Magian harjoittaminen

asiasta kiinnostonut

Okei miten te teette kaikkia ritualejanne.

ELi kertokaa joistain rituaaleista!

1. Miten te teette rituaalin
2. Mitä rituaali teettää
3. Muuta mielenkiintoista

23

3299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noita-Nainen.

Hassu sana jo tuo sana "rituaali". Itse olen sen verran "henkinen" tms., etta henget kylla ottavat minuun yhteytta ilman sen kummempia rituaalimenoja.:)

• arkkienkeli-mikael

sama täällä.
        Tietysti jos haluan vaipua transsiin ratkaistakseni jotain pistän jotain rauhallista soimaan(esim.Gregorian,Temboral...) ja alan pyytämään Jumalalta energia siirtoa itselleni ja annan hengille luvan viedä minut paikkaa johon haluavat minun käyvän...

• Noita-Nainen.
        arkkienkeli-mikael kirjoitti:

sama täällä.
        Tietysti jos haluan vaipua transsiin ratkaistakseni jotain pistän jotain rauhallista soimaan(esim.Gregorian,Temboral...) ja alan pyytämään Jumalalta energia siirtoa itselleni ja annan hengille luvan viedä minut paikkaa johon haluavat minun käyvän...

Ja sama taalla.:)

Itsekin kaytan musiikkia transsin edistamiseen. Joskus sita vaipuu ihan huomaamatta transsiin, kun "fiilistelee" hyvan musiikin kanssa.

• arkkienkeli-mikael
        Noita-Nainen. kirjoitti:

Ja sama taalla.:)

Itsekin kaytan musiikkia transsin edistamiseen. Joskus sita vaipuu ihan huomaamatta transsiin, kun "fiilistelee" hyvan musiikin kanssa.

vaivun sekä niin että musiikin kanssa,mutta joskus minua viedään "unessa"(siis kun "nukun"=olen tietämättäni transsissa) paikkaan jossa on paljon negatiivista energiaa tai paikkaan jossa rituaaleilla etsitään henkiä.
        Johtuneeko tuo siitä että olen indigolapsi...sitä en tiedä.

• AlexAnanda

kysele tuollaisia; varsinkin jos olet aikeissa kokeilla. Seuraukset voivat olla todella pahoja kuten esim."loisien" kiinnittyminen sinuun vuosikausiksi kuten kävi tänne kirjoittaneelle henkilölle.
      Lisäksi vielä täytyisi ymmärtää harjoittamansa magian luonne eli erottaa valkoinen magia visusti mustasta. Mustan magian lopullisia seurauksia voi vain aavistella mutta todennäköisesti ne ulottuvat seuraaviinkin elämiin vaikka älyäisikin kääntää kelkkansa ajoissa.

Jos joku nyt ihmettelee, että miten erottaa valkoinen magia mustasta niin: valkoinen maagi ei koskaan tee mitään magiaa omaksi hyödykseen eikä milloinkaan vahingoita mitään elollista olentoa magiallaan. Valkoinen maagi ei koskaan houkuttele mitään "henkiä" tuonpuoleisesta eikä myöskään millään lailla häiritse edesmenneiden rauhaa esim. spiritistisillä istunnoilla yms. koska hän ymmärtää sellaisten tekojen luonnottomuuden ja sen miten sellaiset teot vahingoittavat niitä, joiden on tarkoitus rauhassa ja häiritsemättä edetä kohti korkeampia taivasmaailmoja.
      Tavallisten ihmisten, jollaiseksi myös itseni lasken, on tavattoman vaikeaa ellei suorastaan mahdotonta arvioida magian vaikutusta itseensä ja ympäristöönsä ennenkaikkea ns. näkymättömällä puolella, joten mielestäni on syytä pysytellä erossa koko asiasta kunnes oikeasti pystyy arvioimaan tekojensa vaikutukset ja seuraukset.
      Mustalla magialla saavutetu "voitot" ja persoonallinen hyöty ovat vain tilapäisiä ja niistä joutuu maksamaan kalliin hinnan sillä ne ovat tekoina vastoin jumalallista suunnitelmaa, joka on kaiken ykseys eikä suinkaan persoonallinen eriytyneisyys, eivätkä siksi kanna hyvää hedelmää.
      Jos välttämättä haluaa alkaa harjoittaa magiaa niin tulisi huolehtia siitä, että se ainakin on kaikkia hyödyttävää valkoista magiaa.
      Jokainen tosissaan valkoiseen magiaan pyrkivä tullee huomaamaan monasti omien motiiviensa puhtautta tarkastellessaan , että on parempi jättää tekemättä kuin tehdä. Auttaminen tavallisessa mielessä on aina paikallaan mutta todellista magiaa tulisi käyttää äärimmäisen harkitusti jos lainkaan.

