Tapasin täällä Suomessa muutaman kuukausi sitten Itävaltalaisen tytön ja meillä tuntui synkkaavan melko hyvin :=), joten olen menossa käymään Itävallassa kesälomalla. Vielä on minulle ainakin täysi mysteeri tämä tapaus vaikka yhteyksiä ollaan pidettykin sähköpostilla/mesellä.
Onkohan kellään noin niikuin ylipäänsä kokemusta Itävaltalaisista naisista? Ovatko miten sitoutuvaa/liimautuvaa tyyppiä? Muuta huomionarvoista(mitä)?
Nainen Itävallassa
4
948
Vastaukset
- kokenutkaiken
samanlainen reikä kun rinkelissä !
- siellä asunut
itävaltalaiset naiset odottaa miehiltä vielä aika perinteikkäästi sellaista "perheen pää" roolia, ts. mies pitää ohjat käsissään, seurusteluasioissa yms. Perhesiteet on tärkeämpiä kuin Suomessa yleensä katsoen...Muuten kyllä aika samantyylisiä kuin suomalaiset naiset (itse olen suomalainen nainen)
- kesäheinä`
Itävalta on vielä kovin konservatiivinen ja maskuliininen maa. Naiset kihertää baarissa ja jos olutta tohtivat tilata niin lasillisen, naisen ei sovi tuoppia tilata.. tai sitten tissuttelevat gspritzeä (viini/soodasotkua)
- asiaa tarkkaillut
Tähän päivään mennessä en ole ulkokultaisempaa kansaa tavannut kuin itävaltalaiset on. Liimautumista tai sitoutumista ei todellakaan tarvi pelätä, päin vastoin... saada itävaltalainen sitoutumaan johonkin, on jo saavutus. Ensitapaamisella itävaltalaiset antavat ulospäin itsestään hyvän kuvan, mutta myöhemmin ei kannata enää odottaa samaa kohteliaisuutta. Itävaltalaisten kanssa pärjää kun ei aseta liian suuria odotuksia.
Onhan toki mahdollista että olet tavannut jonkin niistä harvoista symppiksistä itävaltalaisneidoistakin, onnittelut jos näin on :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068