Amerikanpitbullterrieri

minäbn

Elikkästä voisiko joku kertoa, kokemuksia kyseisestä rodusta. Luonteesta ym.. kaikki tieto kelpaa.. oon kyllä lukenut kaiken netistä löytyvän tiedon , mutta nyt haluisinkin kuulla ihmisiltä joilla on kokemuksia koirasta..

11

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rooseweld
    • lunatic

      itselläni on toinen pitti menossa ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa että pitbull on ehdottomasti ykköskoira(ehkä sen takia että ne on yhtä hölmöjä höyryjä kuin itsekin olen)
      pitbullit ovat omistajalleen ehdottoman uskollisia.toki iso osa muistakin roduista omaa tämän ihanan piirteen.ihmisrakkaita mutta toisten mielestä liian innokkaita tutustumaan ja pussailemaan halimaan.

      ensimmäinen pittini oli keskikokoinen uros.mahtava mussukka mutta nelivuotiaana se jouduttiin lopettamaan aivokasvaimen takia :'( koira ei ollut agressiivinen eikä,niinku piteistä sanotaan,vaarallinen,mutta alkoi käyttäytyä oudosti ja oli aivan liian stressaantunut kokoajan.sitten mentiin kuvaukseen ja härä löyty.

      nyt tänä nykyinen piti on narttu...3,5v vanha.oikein ihana ja todella tottelevainen ja helppo kouluttaa.oppi sisäsiistiksi jo 8-10vk ikäsenä.

      itselläni on ollut pittien lisäksi keskiaasianpaimenkoira narttu,bullmastiffi poika(joka on nyt exällä)ja edelleen on rotikkapoika(7v)ja kaikki on tullut suht mainiosti toimeen.pikku kräniä on tietysti välillä mut ei mtn vakavaa.pitbulleissa aion pitäytyä edelleen.

      toki ei kaikki pitit ole samanlaisia.toiset ei voi sietää muita koiria silmissään tai edes hajuetäisyydellä ja toiset taas on lojaalimpia toisten koirien suhteen.jokainen koira on oma yksilönsä.mutta kaikki pitbullit mitä olen tavannut ovat ihmisystävällisiä ja pirteitä otuksia.

      sähköpostia voi laittaa jos haluat niin voin muutaman kuvanki laittaa tulemaan.

      omat pittini ovat olleet sellaisia keskikokoisia pikkupippureita.maminpikkululuja.

      • Nimetön

        voisitko lahettää kuvia niistä koiristasi ja kertoa muutenkin niiden luonteesta. kiitos
        [email protected]


    • arfsersg

      Aito pitbull on aina rednose!
      Muut ovat jotain sekoituksia.

      • aniliini

        Nyt meni niin metsään kuin olla ja voi. Ennen kuin tulee nolaaman itsensä julkisesti, voisi olla hyvä tarkastaa faktat. Punanenäinen pitti on juuri se mikä se onkin, punanenäinen pitti. Yhtä paljon tai vähän pitti kuin mustanenäiset kollegansa.


      • TomB1

        PÄSSI. Tietämätön typerys


      • sköa

        nenän väri on höpötystä.

        miksi joku haluaa moisen koiran? jos todella on hankkinut kaiken tiedon koirasta, pitäsi ymmärtää, mitä on hankkimassa.

        täytyisi enemmin kysyä itseltään, onko minusta sellaisen pitäjäksi ja miten toimin silloin, kun saan koiran, joka näyttää kaikki taistelukoirapiirteensä? kun sellaisiakin on. sellaiseksi niitä alunperin jalostettiinkin. aivan kun dreeveri tuppaa juoksemaan jäniksen perässä. yksilöitä löytyy. eli riski on.

        yksittäisitä koirista ei saa koko kuvaa.

        kaikki lopetetut koirat eivät suinkaan ole rikollisten omistuksessa, vaan aivan hyvien ja lainkuuliasten ihmisten. että rikollisomistusselitys koirien käytökselle on myöskin typerä yleistys ja asioiden peittelyä. eikä vastaavasti kaikki rikollisten omistamat koira ole luonnevikaisia.

        pitää muistaa, että aina rotujärjestöjen antama tieto ei ole täyttä faktaa, vaan asioita selitetään hiukan vaaleanpunaisesti ja jätetään jotain kertomatta.


      • utelias
        sköa kirjoitti:

        nenän väri on höpötystä.

        miksi joku haluaa moisen koiran? jos todella on hankkinut kaiken tiedon koirasta, pitäsi ymmärtää, mitä on hankkimassa.

        täytyisi enemmin kysyä itseltään, onko minusta sellaisen pitäjäksi ja miten toimin silloin, kun saan koiran, joka näyttää kaikki taistelukoirapiirteensä? kun sellaisiakin on. sellaiseksi niitä alunperin jalostettiinkin. aivan kun dreeveri tuppaa juoksemaan jäniksen perässä. yksilöitä löytyy. eli riski on.

        yksittäisitä koirista ei saa koko kuvaa.

        kaikki lopetetut koirat eivät suinkaan ole rikollisten omistuksessa, vaan aivan hyvien ja lainkuuliasten ihmisten. että rikollisomistusselitys koirien käytökselle on myöskin typerä yleistys ja asioiden peittelyä. eikä vastaavasti kaikki rikollisten omistamat koira ole luonnevikaisia.

        pitää muistaa, että aina rotujärjestöjen antama tieto ei ole täyttä faktaa, vaan asioita selitetään hiukan vaaleanpunaisesti ja jätetään jotain kertomatta.

        Ja montakohan pittiä Suomessa on lopetettu käyttäymishäiriöiden takia?


      • aito pitti

        on aina rednose?? No johan POMPPAS.. huh huh!!


    • Anonyymi

      Mun bitti kusee ja paskoo sisälle ja kohta vuoden. On kuulemma normaalia.

    • Anonyymi

      Vaarallisin koirarotu mitä tulee tilastoihin. Toisaalta tatuoitujen whitetrash naisten hoivavietti ja tyhmyys edelleen jalostavat tätä koiraa.
      Isken puukolla, jos yksikin pitti tulee mun lähelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe