Hieno peli tänään tämä Saksan ja Argentiinan välinen kamppailu. Ensimmäinen erä hieman tylsää katsottavaa, kun ei maaleja, eikä tilanteita. Toinen erä taas huomattavasti parempi, varsinkin tuo Argentiinan avausmaali toisen erän alussa toi heti peliin uutta intoa, kun saksalaiset joutuivat panostamaan enemmän hyökkäyspeliinsä.
Alkoi jo hieman vaikuttaa siltä, että Argentiina hoitaa pelin kotiin kun tilanne oli 1-0 heidän hyväkseen. Onneksi Miroslav Klose nousi jälleen ottelun sankariksi ja tasoitti pelin hienosti 80-peliminuutin kohdalla. Loppuhetkillä Argentiina pääsi vielä hieman painostamaan, mutta onneksi saksalaisten puolustus ja Lehmann maalissa hoitivat nämä tilanteet hyvin huolellisesti. Jatkoaika oli aika tyypillistä rankkarikisan odottelua, saksalaisilla ei käytännössä minkäänlaisia maalintekopaikkoja, kun argentiinalaisilla muutama jopa pelottavan hyvä tilanne jatkoajan loppuhetkillä.
Onneksi rankkarikisa käänsi ottelun Saksan eduksi ja lähetti Argentiinan ansaitulle kotimatkalle. En pitänyt ollenkaan tuosta Argentiinan törkeästä pelitavasta, filmaamisesta ja tuomareille itkemisestä. Rankkarikisan sankariksi nousi Saksan maalivahti Jens Lehmann, joka torjui kaksi tärkeää rankkaria.
Argentiina kotimatkalle
5
340
Vastaukset 5
- minä vain
Olen tismalleen samaa mieltä.
- mitähän ottelua katoit
Saksa sielä filmas minkä kerkesi. En olisi ihan heti uskonut mutta tänään Saksa oli kahdesta joukkueesta se joka kalasteli kyllä enemmän, tosin täytyy myöntää että kyllä Cruskin oli aika paha Argentiinnalla noissa hommissa.
Argentiina pelasi jo Meksikoa vastaan niin rumin ottein, että hyvät tuomarit olisivat antaneet heille armotta vähintään keltaisia kortteja, sekä jostain tilanteesta jopa suoran punaisen kortin. Tuossa pelissä argentiinalaiset pelasivat niin sääntöjen rajamailla ja onnistuivat selviämään helpolla näistä törkeyksistään, näin ollen Argentiina putosi tänään ihan ansaitusti ulos mitalipeleistä.
Itse nämä Argentiinan pelaajat eivät näytä kestävän edes tappiota, kun monella paloi pinna aivan totaalisesti tuon tämän illan tappiopelin jälkeen. Kaikki kunnia vain Saksalle, joka pelasi tänään hyvää futista ja osoitti reilun pelin henkeä, toisin kun argentiinan filmaajat, jotka itse kyllä itkevät heti kun tuomari nostaa heille kortin heidän törkeyksistään.
- Kalle
Argentiina olisi voittanut pelin jos sakemannit eivät olisi järjestäneet A:n ykkösveskarin kentältä loukkaantuneena. Toisessa yrityksessä sakemanni jopa heitäityi maalivahdin päälle istumaan varmuuden vuoksi.
- urheiluhullu
kuten me jotkut ennustimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423