Eli mikä olisi hyvä ohjelma, jolla voisi editoida itse kuvaamiansa pätkiä. Tähän asti olen käyttänyt tuota Windows Movie Makeria, mutta se on aika huono, siitä löytyy vain muutamia tehosteita jne...
Jos on joku hyvä ohjelma tiedossa, niin ilmoittaisitko?
Kiitos!
Hyvä editointiohjelma?
4
1379
Vastaukset
- esajuhani
... adobe premiereä. aluks vaikee käyttää mutta kun oppii niin se todella hyvä muokkaus ohjelma. kokeile ladata dc:llä jos et halua ostaa
- yhteen sopivuus
ennen kun ostat Adoben premiereä.
Latasin onneksi kokeiluversion ensin ja install ilmoitti että CPU ei ole yhteensopiva. Ei mennyt hukkaan kun aikaa. Että se siitä.
- ´pöö
Mulla Pinnacle 9 (nykyään 10, mutta se ei oikien toimi) ja se on kyllä mun mielestä ihan toimiva ohjelma. Ainoastaan tekstieditori voisi olla laajempi. Toimii lähes samalla tavalla, kuin tuo Moviemaker.
- ihan hyvä ainski
kuukauden ilmaisen koekäytön jälkeen voin suositella Ulead VideoStudiota, ei tilttaa ainakaan niin helposti kuin MovieMaker, tosin en ole kokeillut muutamaa kymmentä minuuttia pitempiä pätkiä, mutta varmaan tämä ja vastaavat muut toimii koneen ominaisuuksista riippuen vaikka kuinka isojen tiedostojen kanssa. Ja ilmaiseen koekäyttöön saa varmaan myös kilpailevia tuotteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627