Nainen Itävallassa

Total Tourist

Tapasin täällä Suomessa muutaman kuukausi sitten Itävaltalaisen tytön ja meillä tuntui synkkaavan melko hyvin :=), joten olen menossa käymään Itävallassa kesälomalla. Vielä on minulle ainakin täysi mysteeri tämä tapaus vaikka yhteyksiä ollaan pidettykin sähköpostilla/mesellä.

Onkohan kellään noin niikuin ylipäänsä kokemusta Itävaltalaisista naisista? Ovatko miten sitoutuvaa/liimautuvaa tyyppiä? Muuta huomionarvoista(mitä)?

4

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkaiken

samanlainen reikä kun rinkelissä !

• siellä asunut

itävaltalaiset naiset odottaa miehiltä vielä aika perinteikkäästi sellaista "perheen pää" roolia, ts. mies pitää ohjat käsissään, seurusteluasioissa yms. Perhesiteet on tärkeämpiä kuin Suomessa yleensä katsoen...Muuten kyllä aika samantyylisiä kuin suomalaiset naiset (itse olen suomalainen nainen)

• kesäheinä`

Itävalta on vielä kovin konservatiivinen ja maskuliininen maa. Naiset kihertää baarissa ja jos olutta tohtivat tilata niin lasillisen, naisen ei sovi tuoppia tilata.. tai sitten tissuttelevat gspritzeä (viini/soodasotkua)

• asiaa tarkkaillut

Tähän päivään mennessä en ole ulkokultaisempaa kansaa tavannut kuin itävaltalaiset on. Liimautumista tai sitoutumista ei todellakaan tarvi pelätä, päin vastoin... saada itävaltalainen sitoutumaan johonkin, on jo saavutus. Ensitapaamisella itävaltalaiset antavat ulospäin itsestään hyvän kuvan, mutta myöhemmin ei kannata enää odottaa samaa kohteliaisuutta. Itävaltalaisten kanssa pärjää kun ei aseta liian suuria odotuksia.

Onhan toki mahdollista että olet tavannut jonkin niistä harvoista symppiksistä itävaltalaisneidoistakin, onnittelut jos näin on :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe