harmittaa jos Harry oikeesti kuolee... mutta ainakin se sitten pääsis vanhenpiensa luo :)
Muuten: Vierailkaas kotosivuillani: (jotka eivät muuten liity H.P:hen...) http://www.freewebs.com/milpuriini
sorry mainostus
harmi että/jos harry kuolee ;(
7
738
Vastaukset
- mutta
Minä en oikein jaksa uskoa noihin iltalehtiin sun muihin.. Ja voihan se Rowling vain sanoa noin mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.. Olen niinkuin en olisi asiasta kuullutkaan ja odotan että luen kirjan ja tiedän sitten.
(En kylläkkän haluaisi, että harry tai muut päähenkilöt kuolisivat.. dumbledorekaan ei olisi saanut kuolla.. :( )
ps.kivat sivut. =) - emäproo
Olisi hienoa jos voldemort voittaisi ja päähenkilöt kuopattaisiin! Täydellisen yllättävä päätös!
Olen pettynyt koska kirjoissa ja elokuvissa hyvät tuppaavat voittamaan :( Minä uskon,että Potter ei kuole,
koska kuka ostaisi kirjaa jossa Päähenkilö kuolee??
En mä ainakaan,mitä järkeä siinä kirjassa enää on jos tietää,että päähenkilöä ei ole??!
Minä luulen,että Rowling vain laittaa Potter-Fanit kovempaan jännitykseen sinä,kunhan sä sanoo,että Potter voisi kuolla.- Hurri puttar...
Mä uskon että Harry kuolee kirjan lopussa niin että kirjakaan ei mene piloille. Ja jos rowling tekee niin niin fanit eivät voi kinuta lisää kirjoja. Se olisi kätevää rowlingille eikö totta?
- M.I.C
Hurri puttar... kirjoitti:
Mä uskon että Harry kuolee kirjan lopussa niin että kirjakaan ei mene piloille. Ja jos rowling tekee niin niin fanit eivät voi kinuta lisää kirjoja. Se olisi kätevää rowlingille eikö totta?
Olisihan se jotain uuttakin että sankari kun melkein kaikissa sankari jää eloon. Mitä sitten? Voihan Rowling keksiä lisää ideoita jos haluaa vielä tehdä Potterita.
- ´hyvä
lopetus olisi tappaa Harry (esim. samalla kertaa Voldemortin kanssa), koska muuten loppu lässähtää todella helposti. Minusta ainakin olisi ankeaa jos olisin lukenut 7 hyvää kirjaa vain saadakseni tietää että 'he kaikki elivät elämänsä onnellisina loppuun asti'.
En tietenkään väitä ettei muitakin hyviä ratkaisuja voisi löytyä, mutta en halua täydellistä auringonpaistetta kaiken sen myrskyn jälkeen. Mieluummin hieman epätoivoa. ...tätä aihetta on jauhettu jo aika lailla tarpeeksi monta kertaa erikseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818