskelmällä.. Kiitos :)
Katri Helena
14
3736
Vastaukset
- 1987
uusin sinkku onnenonkija.
- kesämiäs
Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)
- tökö
kesämiäs kirjoitti:
Oikein paljon kiitoksia! Nyt kun saan vielä tuon biisin jostain käsiini.. :)
Tässä toinen kesämies joka haluaisi tuon saman biisin ittelleen. Tai edes useammin radiossa kuultavaksi... Sentään itse Katrista en nyt haaveilekaan, kyllä tämä biisi riittäisi...Ja Katri Helenaa mennään kuuntelemaan (ja katselemaan) kun vaan lähelle heittäytyy...
- kesänainen
Onnen onkija on tuo laulu jossa hersyvät sanat ja menevä sävel!
- kesänainen
Vaan olihan jo tieto täällä! Hyvä niin, tätä kappaletta voi mainostaa kyllä useasmmankin kerran.
- Saija T.
Se kipale oli myös mun mieleen, kysyin yhdeltä tutulta, joka on joskus roudannut Petomania, siis K-H:n orkkaa, että ei ihan uusia biisejä, sanoitus ainakin olisi tehty jo 10 vuotta sitten, joku Kaisu Liuhala, ihan tuntematon suuruus ainakin mulle, mutta hyvä kipale se oli, erilainen mitä K-H:lla muuten viimevuosina ollut. Ihan hyvä, että hioo välillä ihan uusiksi musaansa. Lisää poweria.
- tökö
Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...
- Anonyymi
tökö kirjoitti:
Aikuinen nainen oli muistaakseni Kaisu Liuhalan tekstiä. Katrilla montakin; Unelmille siivet viimeimmällä TÄssä tällä hetkellä-levyllä, Johnny Blue, Kun minuun kosketat...
Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja italialainen sävelmä. Kohtuu hyvät sanat, muttä tässä onnenonkijasa ihan sairaan huonot. Kuka lienee sanoittaja??
Kaisu Liuhala on sanoittanut Onnenonkijan. Minulla on Katrin CD Elämänlangat jossa kyseinen kappalekin on. Ei vaan ole kenellekään kelvannut kun olen yrittänyt myydä pois.
- packard
Se Katri Helenan Biisi on onnenonkija!
- Anonyymi
Katrin piisi hyvä " Vanha Nainen hunningolla😍🤗💃.
- Anonyymi
Se on Kutri-Hellun levyltä "Isojen poikien ja tuhmien tyttöjen lauluja". Kappaleen nimi on "Katosi kiguli Venukseen"
- Anonyymi
Anna mulle tähtitaivas
- Anonyymi
Kalastaja-Eemelin valssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019