Yritän googlettaa erästä vaateliikettä Kuopiossa.
Eniron mukaan se ei ole enää pystyssä.
Liike sijaitsi 1970-luvulla Kauppakadulla tavaratalo Carlssonia vastapäätä.
Nimi oli mukava ja ostin sieltä ainakin yhden kesätakin.
Mikä hiivatti tuon liikeen nimi oli.
Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan.
vaateliike 1970-luvulla
6
1085
Vastaukset
- Purettu
Oisko sekin purettu?
Purkavat Kauppahallinkin.
Olethan ostanut sekä vaatteita että kalaa muualtakin :)
Elämä muuttuu ja vaatekokokin - muistot elää.- en usko ennen kuin näen
En usko, että kauppahallia puretaan. Nyt olet nähnyt vain unta asiasta.
Sain vastauksen kysymykseeni www.plaza.fi/Ellit/Muotifriikit-palstalta.
Vaateliikeen nimi on Pusa.
Kärsiikö joku toinenkin Elli päivänselvien asioiden unohtelusta?
Ehkä nettiin pitäisi perustaa palsta huonomuistisille. Miehettömänä saa jatkuvasti palautella asioita mieleen. Ei päivää, että en jotain etsisi. Aina on jotain hukassa. - mehellinen
en usko ennen kuin näen kirjoitti:
En usko, että kauppahallia puretaan. Nyt olet nähnyt vain unta asiasta.
Sain vastauksen kysymykseeni www.plaza.fi/Ellit/Muotifriikit-palstalta.
Vaateliikeen nimi on Pusa.
Kärsiikö joku toinenkin Elli päivänselvien asioiden unohtelusta?
Ehkä nettiin pitäisi perustaa palsta huonomuistisille. Miehettömänä saa jatkuvasti palautella asioita mieleen. Ei päivää, että en jotain etsisi. Aina on jotain hukassa.Miten se miehellisyys muistamista auttaisi.Minä muistan kyllä omat asiani, mutta aina pitää olla etsimässä ukon avaimia, silmälaseja, kännykkää. Nytkin piru unohti juhannusviinat kotiin ja mökillä oli pelkkää kaljaa.
- puretaan
Ei Kauppahalli ole saanut purkulupaa, vaan Kalahalli.
Mitä niitä 70 luvun asusteliikkeitä kaipailemaan? koska ei niistä teinipirteistä enää löydy 50 :laiselle käypäsiä vaatteita vaikka kuinka olisi tyttömäinen olo. - tyttömäinen olo
puretaan kirjoitti:
Ei Kauppahalli ole saanut purkulupaa, vaan Kalahalli.
Mitä niitä 70 luvun asusteliikkeitä kaipailemaan? koska ei niistä teinipirteistä enää löydy 50 :laiselle käypäsiä vaatteita vaikka kuinka olisi tyttömäinen olo.En minä sitä liikettä kaipaa sen takia, että ostaisin sieltä vaatteita.
Kyllä kirpputoriltakin löytyy 70-luvun retroa, jos niissä viihtyy.
Olen laittanut kaikki vanhat vaatteet kierrätykseen.
Minä olisin vain hyvilläni, jos ukon viinat jäisivät kaupunkiasuntoon. Sellaista ihmettä ei koskaan tapahtunut ex-avioliitossani.
Alko löytyy pienestä käpykylästäkin. Harva harrastaa enää kotipolttoa.
Viidenkympin iässä on mukava muistella. Välistä asia unohtuu ja sitten on superonnellinen, kun sen taas muistaa.
Miehetön elämä on mukavaa. Mutta teräväpäinen muistipankki olisi hyvä olla olemassa. Ei tarvitsisi kaikkea itse muistaa.
Ehkä joku päivä etsin huomista päivää.
www.plaza.fi/Ellit/Musiikki palstalla joku Elli haluaa tietää Karavaanari-levyn ostopaikan.
Olen yrittänyt auttaa, mutta ei siitä ole ollut mitään hyötyä.
Kipaiskaapa auttamaan pulassa olevaa Elliä.
Ehkä hän haluaa ilahduttaa miestään tai jotain muuta ihmistä. Ei netissä kaikkea tarvitse rollata.
Olen mahdoton puhumaan ja joka päivä huomaan mediasta, että tuohonkin höplään lankesin.
Live-elämäni ihmiset tietävät mihin. Jääkön se teille salaisuudeksi.
- Anonyymi
Se oli Pusa niminen vaatekauppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217