Mieskysymys

epäröivä Kauris

Olen elänyt muutaman vuoden sinkkuna, en ole yöelämästä erityisen kiinnostunut ja päivät kuluvat kaurismaiseen tahtiin töitä tehden.

Jotkut tuttavantuttavat ja jotkut työkavereitten lapset ovat löytäneet itselleen parin netistä ja saattaa olla, että se olisi minullekin sopiva parinhakureitti.

Mutta, mutta... Olen lueskellut joskus näitä suomi24 palstoja ja eräät naistyypit vaikuttavat suorastaan päällekäyvän hanakoilta ja hetivalmiilta etsiessään "omaansa".
Joillekin miehille seikka voi olla jopa mieluinen, mutta minulle ei.

En valitse ystäviäni syntymäpäivän mukaan, mutta kysyisin ovatko jotkut horoskooppimerkit mielestänne tai kokemuksenne mukaan "hyökkäävämpiä" kuin toiset?

10

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esseliina

neitsyt tai härkä, ovat kauriin tapaan realisteja ja maanläheisiä, pysy kaukana agressiivisista tuli-naisista: oinas, leijona tai jousimies, ovat liian päällekäyviä kauriin makuun, ja itsekkäitä. myös tunteelliset vesi-naiset voi sopia, parhaiten rapu, tai sitten kalat tai skorpioni. joskus ilmamerkeistä soveltuu kaksonen. riippuu tietysti myös omasta syntymäkartastasi, oletko tyypillinen kauris

• trasseliini

Tähän nyt asianosaisena aurinko-oinaana ja nousumerkiltäni neitsyt-naisena toteaisin, että koskaan en elämässäni ole ollut miehiä kohtaan päällekäyvä. Aina ovat saaneet melkein kotoa tulla hakemaan ja yrittämään valloitustaan tosissaan. Muutamat rohkeat ovat jopa onnistuneet, tämä kaurismies ehkä parhaiten ;)

Kuinka vanha sä olet?? =)

• risat.

asiayhteyttä iän ja kysymykseni välillä, mutta olen ikäluokkaa fossiili:) eli kolmekymmentä ja...

• Mä kun en muutenkaan lähtisi etsimään netistä/tosi tv ohjelmista itselleni kumppania.Mun mielestäni pitää olla todella säälittävä jos sellaiseen ryhtyy.
      Sinä itse päätät lähdetkö leikkiin vaiko et...

• säälittävä

No joo....

Mitäs sinä tännekään tulet lueskelemaan jos niin nettiä halveksit ja siellä olevia ihmisiä ?

• säälittävä kirjoitti:

No joo....

Mitäs sinä tännekään tulet lueskelemaan jos niin nettiä halveksit ja siellä olevia ihmisiä ?

Olen täällä kylläkin ihan vain lueskelemassa toisten kommentteja niin kuin sinäkin...Onko se rikollista?

• epäröivä Kauris

mielenkiintoinen kannanotto mietiskeltäväksi.
        Neloskanava ei tosin kuulu suosikkeihin, joten tosiTV-jutut ovat jääneet hämärän asteelle.

En ryhdy tässä analysoimaan mahdollisia kohtaamisfoorumeita säälitasolla, mutta toteaisin kuitenkin, että itselleni on joskus tullut sääliajatuksia mieleen perinteisillä pariutumispaikoilla kuten laivaristeilyillä, laskettelukeskuksissa, ravintoloitten baaritiskeillä ja rantalomakohteissa.

jk.
        Kommenttisi myös huvitti. Mieleeni näet pamahti, että joopajoo.... jos käsitettä vähän laajentaisi, taidankin nykyisellään olla mammaton uusperäkammarinpoika omassa kaupunkihuushollissaan. Ilmiselvästi säälittävä tapaus! :))

• Poison.

... internetillä ja Tosi-TV:llä on keskenään?

Ja mitä säälittävää on siinä jos etsii ihmisiä joilla on samat mielenkiinnon aiheet kuin itsellä? Netissähän se käy asiaan kuuluvalla foorumilla helposti, ja kyllähän sinäkin tänne näyt kirjoittavan. Missä se raja menee? Ettei mielenkiintoista tyyppiä tapaa netin ulkopuolella vai? ;-) Itse pidän huvittavampina joka viikonloppu baarissa roikkuvia elämänsä miestä/naista odottelevia, mutta käyhän se toki niinkin.

• neitsytnainenkin

Saa iloa. Muuten on vähän samoja ongelmia kuin sinullakin eli en tykkää liiallisesta hyökkäävyydestä.

Olen tehnyt saman huomion kuin sinäkin. Monet naiset ovat tosi "päällekäyviä". Tarvitsee vain seurata keskustelua esim. 60 huoneessa. Samoin tietysti miehetkin ovat hyökkääviä, mutta heistä sentään pääsee eroon melko vähin kommentein jos alkaa olla liiallista. - Ja mikä nyt sitten on liiallista? -

Olen sitä mieltä, että on kiva nähdä vähän vaivaakin valloittaakseen, vaikka se chatissa tapahtuukin vain virtuaalisesti. Tekniikan avulla voi aina vähän irrotella jos kotona on tylsää.....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2356
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      121
      1964
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1519
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1469
    5. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1278
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1230
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1107
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1062
    Aihe