• Kristallikuu

...AlexAnanda, kun noudattaa kaikessa magiassa Wiccan reden viimeistä lausetta, "An it harm none, do what thou wilt." (Tee mitä tahdot, kunhan et vahingoita mitään), magia pysyy valkoisen puolella. Vaikka se on juuri Wiccan rede, se pätee kaikessa muussakin magiassa.

• Poison.
        Kristallikuu kirjoitti:

...AlexAnanda, kun noudattaa kaikessa magiassa Wiccan reden viimeistä lausetta, "An it harm none, do what thou wilt." (Tee mitä tahdot, kunhan et vahingoita mitään), magia pysyy valkoisen puolella. Vaikka se on juuri Wiccan rede, se pätee kaikessa muussakin magiassa.

... perin kristilliseltä.

Olen sanonut tämän aikaisemminkin, mutta toistetaan. On olemassa erilaisia ihmisiä, erilaisia syitä päätyä hakemaan asioihin ratkaisua magian kautta ja erilaisia tekniikoita. Tuo on tasan niin valkoista tai mustaa tai vaikka hitto violettia kuin siitä haluaa tehdä.

Niin kauan kuin ihminen tietää mitä tekee, miksi tekee ja hyväksyy sen säännön että kaikella on hintansa ja seurauksensa, on hänellä jo ihan hyvät eväät magian harjoittamiseen. Valitettavasti suurin osa näilläkin palstoilla pörräävistä teininoidista ei ole noita seikkoja sisäistänyt, vaan joko lähdetään oppimaan kantapään kautta ja sitten itketään tai vaihtoehtoisesti fluffybunnyillaan. Itse en näe mitään vikaa siinä että yrittää hyötyä itse, sitähän jokainen noita jossain määrin tekee, eri asia onkin miksi, millä tavalla, minkä kustannuksella ja mitä muita vaihtoehtoja olisi.

• AlexAnanda
        Poison. kirjoitti:

Olen sanonut tämän aikaisemminkin, mutta toistetaan. On olemassa erilaisia ihmisiä, erilaisia syitä päätyä hakemaan asioihin ratkaisua magian kautta ja erilaisia tekniikoita. Tuo on tasan niin valkoista tai mustaa tai vaikka hitto violettia kuin siitä haluaa tehdä.

Niin kauan kuin ihminen tietää mitä tekee, miksi tekee ja hyväksyy sen säännön että kaikella on hintansa ja seurauksensa, on hänellä jo ihan hyvät eväät magian harjoittamiseen. Valitettavasti suurin osa näilläkin palstoilla pörräävistä teininoidista ei ole noita seikkoja sisäistänyt, vaan joko lähdetään oppimaan kantapään kautta ja sitten itketään tai vaihtoehtoisesti fluffybunnyillaan. Itse en näe mitään vikaa siinä että yrittää hyötyä itse, sitähän jokainen noita jossain määrin tekee, eri asia onkin miksi, millä tavalla, minkä kustannuksella ja mitä muita vaihtoehtoja olisi.

