Raapaleita, pätkiä.

malcolmina

Pairing: Enimmäkseen tyyliin minä/sinä, jos on paritusta ollenkaan. Ensimmäisen miellän (jostain syystä…) H/D:ksi. PoV... En tiedä. Draco varmaan.
Genre: Tässä ensimmäisessä lievälieväangst
Rating: Lievän R yli nämä ei mene. Olen varma siitä. Tämä on nyt PG. Ehkä vähän ylivarovaisuutta mutta ihan sama.
Author: Malcolmina
Beta: Ei ole. Virheistä voi syyttää yksin minua.
Summary: Raapale pätkiä.
A/N: Noh, lisää tulee ehkä. Jos tulee mieleen mitään. Joo, ja kirjoitin tämän ensimmäisen äikäntunnilla. Niin, ja en laittanut tätä johonkin novellipaikkaan täällä, koska miellän nämä esiintyjät enimmäkseen Potter-hahmoiksi. Muutamiin saattaa tulla Velhomaailmaa, tai viitteitä siitä. Ja jos joku on vaivautunut lukemaan nämä piiiiiiitkät selitykset niin tiedoksi että spoilaukset laitan alkuun isolla jos niitä on.
Disclaimer: Ööh… Jos tässä on mitään minkä tunnistatte Pottereihin kuuluvaksi, se on Rown. En saa tästä rahaa etc. etc. Kai ne loput on minun.

~ina




Syksyn ensimmäinen päivä


Sade paiskasi ikkunoita. Oli juuri sellainen päivä, jonka voisi kuvitella syksyn ensimmäiseksi päiväksi. Minulle se oli sellainen, syksyn ensimmäinen päivä, josta alkaa pitkä ja lopullinen, ja kuitenkin niin lohdullinen pimeys.

Minulle syksyn ensimmäinen päivä oli aina ollut uusi alku, sukellus puhtaaseen pimeyteen. Nyt se pimeys oli syvempää kuin koskaan. En koskaan päässyt siitä kokonaan ylös. En koskaan.

Se päivä muutti koko elämäni. Siitä päivästä alkoi suureneva vihani ihmiskuntaa kohtaan. Jo aikaisemmin olin ollut itsenäinen. Sen päivän jälkeen en halunnut tavata enää ketään, koskaan. Pelkäsin että se tapahtuisi uudestaan.

Sen jälkeen en päästänyt ketään lähelleni. Sinä päivänä sinä mursit minut. Olit ainoa joka siihen pystyi, joskin olit myös ainoa joka sitä yritti. Sen jälkeen en päästänyt ketään lähelleni.

5

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malcolmina

      Huuto

      Genre: Jotain angstahtavaa. Lieväälieväälievää. Lievää.
      Pairing: tämä taitaa olla aika G
      A/N: Matikantunnin tuotoksia. Eij ole Betaa. Ja nyt laitan tämän tänne heti perään. Koska minulla on tylsää.

      ***

      Sydämeni huutaa sinua. Silti minä pysyn hiljaa, vaikenen pakon edessä, ja seuraan kuinka jatkat matkaa ohitseni, pysähtymättä, tervehtimättä, minua huomaamatta.

      Hihasi hipaisee minua kun harppaat ohitseni, ja vedän terävästi henkeä. Katsot suuntaani, kuin suoraan silmiini, ja tuntuu että näet minut kokonaan, syvälle sisimpääni, minne en päästä ketään muuta. Mutta et sinä näe minua. Olen näkymätön, niitä joilla ei ole elämää, ei ystäviä, ei tunteita.

      Niitä joita suositut oppilaat, sinun ystäväsi, kiusaavat suurissa ryhmissä välitunnilla.

      Et sinä minua näe, vaikka katsoisit kuinka tarkkaan. Näen sen silmistäsi, ne huutavat: sinä et ole olemassa.

      • nanako

        Ihana, ihana, ihana.


      • nanako
        nanako kirjoitti:

        Ihana, ihana, ihana.

        Tämän saman tarina luin Vuotiksesta (www.vuotis.net)

        Oletko rekisteröitynyt Vuotikseen? Vai olet kopioinut/joku muu kopioinut sinulta? o.o

        Emt.

        P.s Anteeksi, saatan olla väärässä, mutta viikko sitten luin aivan samantapaisen jutun. 8D


      • malcolmina
        nanako kirjoitti:

        Tämän saman tarina luin Vuotiksesta (www.vuotis.net)

        Oletko rekisteröitynyt Vuotikseen? Vai olet kopioinut/joku muu kopioinut sinulta? o.o

        Emt.

        P.s Anteeksi, saatan olla väärässä, mutta viikko sitten luin aivan samantapaisen jutun. 8D

        Kyllä, olen rekisteröitynyt vuotikseen, että kai se minä olen, joka sinne on kirjoittanut. samalla nimimerkillä sielläkin. En itse ole kopioinut, että ihan omasta päästä tullut, mutta muitten kopioinnista ei ikinä tiedä x__x


      • nanako
        malcolmina kirjoitti:

        Kyllä, olen rekisteröitynyt vuotikseen, että kai se minä olen, joka sinne on kirjoittanut. samalla nimimerkillä sielläkin. En itse ole kopioinut, että ihan omasta päästä tullut, mutta muitten kopioinnista ei ikinä tiedä x__x

        Se selittääkin kaiken.


        Hyvin kirjotat, pakko taasen jatkaa tätä ihkuttamista. ^^'''



        -nanako


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe