Mitähä noi kotilot on jota mun akvaarios kohta vuoden on ollu? ne ilmesty vaan sinne. pieniä kotiloita, hyvinkin varmaan n.100 ainakin on akvaariossa. ihan pieniä.
Vastaukset 3
- merkurius
Touhukotloita,ystävillenikin oli tullut akvaarioon melko varmasti eläinkaupasta ostetun kasvin mukana touhukotilon poikasia ja niitä on heillä nyt akvaaario pullollaan...
- yök..
ne on just niitä mitä akvaariossa ei tarvita!!mulla oli akvaario tuliliskoille ja yhtäkkiä koko vati oli kotiloita täynnä,kävin eläinkaupassa ja möivät sellaisia tippoja mitä laitettiin veteen ja kotilot hävisivät..ostin myös monnin joka piti akvaarion puhtaana!!
- suskiii.kotilot
En ole varma, mutta luulisin että monnit ei vesikotiloita syö! On olemassa kala lajeja jotka sitten syö niitä vesikotiloita. Voit myös tappaa ne kotilot liiskaamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493