rankin hinta minkä olen valmis maksamaan magian harjoittamisesta? Tätä mielestäni kannattaisi jokaisen magiaa harjoittavan/harkitsevan miettiä ihan vakavissaan. Magiassa ei ole kyse jännästä ajanvietteestä (paitsi silloin kun magian onnistuminen on vain kuvittelua omassa päässä); todellisella magialla on seurauksensa sillä se muuttaa vallitsevia olosuhteita joko kohti tasapainoa tai pois tasapainosta. Kuka aikuisten oikeasti ottaa vastuun siitä, että asiat muuttuvat ja mahdollisesti pahempaan suuntaan?
        Itselleen hyödyn hankkiminen magialla on tuhoisaa puuhaa. Onneksi vain todella harvat ovat niin voimakkaita mustassa magiassa, että aiheuttavat itselleen peruuttamatonta vahinkoa.
        Kuitenkin, jos elämä toisensa jälkeen vähä vähältä upottaa persoonallisen itsensä yhä syvemmälle mustan magian suohon niin tietysti myös voimat magian harjoittamiseen kasvavat ja lopputuloksena onkin ykskaks täysiverinen dugpa, jolla ei enää ole muuta vaihtoehtoa kuin pistää lisää pökköä pesään persoonallisen itsensä säilyttämiseksi ja välttyäkseen tyhjiin haihtumiselta.

• asiasta kiinnostunut
        Poison. kirjoitti:

Kyllä olen samaa mieltä kanssasi jaottelusta.
        Mutta miten teet taioja herra poison.

Ja mitä on "fluffybunnyillaan"

• Kristallikuu

Tässä rituaalini pääkohdat:
      1. Luon energiasta Ympyrän.
      2. Kutsun elementtejä.
      3. Kutsun jumaluuksia.
      4. Suoritan varsinaisen rituaalin eli käytän magiaa yms.
      5. Kiitän elementtejä sekä jumaluuksia heidän läsnäolostaan.
      6. Puran Ympyrän.

• fefe

lol luuletteko te tosiaan että osaatte taikio???
      hankkikaa elämä.tai no jos te osaatte ennustaa miksette ennusta lotto numeroita?

• Poison.

Samaa ei voi sanoa henkilöstä jolla ei ole parempaa tapaa kuluttaa aikaansa kuin käydä avautumassa Suomi24:n aina-yhtä-tasokkailla *krhm* keskustelupalstoilla asioista joista ei tiedä mitään.

• lallalalaalaa

Mä ainakin ennustin tosi hyvät lotto numerot kerran, yksi meni oikein! Seuraavalla kerralla menee kaksi oikein, sitten kolme ja neljännellä neljä, viisi, kuusi ja lopulta seitsemän! JEE! Mutta kun ei vaan ole varaa pelata lottoa. On vähän liian kallis huvitus.

• fsdfsdf
        lallalalaalaa kirjoitti:

Mä ainakin ennustin tosi hyvät lotto numerot kerran, yksi meni oikein! Seuraavalla kerralla menee kaksi oikein, sitten kolme ja neljännellä neljä, viisi, kuusi ja lopulta seitsemän! JEE! Mutta kun ei vaan ole varaa pelata lottoa. On vähän liian kallis huvitus.

Aloitan rituaalini katsomalla onko tarpeeksi manaa palkissa ja miten on hitpointsien laita. Sitten equippaan taikurin kamat päälle ja pyydän partyltä int ja spi buffit.. sitten pistän arcane missileä ja yritän olla agrottamatta mobia.

• pihvi2
        fsdfsdf kirjoitti:

Aloitan rituaalini katsomalla onko tarpeeksi manaa palkissa ja miten on hitpointsien laita. Sitten equippaan taikurin kamat päälle ja pyydän partyltä int ja spi buffit.. sitten pistän arcane missileä ja yritän olla agrottamatta mobia.

hyvää salaattia....

• Kristallikuu

Nyt kun noituus on alkanut kukoistaa niin te sekopäiset "realistit" alatte taas peeloilla. Mene kuule kirkkoon kesken jumalanpalveluksen ja huuda "Luuletteko että tosiaan osaatte rukoilla? Hankkikaa elämä!". Rukous ja taikuus ovat lähes synonyymejä.

