Nainen Itävallassa

Total Tourist

Tapasin täällä Suomessa muutaman kuukausi sitten Itävaltalaisen tytön ja meillä tuntui synkkaavan melko hyvin :=), joten olen menossa käymään Itävallassa kesälomalla. Vielä on minulle ainakin täysi mysteeri tämä tapaus vaikka yhteyksiä ollaan pidettykin sähköpostilla/mesellä.

Onkohan kellään noin niikuin ylipäänsä kokemusta Itävaltalaisista naisista? Ovatko miten sitoutuvaa/liimautuvaa tyyppiä? Muuta huomionarvoista(mitä)?

4

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkaiken

samanlainen reikä kun rinkelissä !

• siellä asunut

itävaltalaiset naiset odottaa miehiltä vielä aika perinteikkäästi sellaista "perheen pää" roolia, ts. mies pitää ohjat käsissään, seurusteluasioissa yms. Perhesiteet on tärkeämpiä kuin Suomessa yleensä katsoen...Muuten kyllä aika samantyylisiä kuin suomalaiset naiset (itse olen suomalainen nainen)

• kesäheinä`

Itävalta on vielä kovin konservatiivinen ja maskuliininen maa. Naiset kihertää baarissa ja jos olutta tohtivat tilata niin lasillisen, naisen ei sovi tuoppia tilata.. tai sitten tissuttelevat gspritzeä (viini/soodasotkua)

• asiaa tarkkaillut

Tähän päivään mennessä en ole ulkokultaisempaa kansaa tavannut kuin itävaltalaiset on. Liimautumista tai sitoutumista ei todellakaan tarvi pelätä, päin vastoin... saada itävaltalainen sitoutumaan johonkin, on jo saavutus. Ensitapaamisella itävaltalaiset antavat ulospäin itsestään hyvän kuvan, mutta myöhemmin ei kannata enää odottaa samaa kohteliaisuutta. Itävaltalaisten kanssa pärjää kun ei aseta liian suuria odotuksia.

Onhan toki mahdollista että olet tavannut jonkin niistä harvoista symppiksistä itävaltalaisneidoistakin, onnittelut jos näin on :o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3814
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2428
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1789
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1746
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      385
      1448
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1437
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe