Moikka.
Onkos täällä ketään jolla olisi kokemusta Bulgaria Air -lentoyhtiöllä lentämisestä? Itse lähdemme Detur-matkatoimiston matkalle, ja kyseinen yhtiö lentomme lentää.
Olisi kiva saada jotain kokemuksia, aiemmin olen vain Finnairilla lentänyt...
Bulgaria Air
14
2975
Vastaukset
- Hemus Air
Piti olla Finnairin lento ..ei ollut ,vaan HemusAir/ Bulgaria.? Näiltä linjoilta olen huomannut,että ko lentoyhtiö on ns "mustalla listalla"esim. Sveitsi ei anna lentää alueensa yli. Matka menihyvin,koko ajan pysyttiin ilmassa ja kylmää ruokaa saatiin. MUTTA : ilmaista juotavaa tarjottiin 2 kertaa /suunta .Siistit koneet ...Matkatoimistot taitavat salailla sen,millä yhtiöllä lennetään ?
- vain
Itse lensimme Bulgaria Air -koneella, joka todellakin on joidenkin maiden mustalla listalla. Mutta ei täällä Suomessa sentään.
Mitäpä siinä! Oma kokemus sinänsä. Varsinkin, kun menomatkalla oli venäläinen tupolevi TU-jotain numeroita.. BALKAN HOLIDAYS sillipurkin näköinen kone.. Eipä siinä mitään, hiukan jänniti lento, mutta selvittiin hengissä. Koneen pienuudesta johtuen ilmakuopat tuntuivat hirmuisilta.
Paluumatkalla olikin sitten ihan Bulgaria Airin Boeing -kone, ja tasaista oli kyyti.
- Yours
Juu on tullut Bulgaria Air yhtiötä käytettyä monta kertaa. Tietysti valitsen Finnairin, jos mahdollista, kun tietää Finskin huoltotoiminnan tasokkuuden, ja suomalaisen tinkmättömyyden lentoturvallisuudessa. Ei lentoyhtiöitä yleensä ihan turhaan mustalle listalle laiteta, mutta jos ei mitään satu, niin silloinhan on ihan sama millä lentää...
- mustaa
useassa eu maassa kyseiset lentoyhtiöt lentokiellossa,lukuisia laiminlyöntejä mm.turvallisuudessa...itse en menisi...elän kuitenkin vain kerran....
- mutta mutta
Joo, siis olen tuo "kyytin vain" -kirjoittaja.. eipä siinä mitään.. Oli nuo koneet kylläkin myöhässä nimenomaan tuon huoltamisen takia..
Ja silloin jo Helsinki-Vantaalla oli ongelmia saada moottoreita käyntiin, joten sen vuoksi jännitti aika *itusti koko lennon ajan. Niitten räpäämisessä meni melko kauan. Matkustajat jo istuivat koneessa, kun vika ilmeni.
Voin suositella sellaisille, jotka haluavat kartuttaa kokemusta. Muutoin lentämistä edes hitusen arastavia en suosittele menemään moisten koneitten kyytiin. Sen jälkeen todellakin hiukan kyseenalaistin lentomatkustamista..
Paluulennolla Bourgasin kentällä odottelimme 1,5 tuntia sitä, kun konetta "puunailtiin (=lue korjailtiin) kentällä.
Itselläni on kokemusta TURKISH AIRLINESillä lentämisestä, ja ne olivat boeing koneita.. turvallisia, hyvin huollettuja.
Muutoinkin noissa Bulgaria Airin koneissa henkilökunta vaikutti ahdistuneelta ja sellaiselta, että heistä olisi ollut luettavissa, ettei kaikki ole hyvin.
Anteeksi, että pelottelen.. Olin yksin matkassa ja kävi hiukan mielessä, että onko tämä minun kohtaloni.
-Lennoista selvinnyt- - nessebar
Oltiin viime kesänä Matkamonten matkalla
Bulgaria airin koneella. Lähtö oli myöhässä 8 tuntia. Kone oli jo melkein ilmassa kun jarrut lyötiin pohjaan ja sitten odoteltiin 8 tuntia.
Vika oli toisen moottorin polttoaineen syötössä onneksi kapteeni huomasi vian. Ja oltiin Helsingissä missä korjaus sujui luotettavasti.
Saatiin 2x6e ruokasetelit lentoyhtiöltä.
Matkatoimistolta ei mitään korvauksia vaikka menetimme yhden lomapäivän. - lähtö 10.8.
Nythän mua alko toden teolla pelottamaan. Lentämisestä en ole ikinä pitänyt, ajattelin että suht hyviä koneita nuo, kun niin iso matkatoimisto kuin Deturkin niillä lentää. Juuri tuo huoltohan noissa koneissa siellä päin mättää, Suomessa kun siitä ollaan niin ihanan tarkkoja.
Ehkä selvitään hengissä, saa nähdä.
Varausmaksutkin maksettu, enää ei voi perua :( - lentoon vaan...
tosiaan muutama sukulainen lennelly ko.lentoyhtiön vehkeillä...kertoneet aika tarinoita...toivon kaikille jotka kyseisillä koneilla ovat matkustamassa kuitenkin turvallista matkaa....
- joooooo...
Olen lentänyt Bulgarian Air koneella ja mitään ongelmia eikä myöhästymisiä ollut kumpaankaan suuntaan...ei mitään syytä huoleen!!! =)
- Kaikki ok
Ei ole ollut valittamista. Ihan hyvä lento, tosin kylmä välipala juomineen, tarjoilu pelaa, kone siisti, vessat siistit, käy eurot ja levat.
Henkilökunta bulgarialaista. Osaavat englantia ja saksaa. - neu
Me tulimme eilen Bulgarian air koneella kotiin ja toki viikko sitten sillä Sunny Beachille menimmekin,lento sujui hyvin, oli jopa hiukan etuajassa molempiin suuntiin ja koneet olivat siistejä. Henkilökunta ihan ok.
- :)))
Bulgaarit lentää torstain lennon Tupolevilla (Balkan holidays) Mukavaa matkaa:)
- lähtö 10.8.
Ihanaa kun viimeiset kommentit olivat positiivisempia. Rauhoitti kummasti ;) Ehkä se on vain tuurista kiinni, millainen lento on, kyllä varmasti Finnairillakin joskus on myöhästymisiä suuntaan jos toiseen. Noilla huonoilla "huhuilla" on vain tapana levitä positiivisia nopeammin. Ainakin nyt näin itselleni uskottelen :) Ehkä otankin lennon sillä asenteella, että matkailunhan pitää olla seikkailua, ja ehkä muuten "tasapaksuun" rantalomaan tuo lennon jännittäminen tuo elämää...
Toivotaan. - hanna
Ihan kamala matka kun järjestäjänä on detur, lentokone tuskin täyttää turvallisuus vaatimukset, istuin varauloskäynnin kohdálla, johdot roikkui luukusta ja vettä lensi sisään, osittain oli paikkailtu ilmastointi teipillä...
Meno lento oli myöhässä yli 18 tuntia ja korvausta saatiin 1/7 osa matkan hinnasta, mikä ei ole paljon mitään jos varaa matkustella ei ole kuin joka 5.s vuosi.
Lentoemännät puhuivat tosi huonoa englantia ja matkan aikana tarjoiltiin kuivunut sämpylä sekä nuutuneet kurkku ja tomaatti siivut.
Onneksi päästiin hengissä sinne ja takaisin.. Jos lentomatkoja ei lasketa, niin sunny beach oli mahtava paikka, odotan parhaillaan, että saan sopivan äkkilähdön viikon sisällä, niin lennän jollakin muulla kuin bulgarian airlinella sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929