• Tristar

hyvää autovertausta muualla palstalla...

"no jos te osaatte ennustaa miksette ennusta lotto numeroita?"

Jos kerran osaat ajaa autoa mikset aja Roomaan täksi viikonlopuksi?

Teoriassa mahdollista (okei Roomaan ja takaisin voisi tehdä tiukkaa) mutta käytännössä mahdotonta.

• Noita-akka1
        Tristar kirjoitti:

hyvää autovertausta muualla palstalla...

"no jos te osaatte ennustaa miksette ennusta lotto numeroita?"

Jos kerran osaat ajaa autoa mikset aja Roomaan täksi viikonlopuksi?

Teoriassa mahdollista (okei Roomaan ja takaisin voisi tehdä tiukkaa) mutta käytännössä mahdotonta.

Olen aika lailla samaa mieltä Poisonin kanssa tai siis ainakin hänen teksteissään on huomionarvoinen pointti. Kuitenkin elän myös tuo rede mielessäni ja aika suuressa määrin kolminkertaisuuden laki vaikuttaa tekemisiini.

En nyt oikein ymmärtänyt, että minkä takia täällä kyselet käytännön "ohjeita" rituaalisi suorittamiseen, koska eihän sellaisia voi sinulle kukaan suoralta kädeltä antaa. Ja vaikka jotain sinne päin viittaavaa voisikin sanoa niin ei siitä oikeastaan ole hyötyä, koska sinun tulee itse rakentaa oma riittisi omista voimavaroistasi, ajatuksistasi, tahdostasi, voimastasi, jotka lähtevät sisältäsi. Tietysti ne täytyy opetella löytämään ja niitä täytyy opetella kehittämään, pyrkiä kehittämään itseään henkisesti kaikin tavoin,kasvamaan ja tämä itsensä löytämisen ja oppimisen tie on loputon matka, tie, joka vie läpi elämän ja vaikka seuraavankin. ;)

Eli sisäiset lähtökohdat ensin ja sitten vasta ulkoiset puitteet.

Rituaalejahan voi olla yhtä paljon kuin on ihmisiäkin. Jopa sunnuntai-jumalanpalvelus on omalla tavallaan kristinuskoisten rituaali, vaikkakin ymmärtääkseni tarkoitit jotain muuta rituaalia, esim. jonkinlaista noituuteen liittyvää tai wicca-rituaalia.?

Sen voin sanoa omana mielipiteenäni, että paras rituaali on itse kehitelty ja luotu eikä improvisointi ole ollenkaan pahaksi. Tietysti omaa "keskittymistä" saattaa voida parantaa, ja "tunnelmaa" nostaa ja kohottaa jokin todella vanha ja esim. perintönä saatu kaava ja/tai sanat, mutta silloinkin kaikki on lähtöisin itsestä.

Tietysti on olemassa joitain toistuvia kuvioita jos ajatellaan esim. perinteisiä wiccalaisia rituaaleja ja joku täällä jo luettelikin sellaisia asioita kuten ympyrän avaaminen ja sulkeminen, energian nostatus jne.

Ehkäpä voisit vähän tarkentaa kysymystäsi?

• asiasta kiinnostunut
        Noita-akka1 kirjoitti:

Olen aika lailla samaa mieltä Poisonin kanssa tai siis ainakin hänen teksteissään on huomionarvoinen pointti. Kuitenkin elän myös tuo rede mielessäni ja aika suuressa määrin kolminkertaisuuden laki vaikuttaa tekemisiini.

