Onko kukaan ollut katsomassa Reteesti vaan-musikaalia Himoksella???
Irwin-musikaali
8
1490
Vastaukset
- Leo Leijona
Luultavasti joku on käynyt. Mitä sinne maksaa piljetti? Saattaa olla, että vien rouvani katsomaan, jos hinta on kohdillaan.
- öövin
lippu maksoi 15€.Ensi-iltahan oli vasta eilen,pari ennakkoakin kai.Itse menen katsomaan viikon kuluttua.
- minnaaa
Kannattaa käydä katsomassa! Oli nimittäin sellanen esitys että ei ole parempaa!! Irwin on paras!!
- irwin on kuningas
Tämä oli parasta mitä pitkään aikaan olen nähnyt, laulu ja esitys oli loistavaa, ei mitään miinusta!
- Jämpsää
Musikaali esitetään Jämsän Himoksessa, ei Jämsänkoskella. Mutta kerrankos ne sekaisin menee ja kun naapurin maineella voi ratsastaa, ei kukaan koskelainen suurin surminkaan oikaise.
Yhteen vaan junttikaupungit!- Hemmo
Niin, eikös siellä näyttele jotain pääosaa Ahosen Reijo Jämsänkoskelta
- diipadaipa
Hemmo kirjoitti:
Niin, eikös siellä näyttele jotain pääosaa Ahosen Reijo Jämsänkoskelta
Tuossa Reteesti vaan produktiossahan on myös mukana siis JÄMSÄNKOSKEN ja jämsän harrastaja teatteri J J teatteri sekä Himosteatteri...
- Veksi S
Totta turiset, paras kesäteatteriesitys mitä Keski-Suomessa on tänä kesänä esitetty. Hyvä alusta loppuun, joka ei ole käynyt vielä katsoo kandee mennä kiireesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199