Kuulin, ettei Japanissa ole kunnon pihvipaikkoja, vaan kaikki ns. pihvit on läskikimpaletta. Pitääkö tämä paikkaansa? Tahtoo lihaa!
Pihvit?
5
678
Vastaukset
- sasae
En itse syö lihaa, joten en osaa vertailla, mutta jotkut japanilaiset tuttavani ovat puolestaan valittaneet, miten huonoa pihviä Englannista tai Amerikasta saa. Jos haluat hyvää, tilaa Koben pihvi, niille lehmille on juotettu olutta ja niitä on hierottu. Kallista, mutta kuulemma maailman parasta pihviä.
- sasae
Lisäys: Tom Cruisekin kehuu Koben pihviä.
- Docomo
27 maan liha/pihvi kokemuksella voin sanoa etta parempaa en ole syonyt missaan !!!
- parasta!
Japanissa liha on kallista mutta hyvää. Mureampia ja maukkaampia pihvejä en ole syönyt missään. Pihvien lisäksi kannattaa kokeilla yakiniku-ravintoloita, joissa erilaisia lihasuikaleita saa paistaa itse pöytägrilleissä, sekä tietysti sukiyakia ja shabushabua, jolloin lihasuikaleet kypsennetään nesteessä. Nami nami...
- Minaee
Tuo äsken mainittu liha on kyllä maailman parasta! 28vuotta olen matkannut ja parempaa lihaa ei ole missään saannut! Tosin hintakin voi olla todella kova!
Valmiit annokset toki halvempia 20-100e
Mutta esim kyseinen liha torilla.. 100-1xxxxxxe /kg :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246