Nainen Itävallassa

Total Tourist

Tapasin täällä Suomessa muutaman kuukausi sitten Itävaltalaisen tytön ja meillä tuntui synkkaavan melko hyvin :=), joten olen menossa käymään Itävallassa kesälomalla. Vielä on minulle ainakin täysi mysteeri tämä tapaus vaikka yhteyksiä ollaan pidettykin sähköpostilla/mesellä.

Onkohan kellään noin niikuin ylipäänsä kokemusta Itävaltalaisista naisista? Ovatko miten sitoutuvaa/liimautuvaa tyyppiä? Muuta huomionarvoista(mitä)?

4

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkaiken

samanlainen reikä kun rinkelissä !

• siellä asunut

itävaltalaiset naiset odottaa miehiltä vielä aika perinteikkäästi sellaista "perheen pää" roolia, ts. mies pitää ohjat käsissään, seurusteluasioissa yms. Perhesiteet on tärkeämpiä kuin Suomessa yleensä katsoen...Muuten kyllä aika samantyylisiä kuin suomalaiset naiset (itse olen suomalainen nainen)

• kesäheinä`

Itävalta on vielä kovin konservatiivinen ja maskuliininen maa. Naiset kihertää baarissa ja jos olutta tohtivat tilata niin lasillisen, naisen ei sovi tuoppia tilata.. tai sitten tissuttelevat gspritzeä (viini/soodasotkua)

• asiaa tarkkaillut

Tähän päivään mennessä en ole ulkokultaisempaa kansaa tavannut kuin itävaltalaiset on. Liimautumista tai sitoutumista ei todellakaan tarvi pelätä, päin vastoin... saada itävaltalainen sitoutumaan johonkin, on jo saavutus. Ensitapaamisella itävaltalaiset antavat ulospäin itsestään hyvän kuvan, mutta myöhemmin ei kannata enää odottaa samaa kohteliaisuutta. Itävaltalaisten kanssa pärjää kun ei aseta liian suuria odotuksia.

Onhan toki mahdollista että olet tavannut jonkin niistä harvoista symppiksistä itävaltalaisneidoistakin, onnittelut jos näin on :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1058
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      972
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      883
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    Aihe