En nyt oikein ymmärtänyt, että minkä takia täällä kyselet käytännön "ohjeita" rituaalisi suorittamiseen, koska eihän sellaisia voi sinulle kukaan suoralta kädeltä antaa. Ja vaikka jotain sinne päin viittaavaa voisikin sanoa niin ei siitä oikeastaan ole hyötyä, koska sinun tulee itse rakentaa oma riittisi omista voimavaroistasi, ajatuksistasi, tahdostasi, voimastasi, jotka lähtevät sisältäsi. Tietysti ne täytyy opetella löytämään ja niitä täytyy opetella kehittämään, pyrkiä kehittämään itseään henkisesti kaikin tavoin,kasvamaan ja tämä itsensä löytämisen ja oppimisen tie on loputon matka, tie, joka vie läpi elämän ja vaikka seuraavankin. ;)

Eli sisäiset lähtökohdat ensin ja sitten vasta ulkoiset puitteet.

Rituaalejahan voi olla yhtä paljon kuin on ihmisiäkin. Jopa sunnuntai-jumalanpalvelus on omalla tavallaan kristinuskoisten rituaali, vaikkakin ymmärtääkseni tarkoitit jotain muuta rituaalia, esim. jonkinlaista noituuteen liittyvää tai wicca-rituaalia.?

Sen voin sanoa omana mielipiteenäni, että paras rituaali on itse kehitelty ja luotu eikä improvisointi ole ollenkaan pahaksi. Tietysti omaa "keskittymistä" saattaa voida parantaa, ja "tunnelmaa" nostaa ja kohottaa jokin todella vanha ja esim. perintönä saatu kaava ja/tai sanat, mutta silloinkin kaikki on lähtöisin itsestä.

Tietysti on olemassa joitain toistuvia kuvioita jos ajatellaan esim. perinteisiä wiccalaisia rituaaleja ja joku täällä jo luettelikin sellaisia asioita kuten ympyrän avaaminen ja sulkeminen, energian nostatus jne.

Ehkäpä voisit vähän tarkentaa kysymystäsi?

Juu eli haluaisin vain kuulla teidän tapanne. Ihan kiinnotuksen vuoksi.

• Pulsar

Tässä erittäin tehokas:istut paikoillasi,mietit hiljaa mielessäsi kahvia/teetä,ja menet ja valmistat Kahvia/teetä,samalla miettien että se tuo sinulle 'voimaa'(keksi vaikka joku muu),sitten odotat rauhallisesti,liikuttele vaikka käsiä ja jalkoja,valmistaudu keskittymään,ja kun kahvi on valmis,sitten keskityt ja luot mielikuvan'Voimasta'vaikkapa että se on Valo?ja juot kahvin hiljaa ja rauhallisesti,ja näet 'Sielusi silmin'kuinka tuo 'Valo' hitaasti valuu kurkustasi alas ja täyttää sinut loistavalla Valolla joka tuntuu ihanan lämpimältä ja tunnet olosi varmaksi ja onnelliseksi,kuinka sinä loistatkaan,ja lopulta,kun Kahvi/Teesi on loppunut,kiitäät 'Jumalasi nimi tähän',ja olet kiitollinen....-.-
      Ps:Yksinkertainen tapa on joskus parempi kuin monimutkainen,kaikki on kiinni itsestä*.

• Anonyymi

Magian harjoittminen on täysin hölynpölyä,monet sekoittavat päänsä kaikenmaailman roskalla.Jumala vihaa epäuskoa,muistakaa mitä raamattu sanoo kaikki taikurit,keppostelijat ja noidat tuomitaan tuliseen järveen.Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta väärähenkisille.Menkää lähimmälle rauhanyhdistykselle ja tehkää parannus,pelastutte .luopukaa saatanallisesta roskasta,se ei auta teitä vähääkään,vaan vie ikuiseen helvettiin.Vanhalestadiolainen usko on ainoa raamatun mukainen usko.

• Anonyymi

1. Syön hernekeittoa
      2. Ilmataikoja
      3. Porilaisten marssi soi

• Anonyymi

Vau! Saitko Porilaisten marssi-loitsun onnistumaan ilman vesimagiaa sisältäviä ruskeita sattumia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      138
      4330
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      334
      2169
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      2044
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1871
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1790
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      456
      1770
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      479
      1604
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      57
      1429
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      476
      1330
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1316
    Aihe