Sairaan makee vuoristorata!!!!

Huh!

Lähdin PowerParkin uuteen vuoristorataan samalla mielellä kuin lintsille eli suurin jännitys tulee siitä, että nariseeko laudat tällä kertaa viimeistä kertaa. Jumatsuikka! Oli muuten maailman paras vuoristorata. Tarpeeksi pitkä ja hurja.

Ens kesänä meen varppina uudelleen!

11

4687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt europa parkissa,heide parkissa tampassa.kaikissa niisä oli hyvä vuoristorata saapa nähdä pärjääkö power parkin rata näille.....

      • kuulemma

        maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
        tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa.


      • kuulemma kirjoitti:

        maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
        tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa.

        heide parkin puurataa on muuten tosi korkea ja nopea.128km/h


      • tarpeen
        kuulemma kirjoitti:

        maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
        tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa.

        Meinaan, Power Parkin vuoristoradassa on myös turvavyö ja etukaaret, kyllä se sen verran keventää nypyissä. Nopeudesta en tiedä, mutta aika reippaasti liikahtaa => sen verran haipakkaa vie ettei ihmiset ehdi "kauhultaan" edes paljon kirkua..., kun ei saa ääntä ulos ;=))


      • päivänkakru
        tarpeen kirjoitti:

        Meinaan, Power Parkin vuoristoradassa on myös turvavyö ja etukaaret, kyllä se sen verran keventää nypyissä. Nopeudesta en tiedä, mutta aika reippaasti liikahtaa => sen verran haipakkaa vie ettei ihmiset ehdi "kauhultaan" edes paljon kirkua..., kun ei saa ääntä ulos ;=))

        Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
        Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa.


      • alahärmässä
        päivänkakru kirjoitti:

        Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
        Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa.

        on powerparkki, tunnetaan myös mika salo cirkuittina


      • huvittelija
        alahärmässä kirjoitti:

        on powerparkki, tunnetaan myös mika salo cirkuittina

        jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)


      • päivänkakru
        huvittelija kirjoitti:

        jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)

        noin hurja vuoristorata. Ois kiva päästä jonnekin
        muualle kun vanhaan tuttuun lintsiin (vaikka onhan linnanmäki kiva paikka)..


      • tipitii.. tiedän
        päivänkakru kirjoitti:

        Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
        Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa.

        poverparkki on älahärmässä...


      • t.i.p.s.u.k.k.a
        huvittelija kirjoitti:

        jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)

        kyllä se vuoristarata on aivan ehdoton kun siellä käy määkin kävin siinä 3kertaa peräkkäin ja sitten alkoi tuntuu vasta=)=)
        aivan ........... hyvä ei osaa edes sanoin kuvailla.


      • Jarskiiii
        t.i.p.s.u.k.k.a kirjoitti:

        kyllä se vuoristarata on aivan ehdoton kun siellä käy määkin kävin siinä 3kertaa peräkkäin ja sitten alkoi tuntuu vasta=)=)
        aivan ........... hyvä ei osaa edes sanoin kuvailla.

        Siis toi laite on aivan PASKA no en oo khyll koskaan käynyt hyvässä laittees mut toi on hidas ja niin pitkä et alkaa nukuttaa puolesvälis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe