vaateliike 1970-luvulla

huonomuistinen nainen

Yritän googlettaa erästä vaateliikettä Kuopiossa.
Eniron mukaan se ei ole enää pystyssä.

Liike sijaitsi 1970-luvulla Kauppakadulla tavaratalo Carlssonia vastapäätä.

Nimi oli mukava ja ostin sieltä ainakin yhden kesätakin.

Mikä hiivatti tuon liikeen nimi oli.
Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan.

6

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Purettu

      Oisko sekin purettu?
      Purkavat Kauppahallinkin.
      Olethan ostanut sekä vaatteita että kalaa muualtakin :)
      Elämä muuttuu ja vaatekokokin - muistot elää.

      • en usko ennen kuin näen

        En usko, että kauppahallia puretaan. Nyt olet nähnyt vain unta asiasta.

        Sain vastauksen kysymykseeni www.plaza.fi/Ellit/Muotifriikit-palstalta.

        Vaateliikeen nimi on Pusa.

        Kärsiikö joku toinenkin Elli päivänselvien asioiden unohtelusta?

        Ehkä nettiin pitäisi perustaa palsta huonomuistisille. Miehettömänä saa jatkuvasti palautella asioita mieleen. Ei päivää, että en jotain etsisi. Aina on jotain hukassa.


      • mehellinen
        en usko ennen kuin näen kirjoitti:

        En usko, että kauppahallia puretaan. Nyt olet nähnyt vain unta asiasta.

        Sain vastauksen kysymykseeni www.plaza.fi/Ellit/Muotifriikit-palstalta.

        Vaateliikeen nimi on Pusa.

        Kärsiikö joku toinenkin Elli päivänselvien asioiden unohtelusta?

        Ehkä nettiin pitäisi perustaa palsta huonomuistisille. Miehettömänä saa jatkuvasti palautella asioita mieleen. Ei päivää, että en jotain etsisi. Aina on jotain hukassa.

        Miten se miehellisyys muistamista auttaisi.Minä muistan kyllä omat asiani, mutta aina pitää olla etsimässä ukon avaimia, silmälaseja, kännykkää. Nytkin piru unohti juhannusviinat kotiin ja mökillä oli pelkkää kaljaa.


      • puretaan

        Ei Kauppahalli ole saanut purkulupaa, vaan Kalahalli.
        Mitä niitä 70 luvun asusteliikkeitä kaipailemaan? koska ei niistä teinipirteistä enää löydy 50 :laiselle käypäsiä vaatteita vaikka kuinka olisi tyttömäinen olo.


      • tyttömäinen olo
        puretaan kirjoitti:

        Ei Kauppahalli ole saanut purkulupaa, vaan Kalahalli.
        Mitä niitä 70 luvun asusteliikkeitä kaipailemaan? koska ei niistä teinipirteistä enää löydy 50 :laiselle käypäsiä vaatteita vaikka kuinka olisi tyttömäinen olo.

        En minä sitä liikettä kaipaa sen takia, että ostaisin sieltä vaatteita.

        Kyllä kirpputoriltakin löytyy 70-luvun retroa, jos niissä viihtyy.

        Olen laittanut kaikki vanhat vaatteet kierrätykseen.

        Minä olisin vain hyvilläni, jos ukon viinat jäisivät kaupunkiasuntoon. Sellaista ihmettä ei koskaan tapahtunut ex-avioliitossani.

        Alko löytyy pienestä käpykylästäkin. Harva harrastaa enää kotipolttoa.

        Viidenkympin iässä on mukava muistella. Välistä asia unohtuu ja sitten on superonnellinen, kun sen taas muistaa.

        Miehetön elämä on mukavaa. Mutta teräväpäinen muistipankki olisi hyvä olla olemassa. Ei tarvitsisi kaikkea itse muistaa.

        Ehkä joku päivä etsin huomista päivää.

        www.plaza.fi/Ellit/Musiikki palstalla joku Elli haluaa tietää Karavaanari-levyn ostopaikan.
        Olen yrittänyt auttaa, mutta ei siitä ole ollut mitään hyötyä.

        Kipaiskaapa auttamaan pulassa olevaa Elliä.
        Ehkä hän haluaa ilahduttaa miestään tai jotain muuta ihmistä. Ei netissä kaikkea tarvitse rollata.

        Olen mahdoton puhumaan ja joka päivä huomaan mediasta, että tuohonkin höplään lankesin.
        Live-elämäni ihmiset tietävät mihin. Jääkön se teille salaisuudeksi.


    • Anonyymi

      Se oli Pusa niminen vaatekauppa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe