Polttarit lähestyvät ja vielä on auki mitä tuleva morsian myisi polttari iltana kaupungilla..Pusujen kortsujen yms myynnin olemme jättäneet ideoistamme pois! Onko ideoita?
polttarit
4
1518
Vastaukset
- mitään
Morsian ei myy yhtään mitään. Tuo on jäänne menneeltä vuosituhannelta - ja sinne saa unohtuakin.
Tartteeko toista tommosella nöyryyttää. Ja toisaalta - polttariporukoita kierretään kesäkaupungilla kaukaa jo muutenkin, kaupustelijoita suorastaan juostaan pakoon.
Jos morsio välttämättä tarttee saada puhumaan ventovieraitten kanssa, niin antakaa sille vihko käteen ja laittakaa keräämään vanhemmilta tieteenharjoittajilta tietoa "ikuisesta rakkaudesta" tai "avioliiton onnistumisen reseptiä".
Mutta ei kaupustelua - ei.- Ei myyntiä kiitos
Se on naurettavaa tuo koko myyntitouhu! Eikö sitä voisi tehdä jotain, josta se morsmaikko pitäisi! Mieti, haluaisitko itse kierrellä ympäri kaupunkia myymässä jotain, todella ärsyttävää!
- minäkin olen
Mä oon aivan samaa mieltä;
kaupustelussa ei oo yhtään mitään kivaa, kenellekään!
Jos olette ajatelleen, että sillä kerätään osa kustannuksista, ajatelkaa uudelleen ja suunnitelkaa päivästä sellainen, jonka pystytte maksamaan ilman ulkopuolisten syyttömien kaupunkilaisten apuja. Mikä velvollisuus meillä, asiaan osallistumattomilla, on teidän polttareita maksaa?
Juu ei, ei kaupustelua.
- Jaminaneiti
Taitaa olla yleinen mielipide tää kaupustelun vastustus. Yhdyn kuoroon ja kehotan keksimään jotakin muuta ajankulua!
Kivoja kekkereitä teille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210