A history teacher at a college speaking on the cultures of the world. Every time he brought up a new culture he said something sexual about them. All the girls in the class, sick of this, decide the next time he does say something sexual they are all going to get up and leave. The next day arrives and the history teacher is talking about the Bushmen." You know the bushmen all have 12 inch long penises." At this time all the girls get up to leave. The teacher responds, "Sit down girls, the plane doesn't leave until Sunday."
historiaa tytöille
6
2372
Vastaukset
- rane
lähtekää pois kun en osaa englanttii
- Sugarcube
Ai niin, siksi kun SINÄ et osaa englantia :D
Minun mielestäni näitä jusa_:n vitsejä on kiva lukea kun ovat vielä ihan helppoa englantia. Olisi tietysti ihan kohtelijasta jusa_:lta pistää otsikkoon maininta, että vitsi on enkuksi kun tämä nyt pääasiassa on suomenkielinen foorumi. - miks miks
Sugarcube kirjoitti:
Ai niin, siksi kun SINÄ et osaa englantia :D
Minun mielestäni näitä jusa_:n vitsejä on kiva lukea kun ovat vielä ihan helppoa englantia. Olisi tietysti ihan kohtelijasta jusa_:lta pistää otsikkoon maininta, että vitsi on enkuksi kun tämä nyt pääasiassa on suomenkielinen foorumi.Miks pääasiassa suomenkielinen foorumi?
Minusta tää on vitsifoorumi.
Ja jusan vitsit on ensisijaisesti vitsejä.
On toisarvoinen asia, että ne on englanniks.
Englantii ei osaa kuin luokkiensa häiriköt, jotka ei osaa kyllä mitään muutakaan kuin möykätä kaikesta. - jorge
miks miks kirjoitti:
Miks pääasiassa suomenkielinen foorumi?
Minusta tää on vitsifoorumi.
Ja jusan vitsit on ensisijaisesti vitsejä.
On toisarvoinen asia, että ne on englanniks.
Englantii ei osaa kuin luokkiensa häiriköt, jotka ei osaa kyllä mitään muutakaan kuin möykätä kaikesta.tumputtaan
- nyt ei sitä
jorge kirjoitti:
tumputtaan
englantia mitenkään erityisesti osaa, joten voisi saman tien kirjoittaa suomeksi, itsekorostaja.
- oikeessa oot
nyt ei sitä kirjoitti:
englantia mitenkään erityisesti osaa, joten voisi saman tien kirjoittaa suomeksi, itsekorostaja.
Tolla jusalla on pilkkuvirheitäkin.
Kannattaa olla pilkunnussija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391