Harkinnoissa ottaa nöffi jossain vaiheessa.
Olen seikkaillut koirat.comissa lueskelemassa, mutta OMIA kokemuksia haluaisin.. :) Teiltä siis.
Millanen luonne kys. koiralla? Helppo kouluttaa? Tykkääkö koira esim. agilitysta? Vaatiiko pitkiä vauhdikkaita lenkkejä vai riittääkö lyhyemmät "hitaammat" lenkit? Kuinka isoksi koira kasvaa? Irtoaako karvaa paljon? Tuleeko toimeen muiden eläinten kanssa? (tietysti kovin koirakohtasta, mutta miten teillä??) Esimerkiksi toinen koira, kani, jyrsijät...
Mitä maksaa nöffi pentu, jonka ei todellakaan tarvi olla mikään "hienosto" hauveli. Ihan siis perus kotikoira vaan. Ja sitten, kuvia haluaisin katsella teidän nöffeistä :) Joten jos löytyy niin pistä ihmeessä linkkiä.
kuvia? hintoja? yms.
T & L
1
577
Vastaukset 1
- kotisivulle
hei,
löydät niin hintatiedot kuin kuviakin yhdistyksen kotisivuilta www.newfoudland.fi
Linkkilistoilla on linkkejä nöffien omille kotisivuille ja kasvattajien kotisivuille, kuvia siis piisaaa.
Yhdistykseltä voi tilata rotuoppaan, kirjan ja vanhoja lehtiä, sivuilta löytyy myös ilmainen 2-sivuinen rotuopas.
sivuston keskustelupalstalta löytyy paljon asiaa turkinhoidosta yms.
Elio surffailepas sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493