Miksi koiravero on Keravalla juuri korkeampi kuin Tuusulassa tai Järvenpäässä?:( 50 euroa vuodesta, pienestä sekarotuvanhuksesta, hyi. Tottakai perheemme on maksanut tämän kiltisti, mutta ihmetyttää.
Mistä syystä?
2
373
Vastaukset
- stn
...Keravalla enemmän jotain vastinetta tuolle koiraverolle kuin esim. Tuusulassa ja Järvenpäässä?
Tuo 50 euroa on lain sallima, korkein koiraveron määrä.
Selailin tuossa vähän lakia, eikä nykyisessä koiraverolaissa näy olevan mitään siitä, miten koiraveron voi käyttää/mihin tarkoitukseen se kerätään. Aiemmin, joskus 1800-luvulla, sitä kerättiin raivotaudin torjunnan kustannuksiin. Taitaa nykyään olla niin, että tuota veroa kerätään vain kunnan muihin kustannuksiin kuntien taloudellisessa ahdingossa... - sama hinta
tuo koiravero on myös tuon 50€, tuusulasta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069